Acasa Saloane Auto 5 motive să fii cu ochii pe Volkswagen la Salonul Auto de la Frankfurt

5 motive să fii cu ochii pe Volkswagen la Salonul Auto de la Frankfurt

de Adrian Mitrea

Salonul Auto de la Frankfurt (12- Septembrie) se pregătește să-și deschidă porțile, iar Volkswagen are șanse mari să atragă toată atenția. Marca auto germană lansează un automobil electric revoluționar, menit să ofere un raport imbatabil între autonomie, performațe, spațiu și preț. Iată, așadar, cinci motive pentru care merită să fii cu ochii pe Volkswagen la IAA 2019.

1

Volkswagen ID.3 are premiera mondială la Salon și va fi propus cu trei versiuni ale pachetului de baterii (45 kWh, 58 kWh, 77 kWh). Acestea corespund unor autonomii de 330 km, 420 km, respectiv 550 km, în regimul realist de măsurare WLTP. Totul ambalat într-o caroserie spațioasă, care oferă loc pentru cinci pasageri și asigură un spațiu cargo de 385 litri. Prețul de pornire este 30.000 Euro, iar versiunea intermediară (58 kWh) care se va vinde la început pornește de la circa 40.000 Euro. României i-au fost alocate 450 de unități, iar primii 15 care și-au rezervat un ID.3 (online, 1.000 Euro) sunt invitați la IAA 2019 să se numere și printre primii care văd efectiv mașina de serie, livrările urmând să fie onorate în T2 2020.

2

Platforma MEB care stă la baza lui ID.3 are debutul mondial la IAA, urmând ca din ea să se desprindă alte 50 de modele electrice, pănă în 2025, la mai multe dintre mărcile care fac parte din Volkswagen Group. De reținut că platforma aceasta are roți motrice spate și poate acomoda și tracțiune integrală. Opt fabrici, pe trei continente, vor folosi până în 2022 platforma MEB pentru a produce mașini electrice.

3

Pachetele de baterii propuse pornesc de la 45 kWh, aproximativ dublu față de cât avea e-Golf când a fost introdus pe piață. Asistăm la un moment în care autonomia oricărei mașini electrice a Volkswagen va sări bine de 250-300 km, chiar și în condiții de rulare ineficientă (viteză mare, climă rece, bagaje, etc…). Varianta ID.3 care va fi la vânzare la început are o autonomie de 420 km în regim de testare WLTP (standard apropiat de realitate).

4

Un nou logo și o nouă imagine de marcă pentru Volkswagen debutează la Salonul Auto de la Frankfurt, sigla fiind diferită și limbajul de design schimbat. Grafia este mai suplă, execuția siglei mai puțin butucănoasă, iar dimensiunea logo-ului este mai mare. ID.3 va fi primul model Volkswagen care va purta noua siglă, ca semn al schimbării.

5

Un total de trei milioane de mașini electrice Volkswagen sunt în plan pentru a fi produse și livrate, anual, până în 2025. Asta înseamnă că planul de investiții în electromobilitate al producătorului auto din Wolfsburg începe să-și arate primele roade, iar Volkswagen aspiră la titlul de cel mai mare producător de automobile electrice din lume.


Realizarea și promovarea acestui articol, precum și prezentarea noutăților auto de la IAA 2019, este posibilă cu sprijinul Volkswagen România, fără ca sponsorul să impună conținutul (mesajul).


Citește și:


17
Lasa un comentariu

avatar
8 Comment threads
9 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
12 Comment authors
FlorinAlter_EgoSnowsorinEugen Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
Marius
Cititor
Marius

10.000 de euro intre varianta de 45 kWh si cea intermediara de 58? Ciudat…

Bogdan
Cititor
Bogdan

Super interesantă oferta celor de la VW. Dacă ai nevoie doar de o a doua mașină (de oraș), cea mai ieftină variantă pare foarte ispititoare. Sau poate și pentru drumuri prin jurul orașului. Și ai și o opțiune pentru drumuri un pic mai lungi.

Totuși, nu pot să trec peste cifrele un pic optimiste: e.g. 45 kWh/range 330km, asta ar însemna un consum de 13.6 kWh/100km. Tesla Model 3 și Hyundai Ioniq nu ating cifrele astea. Vom trăi și vom vedea.

Sorin
Cititor
Sorin

Mi-e greu să mai cred în vreo promisiune VW-Audi, după escrocheria planetară cu noxele dieselelor lor.

andrei
Cititor
andrei

eu am fost la showroomul din plaza si imi ziceau ca acum in septembrie primesc detaliile oficiale cu preturi, dotari, specificatii etc. deci cat de curand aflam tot.

Giacson
Cititor
Giacson

Cele mai urate masini de pe planeta sunt VW, cel putin de la Golf 5 incoace … o lipsa crasa de stil si design, incredibil.
In fine, despre performante n-am ce sa comentez, da’s urate cu spume! 😀

Eugen
Cititor
Eugen

Dar cat timp de incarcare are bateria ?

Snow
Cititor
Snow

Frumoasa masina si incapatoare. Pretul variantei de baza e deasemenea foarte atractiv. Nu inteleg totusi masa proprie de peste 1900 kg pt un autoturism intre hatchback si monovolum. In tehnologia clasica, cu un motor economic, aceasta masina avea cel mult 1400 kg.

Alter_Ego
Cititor
Alter_Ego

Intotdeauna trebuie stat cu ochii pe VW, cine stie ce teste mai falsifica si cu ce mai otravesc orasele si planeta.