Acasa Renault #RomanianRoads: Renault Megane R.S., un Valentino Rossi francez

#RomanianRoads: Renault Megane R.S., un Valentino Rossi francez

de Adrian Mitrea

Renault Megane R.S. e ca un sportiv complet. Se recomandă pilot, dar e cunoscut pentru mult mai mult decât atât, fiind un fel de superstar al lumii automobilismului. Dacă Franța ar avea un Valentino Rossi al său, Renault Megane R.S. ar fi transpunerea acestui om într-un ambalaj numit automobil.

Megane R.S. e tot timpul pe fază, mereu merge brici, face spectacol când ești în preajma lui și nu te plictisești niciodată să-l vezi sau să-l auzi. Are cumva competiția în sânge și așa va fi până la moarte.

Versiunea Trophy, cea din acest tur, pe care n-am mai condus-o până acum, dezvoltă 300 CP. Adică plus 20 CP față de variantele „obișnuite” ale lui Megane R.S. Se remarcă prin agilitate, ușurința cu care execută tot ce-i ceri și printr-o oarecare docilitate. O docilitate venită din disciplină. Disciplina cu care a fost proiectat, construit și reglat.

Diferența între Megane R.S. și restul e atât de mare, tot așa cum se vede, pe pistă, diferența dintre Valentino Rossi și orice alt pilot de Moto GP din preajma lui.

Aparent toți arată la fel și pilotează la fel… Diferența o fac mereu detaliile, stilul și abundența de talent!

Cam așa și cu Megane R.S. pus lângă orice hot hatch rival sau lângă orice alt model Renault mai pământesc, de serie mare.

Am împărțit Renault Megane R.S. cu Sebastian Toma (Auto Bild România) pe un traseu de aproape 550 de kilometri, în ziua 1 a #RomanianRoads, pe traseul de mai jos.

Cheile Dobrogei sunt superbe pentru condus și, dacă te gândești că acum câteva milioane de ani aici era o zonă care aparținea Mării Thesis, sentimentul e cu atât mai pătrunzător. Formațiunile calcaroase ce compun Cheile Dobrogei ne-au condus către Casa Filip din Sarichioi, renovată recent și redeschisă anul acesta. Zici că vine din altă lume, atât de frumos e renovată această casă lipovenească, transformată în pensiune.


Am acceptat invitația AutoMarket.ro de a participa, ca jurnalist auto, în turul #RomanianRoads. Am fost 18 jurnaliști auto din patru țări (România, Republica Moldova, Spania, Portugalia) și șapte mașini sportive, porniți în explorarea celor mai frumoase drumuri din România. Până la finalul acestui roadshow fiecare om va conduce fiecare mașină. Un rezumat video al zilei poate fi văzut AICI.

Mașinile:


specificații mașini #RomanianRoads

1 comentariu

247 24 septembrie 2019 - 18:37

ati uitat cel mai important lucru.

Reply

Lasa un comentariu