Dacia a anunţat că în 2017 a vândut peste 655.000 de vehicule în lume, ceea ce reprezintâ un nou record pentru marca din Groupe Renault. De menţionat însă că anul…
Uzina Dacia
-
-
DaciaPiata AutoRomania
Uzina Renault din Tanger micsoreaza ecartul fata de uzina de la Mioveni si va incheia anul cu peste 230.000 masini produse
de Vlad Barzade Vlad BarzaIn 2012 si 2013 uzina Renault din Maroc producea putin si la calitate mai slaba, iar in 2014 progresele sit-ului din Africa de Nord au inceput sa fie importante. Ei…
-
DaciaFotoRomaniaTop StoryVideo
VIDEO, FOTO: Uzina Dacia se transforma odata cu inmultirea robotilor. Ce se schimba si la ce trebuie sa se astepte angajatii
de Vlad Barzade Vlad BarzaAcum cativa ani, cand au aparut primii roboti la Dacia, totul parea un experiment interesant, insa automatizarea este un proces care s-a accelerat la Uzina de Vehicule de la Mioveni.…
-
DaciaRomaniaTop Story
Dacia asteapta productie mai mica la Mioveni in 2016. Angajatii sunt avertizati ca „orice succes este fragil” si ca uzina din Maroc poate prelua volume suplimentare
de Vlad Barzade Vlad BarzaOrice succes este fragil ar fi concluzia mesajului de bilant pe care conducerea Dacia l-a afisat pentru o larga difuzare in randul celor 14.000 de angajati de la uzina argeseana.…
-
DaciaRomaniaTop Story
Dacia va organiza si in 2016 programe de plecari voluntare. Robotizarea va reduce in doi-trei ani numarul angajatilor de la Caroserii
de Vlad Barzade Vlad BarzaDacia a organizat in 2015 un program de plecari voluntare la care s-au inscris 500 de persoane, iar compania are de gand sa demareze si in anii viitori astfel de…
-
DaciaInterviuRomania
INTERVIU cu Nicolas Maure, seful Dacia: Dupa 2020 nimeni de la Renault-Nissan nu va intelege de ce nu exista un sistem minim de autostrazi in Romania. Daca Sibiu-Pitesti nu e gata pana atunci, va trebui sa luam decizii importante
de Vlad Barzade Vlad BarzaAutomobile Dacia nu vrea sa ia masuri radicale la Mioveni in urmatorii ani, insa are un plan ambitios de robotizare a uzinei si, in 2020, vor fi luate decizii cruciale…
-
DaciaInterviu
INTERVIU cu Nicolas Maure, director general Dacia: Avem probleme de competitivitate nu doar cu Marocul, ci mai nou si cu Turcia. Unele proiecte ar putea fi alocate in viitor uzinei din Turcia si nu celei din Romania
de Vlad Barzade Vlad BarzaUzina Dacia de la Mioveni nu mai are doar probleme de competitivitate cu Marocul, ci pe „fir” a intrat si Turcia care sta mult mai bine la acest capitol, riscul…
-
DaciaPiata Auto
Dacia analizeaza posibilitatea scoaterii din productie a unui model de familie
de Vlad Barzade Vlad BarzaGama Dacia ar putea avea in viitor cu un model mai putin fiindca grupul Renault analizeaza posibilitatea de a elimina un model din cele trei de familie (Lodgy, Dokker sau…
-
DaciaRomania
Cum difera salariile la cele mai mari uzine Groupe Renault din regiune si de ce Romania nu mai e o destinatie cu costuri mici de productie
de Vlad Barzade Vlad BarzaSalariul mediu brut al unui operator de la uzina Dacia din Mioveni l-a depasit anul trecut pe cel al unuia de la uzina care produce Clio in Turcia, scrie publicatia…
-
DaciaRomania
Dacia muta la Mioveni productia Duster-ului pentru Marea Britanie, fabricat pana acum in India
de Vlad Barzade Vlad BarzaDacia a inceput in aceasta vara sa mute la uzina de la Mioveni productia Duster-ului dedicat pietei britanice, SUV-ul fiind din 2012 fabricat la uzina Renault din India. Decizia a…
-
DaciaFotoRomaniaTop Story
FOTO: Uzina Dacia in poze si cifre – Se clatina Dacia sub vantul rece al concurentei ce vine din Tanger?
O vizita la uzina Dacia este plina de paradoxuri: vezi si zone linistite si pline de roboti, dar si sectii unde sar scantei in mod amenintator si unde zgomotul e…
-
DaciaIndustrieRomania
Productia Dacia ar putea scadea in 2014 la Mioveni cu circa 30.000 de unitati, pe fondul cresterii capacitatii uzinei din Tanger
de Vlad Barzade Vlad BarzaDupa ce in 2013 productia Dacia la Mioveni a depasit 340.000 de unitati, anul acesta vom asista la o scadere intre 15.000 si 30.000 de unitati din cauza inceperii productiei…
-
DaciaIndustrieRomania
Nicolas Maure, director general Dacia: Conform calculelor noastre, am economisi 30 de euro pe vehicul daca ar exista autostrada de la uzina pana la Arad
Uzina din Mioveni trebuie sa-si pastreze competitivitatea fata de alte fabrici Renault, precum cea din Maroc, iar elementele relevante in acest sens sunt atat accesul facil catre frontiera, cat si…
-
DaciaIndustrieRomania
Seful Dacia tine sa-i linisteasca pe cei care se tem ca fabrica din Arges e in pericol: Uzina din Maroc reprezinta o veste buna pentru Romania si Mioveni
de Vlad Barzade Vlad BarzaNu sunt semne ca productia lui Sandero va fi mutata de la Mioveni la Tanger, iar uzina romaneasca sta mai bine la competitivitate si are in spate ca atu un…
-
DaciaRomania
Lungul drum al masinilor Dacia catre destinatiile din strainatate si chinul de a iesi cu trenul din tara
de Vlad Barzade Vlad BarzaMasinile, dar si componentele pe care Dacia le trimite la export, au de parcurs uneori si peste 30 de zile pana sa ajunga in destinatii indepartate precum India si Argentina,…