Teslounge Bucharest s-a deschis oficial Joi, 18 Februarie 2021, și este primul showroom cu automobile Tesla din România. Nu este însă o „reprezentanță Tesla”, așa cum au speculat unii. Este un showroom independent, situat pe Șoseaua Fabrica de Glucoză 6-8 din București, deschis de o firmă de leasing din Corbeanca.
La inaugurare s-au clarificat legăturile cu Tesla și ce poate face sau nu poate face Teslounge.
Costul Teslounge Bucharest se ridică la circa un milion de Euro, plus valoarea mașinilor expuse. Investiția aparține unui grup de acționari pasionați de Tesla. Tot ei au deschis și Teslounge Budapest în 2019.
Teslounge Bucharest după Teslounge Budapest
După experiența de succes cu Teslounge Budapest, antreprenorii au decis să creeze și Teslounge Bucharest. Fiind o firmă de leasing și închiriere mașini, teoretic această firmă poate finanța și închiria orice automobil. Alegerea acționarilor este, însă, să lucreze exclusiv cu marca Tesla.
Teslounge Rent & Lease S.A. este înregistrată în localitatea Corbeanca de lângă București. Showroom-ul a fost creat în zona de Nord a Capitalei pentru o vizibilitate mai bună.
Compania își propune să finanțeze 300 de automobile Tesla în România, în 2021. Firma este înregistrată ca „producător validat” la Administrația Fondului pentru Mediu (AFM). Așadar, clienții săi pot beneficia de tichetul Rabla Plus în valoare de 45.000 Lei (9.250 Euro).
Doar pentru persoane juridice
Clienții de mașini Tesla prin Teslounge Bucharest pot fi doar persoanele juridice deocamdată, deoarece un leasing pentru o persoană fizică este mai complicat de acordat.
Deci poate cumpăra (adică finanța) o mașină de la Teslounge Bucharest orice S.R.L., P.F.A. sau S.A. care are o bonitate bună.
Deocamdată este posibil doar leasing financiar, dar ulterior vor fi disponibile și servicii de leasing operațional sau închiriere.
La prețurile de pe tesla.com – deci prețurile producătorului auto Tesla – se adaugă o marjă de până în 10% a Teslounge. Această marjă și dobânda aferentă contractului de finanțare asigură banii pentru operarea serviciilor Teslounge Bucharest.
Ce face Teslounge Bucharest?
Printre servicii se numără consilierea în configurarea și finanțarea de automobile Tesla, precum și suport pe partea de service. În acest sens Teslounge Bucharest colaborează cu service-uri premium din România și străinătate pentru a rezolva problemele minore ale clienților.
Este vorba despre revopsirea de elemente în urma unor tamponări ușoare, reparații mecanice și alte lucrări de service și mentenanță. Practic orice lucrare de service care nu implică garanția poate fi făcută prin Teslounge și partenerii săi.
Mașinile clienților din România pot fi transportate, în caz de nevoie, la cel mai apropiat service oficial Tesla. Este vorba despre lucrări pe garanție, în acest caz. În baza asigurărilor CASCO disponibile prin partenerii reprezentantului neoficial Tesla clienții nu mai trebuie să plătească separat transportul la/de la service.
Citește și…
- Mașină electrică în 2021. Unde încarc? Cât costă?
- Primul an cu mașina electrică și câteva concluzii
- Mașina electrică mi-a schimbat viața. Cum m-am adaptat
- Cum m-am transformat dintr-un admirator al tractoarelor diesel într-un fan al mașinilor electrice
4 comentarii
Good
E bine ca dacă ești mare patron sa iti iei Tesla.
In același timp nu înțeleg de ce sa nu ma duc direct la Tesla România care tocmai s-a deschis.
Asta dacă as fi suficient de bogat sa îmi iau Tesla evident.
Ești din Romania? Că eu nu știu să se fi deschis reprezentanța Tesla
Dacă își pun un adaos de 10% peste prețul oficial Tesla – se duce pe copcă subvenția rabla plus!!!
Mor de râs.
Mda se pare ca poți comanda de pe site-ul tesla dar fără rabla plus.
Cât timp exista Dacia Spring (azi chiar se poate comanda) cu 9000 euro e clar ca Tesla și firma asta mai ales se adresează marilor patroni /manageri pentru care 60.000 – 100.000 euro sunt un bonus anual
Pentru mulți dintre noi sunt câteva salarii anuale.
Daca câștig la loto vreodată o sa fiu primul care sa comande un Tesla Model 3 Performance (desi nici Standard plus nu e rău).
Evident avem nevoie și de superchargere ca altfel o sa fie destul de inutil model3 pe stațiile curente de max 50kw(majoritatea).