Mașinile electrice au bateriile amplasate în podea, ceea ce este un beneficiu pentru manevrabilitate, însă apare o problemă legată de masa totală ridicată, care face adesea ca majoritatea modelelor electrice…
Nissan LEAF
-
-
EcoMasini ElectriceNissan
Cum se descură în zăpadă Nissan LEAF și cum încarci o mașină electrică în creierii munților
Cum se descurcă în zăpadă Nissan LEAF? Cum încarci o mașină electrică în creierii munților? Încerc să răspund la aceste întrebări prin acest articol. Am fost cu LEAF la Bansko,…
-
În această fază de acceptare pe piață, automobilul electric se lovește două mari argumente contra lui: autonomia redusă și prețul mare de achiziție. Dar cum rămâne cu plusurile? În acest…
-
Bansko a devenit rapid o destinație de ski preferată de români (și nu numai), tot așa cum Nissan LEAF a devenit, în scurt timp, o mașină electrică cu mare vizibilitate…
-
Cazurile în care apuci să conduci o mașină de test drive peste 600 de kilometri sunt destul de rare, însă am reșit să fac acest lucru cu Nissan LEAF e+,…
-
Nissan LEAF este una dintre mașinile electrice aflate acum pe val în România (și nu numai), iar bateria de 62 kWh mai nou adăugată în ofertă vine la pachet și…
-
Nissan LEAF cu bateria de 62 kWh (brut), de fapt 56 kWh (capacitate netă, utilizabilă), este una dintre puținele mașini electrice compacte și spațioase de pe piață, având și o…
-
Cristian Cristea este unul dintre oamenii care au descoperit automobilul electric din întâmplare, după ce o firmă de închirieri i-a oferit un Nissan LEAF în loc de mașina termică rezervată…
-
Cele mai multe dintre mașinile electrice aflate pe piața din România sunt încă prea noi să fi avut nevoie de reparații semnificative, însă prin simple căutări pe Internet am găsit…
-
EcoNissanReviewRomania
#ElectricRomânia, ziua 1: Concluzii amestecate la primul contact cu Nissan LEAF
Este prima dată când conduc a doua generație Nissan LEAF. Primele mele concluzii sunt amestecate: pe cât de mult strălucește la unele capitole, pe atât de mult dezamăgește la altele.…
-
NissanSaloane AutoTop Story
Cât costă bateriile pentru mașini electrice în 2019. Studiu de caz, Nissan LEAF: 1 kWh capacitate = 272 Euro
Bateriile litiu-ion de tracțiune folosite de mașinile electrice încă reprezintă o mare parte din costul autovehiculului în sine, iar cu ocazia unei discuții cu Jean-Pierre Diernaz, vicepreședinte în cadrul Nissan…
-
NissanSaloane AutoVideo
VIDEO: Nissan IMQ, tehnologia hibridă e-POWER și LEAF e+. Prezentare de la Geneva
Trei vești importante vin de la Nissan cu ocazia Salonului Auto de la Geneva 2019 (5-17 Martie): prima este că tehnologia hibridă e-POWER va fi disponibilă și în Europa, pe…
-
DaciaNissanRenault
Renault România, după un 2018 fructuos: în 2019 lansăm Duster Pick-Up, ediții speciale Dacia și noul Renault Clio
Grupul Renault România – cu mărcile Dacia, Renault și Nissan – a încheiat un an 2018 cu rezultate foarte bune, iar 2019 va fi un an cel puțin la fel…
-
EcoEvenimenteRomania
Cum a fost la marșul mașinilor eco și cine sunt oamenii și companiile care vor să-și pună amprenta pe viitorul mobilității
Marșul mașinilor eco a avut loc în București, Sâmbătă, 8 Septembrie, cu 23 de autovehicule participante – nu doar electrice, ci și hibride sau pe gaz natural comprimat (CNG). Practic…
-
EcoNissanRomania
Nissan Leaf pornește de la 33.990 Euro cu TVA în România, rival pentru Volkswagen e-Golf
A doua generație a mașinii electrice Nissan Leaf este comercializată oficial și în România (prima generație nu a fost), iar prețul de pornire este de 33.990 Euro cu tot cu…