Uzina Dacia-Renault din Tanger, care a sarbatorit productia masinii cu numarul un milion, si-a crescut constant cadenta de productie si in octombrie 2017 va ajunge la maximul de capacitate, spune…
Tanger
-
-
DaciaIndustrie
Grupul Renault a produs in premiera mai multe masini in Maroc decat in Romania
de Vlad Barzade Vlad BarzaAnul trecut a fost unul record pentru cele doua uzine ale Groupe Renault in Maroc, iar productia acestora a fost, pentru prima oara, mai mare decat productia uzinei de la…
-
DaciaIndustrieRomania
Dacia confirma ca Logan MCV se muta in Maroc, insa doar o parte din productie. Locul ramas liber la Mioveni va fi ocupat de Duster
Dacia si Grupul Renault Romania confirma ca Dacia Logan MCV (break) va fi produs in Maroc, in uzina Tanger, insa precizeaza ca modelul va fi fabricat in continuare in Romania,…
-
DaciaIndustriePiata AutoRenault
Uzina Renault din Tanger a trimis la export peste 216.000 de masini Dacia si Renault anul trecut
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina marocana care produce modele Dacia si Renault la Tanger si-a crescut cu 25% exporturile in 2015, depasind 216.000 de unitati, arata datele portului Tanger Med, prin care masinile sunt…
-
DaciaIndustrieTop Story
Africa in expansiune. Uzina Dacia-Renault din Tanger va produce 250.000 de masini anul acesta, cu 50% peste rezultatele anului trecut
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina din Tanger (Maroc) – unde sunt produse modelele Sandero, Lodgy si Dokker – isi creste rapid productia si va ajunge la trei sferturi din capacitatea sa de 340.000 vehicule/an.…
-
DaciaIndustrie
Uzina Dacia-Renault din Tanger si-a dublat exporturile in 2014
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina marocana care produce modele Dacia si Renault la Tanger si-a dublat exporturile in 2014, depasind 170.000 de unitati, scrie cotidianul francez Le Point, care citeaza datele portului Tanger Med,…
-
DaciaRenault
Uzina Dacia din Mioveni, tot mai aproape de a fabrica modele Renault, pe masura ce mai multe Dacia sunt produse in Maroc
Cu uzine auto amplasate strategic, in tari in care productia costa putin, cum sunt Romania si Maroc, Grupul Renault se vede in postura de a redistribui modelele pe care le…
-
DaciaIndustrieRomania
Productia Dacia ar putea scadea in 2014 la Mioveni cu circa 30.000 de unitati, pe fondul cresterii capacitatii uzinei din Tanger
de Vlad Barzade Vlad BarzaDupa ce in 2013 productia Dacia la Mioveni a depasit 340.000 de unitati, anul acesta vom asista la o scadere intre 15.000 si 30.000 de unitati din cauza inceperii productiei…
-
DaciaIndustrieRenault
Uzina Dacia-Renault din Tanger a produs 100.000 de vehicule anul trecut. Franta a fost principala destinatie de export, din Aprilie masinile vor fi trimise si in Panama
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina Renault din Tanger, care produce Lodgy, Sandero si Dokker, a avut in 2013 o productie de putin peste 100.000 de unitati, cele mai importante destinatii de export fiind Franta,…
-
DaciaSaloane Auto
Uzina Dacia-Renault din Tanger vinde sub asteptari, a doua linie de asamblare este insa aproape gata
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina Dacia-Renault care produce Lodgy si Dokker in Maroc a livrat 100.000 de masini in cele 19 luni de cand e functionala, iar in prezent a doua linie de asamblare…
-
DaciaIndustrieRomania
Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia: Daca angajatii continua cu cererile nerealiste exista probabilitatea sa transferam o mare parte a productiei in Maroc
de Vlad Barzade Vlad BarzaAutomobile Dacia a avertizat, prin vocea lui Constantin Stroe, ca exista o mare probabilitate ca o parte a productiei de la Mioveni sa fie transferata in Maroc daca protestul „nu…
-
DaciaIndustrieRenaultRomaniaTop Story
Lupta Mioveni vs. Tanger pentru productie auto revine pe tapet. In Maroc vor fi fabricate tot mai multe Dacia, in Romania poate mai multe modele Renault
Subiectul sensibil pe tema competitivitatii uzinei Dacia din Mioveni in comparatie cu uzina din Tanger revine din nou pe prima pagina. Din vara, in Maroc vor fi produse si noile…
-
DaciaIndustrieRomania
Seful Dacia apara uzina din Mioveni in lupta cu Marocul: Tanger este o fabrica izolata, are costuri logistice mai mari si depinde de ingineria din Romania
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina Dacia de la Mioveni are multe avantaje competitive fata de cea deschisa la inceput de 2012 la Tanger, in Maroc, atuurile tinand de apropierea de furnizori si de ingineria…
-
IndustrieRenault
Proiectul uzinei Renault din Algeria, tot mai controversat si mai departe de a se concretiza
de Vlad Barzade Vlad BarzaInca din 2010 au aparut informatii despre o posibila uzina Renault in Algeria, iar in ultima saptamana zvonurile s-au intetit, sustinand ca la inceput de luna mai va fi facut…
-
DaciaRenaultTop Story
REPORTAJ: Vizita la uzina Dacia-Renault din Maroc: Imbulzeala, restrictii, modernitate si planuri marete in tara regelui Mohamed al VI-lea
de Vlad Barzade Vlad BarzaPovestea incepe cu un rege din nordul Africii care a vrut cu orice pret sa aiba in patria sa o mare uzina auto. Foarte darnic fiind, Majestatea Sa Mohamed al…