Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Nissan Qashqai |
Echipare |
Tekna |
Segment, numar de locuri | crossover, 5 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.330 / 1.780 / 1.615 |
Ampatament (in milimetri) |
2.630 |
Greutate (in kilograme) |
1.679 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
65 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 400 / 1.513 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.995 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 150 / 115, la 4.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 320 de la 2.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie directa multipla, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 15,6:1 |
Viteza maxima (km/h) |
188 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
9,4 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
7,2 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 191 |
Consum in test-drive |
9,4 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Alexandria, in total 300 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate |
Frane spate |
Discuri pline |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 215 / 55 / R18 |
Producator anvelope si model |
Continental PremiumContact 2 |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie) |
|
Garantie |
3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
5 stele din 5 / 4 stele din 5 / 2 stele din 4 |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
– |
Pret fara TVA al modelului testat |
26.525 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
31.565 euro |
3 comentarii
Foarte corecte observatiile. La fel si masina. E mai performanta decat Tiguan si Yeti in asa zisul off road.
Una peste alta e cam scumpa, dar cine o cumpara nu greseste!
Frumos testul, se vede ca ati muncit mult la el. oricum masina e draguta insa cam scumpa, de cand a aparut Duster orice model cu aer de SUV e scump. Pe de alta parte Qashqai a devenit cel mai vandut model Nissan in Europa, asta daca tinem cont ca marca a cam fost stearsa ca prezenta si9 are vanzari mici totusi
My Nissan Qasqhai had problems from the beginning and Nissan Romania didnt do nothing to solve the problem. First it started with the windows that didnt go up and down by themselves. A new car shouldnt have this kind of problems. Believe it or not, Nissan wanted to repair it only at a cost. Then I had shock absorver problems and the same Nissan tried to get away with it. I really didnt know that Nissan is not built in Japan anymore cause I wouldnt spend all that money. I had loads of Japanese jeeps and never dreamt to have problems.