Acasa Dacia Uzina Dacia-Renault din Tanger vinde sub asteptari, a doua linie de asamblare este insa aproape gata

Uzina Dacia-Renault din Tanger vinde sub asteptari, a doua linie de asamblare este insa aproape gata

de Vlad Barza

Dacia Duster facelift, in standul de la Frankfurt (sursa - HotNews)
Dacia Duster facelift, in standul de la Frankfurt (sursa - HotNews)

Uzina Dacia-Renault care produce Lodgy si Dokker in Maroc a livrat 100.000 de masini in cele 19 luni de cand e functionala, iar in prezent a doua linie de asamblare este aproape gata, a spus, intr-o discutie cu presa la Salonul Auto de la Frankfurt, Christophe Kugler, seful regiunii Euromed la Renault. El nu a dorit sa confirme ca urmatorul model ce se va adauga la Tanger este Sandero, insa presa franceza a scris ca productia va incepe in octombrie. Dacia a adus la Frankfurt versiunea facelift a lui Duster, model al carui pret porneste de la 10.490 euro in Germania.

Uzina din Tanger a inceput productia in februarie 2012 si acum a ajuns la o capacitate de circa 30 masini/ora, maximul urmand a fi atins in viitor caand ar trebui sa ajunga la 60 masini/ora, scrie presa franceza.

Totusi, lucrurile nu par sa mearga extraordinar, iar vanzarile sunt usor sub asteptari.

click aici pentru poze de la standul Dacia de la Frankfurt

„In Maroc avem o linie de asamblare care produce Lodgy si Dokker, iar cealalta linie este pe cale sa inceapa si ea productia, dar nu am anuntat inca ce vom produce. Vanzarile de Lodgy si Dokker merg bine, am livrat 100.000 de la deschiderea uzinei, dar cifrele de vanzari sunt putin sub asteptarile noastre, din pacate. Asta se intampla din cauza situatiei grea din pietele occidentale, insa exista piete pe care aceste modele se vand mult mai bine decat ne-am fi asteptat, cum ar fi piata turca”, a spus Kugler, seful regiunii Euromed.

Renault anunta  toamna trecuta la Salonul Auto de la Paris ca din a doua parte a lui 2013 va fi produs si Sandero la Tanger, insa acum, cand suntem in acea perioada, directorul regiunii Euromed nu a mai pronuntat numele Sandero.

„Nu am demarat inca productia celei de-a doua linii, insa acest lucru urmeaza sa se intampla”, a explicat oficialul Renault, adaugand ca se construiesc cladiri, s-a extins vopsitoria si se fac pregatiri ale ansamblului industrial. Kugler a mai spus ca Renault este „in grafic” cu calendaruk stabilit impreuna cu guvernul marocan.

Renault nu a dat in ultimul timp cifre detaliate legate de uzina de la Tanger, insa presa franceza a scris ca anul trecut au fost produse circa 50.000 de masini, iar anul acesta tot atatea, insa intr-o perioada mai mica de timp, fiindca productia a tot crescut.

Inalti oficiali Renault au spus ca si Logan ar putea fi produs acolo, insa nu s-a luat inca o decizie.

Dacia a adus la Frankfurt versiunea facelift a lui Duster, model al carui pret porneste de la 10.490 euro in Germania. In tara noastra masina ar trebui sa se lanseze in acest an si e de astetpat sa fie cu cateva sute de euro mai scumpa decat in Germania, din cauza diferentei de TVA. Duster a fost cel mai vandut model al Groupe Renault in primul senestru, iar restilizarea de la interior ar putea sa-i ajute vanzarile.

Pe larg despre Duster facelift poti citi AICI.

Corespondenta de la Frankfurt.

Lasa un comentariu

avatar
  Subscribe  
Notifica-ma despre