Acasa Foto In garajul nostru: Nissan Qashqai

In garajul nostru: Nissan Qashqai

de Adrian Mitrea

Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model

Nissan Qashqai

Echipare

Tekna

Segment, numar de locuri crossover, 5
Tractiune

4×4

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.330 / 1.780 / 1.615
Ampatament (in milimetri)

2.630

Greutate (in kilograme)

1.679

Capacitaea rezervorului (in litri)

65

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 400 / 1.513
Coeficient aerodinamic (Cx)

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

1.995

Carburant

motorina

Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 150 / 115, la 4.000 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 320 de la 2.000 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului In fata, transversal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came
Alimentare Injectie directa multipla, turbina cu geometrie variabila, intercooler
Raport compresie 15,6:1
Viteza maxima (km/h)

188

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

11

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

9,4

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

6

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

7,2

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 191
Consum in test-drive

9,4 litri / 100 km

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi – Alexandria, in total 300 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate

Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare

Directie Servoasistata
Frane fata Discuri ventilate
Frane spate

Discuri pline

Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 215 / 55 / R18
Producator anvelope si model

Continental PremiumContact 2

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • ABS cu EBD si AFU

  • ESP (controlul electronic al stabilitatii, denumit si ESC, VSA, VSC)

  • 6 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale si 2 de tip cortina)

  • Oglinzi exterioare reblabile electric, rabatabile electric si incalzite

  • 4 geamuri electrice

  • Cruise Control (denumit si Tempomat sau Regulator de Viteza)

  • comenzi audio pe volan

  • climatizare cu reglare automata, pe doua zone

  • torpedo refrigerat

  • Tapiterie din piele

  • Scaune fata incalzite

  • Volan si schimbator de viteze imbracate in piele

  • Volan reglabil pe inaltime si in profunzime

  • Computer de bord

  • Indicator temperatura exterioara

  • Scaun sofer cu reglaj lombar si reglabil pe inaltime

  • Cotiera centrala pentru locurile din spate cu suport pentru pahare

  • Plafon panoramic

  • Bare longitudinale pe plafon

  • Faruri cu Xenon si spalator pentru faruri

  • Proiectoare de ceata

  • Vopsea Metalizata (Black)

Dotari optionale (selectie)
  • Pachet Connect Bose (850 euro). Include sistem de navigatie cu SD card (nu are harta Romaniei), afisaj color de 5 inch sensibil la atingere, camera de luat vederi pentru marsarier, radio CD cu MP3 si 7 boxe, port USB

Garantie

3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune

Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP

5 stele din 5 posibile

Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor

5 stele din 5 / 4 stele din 5 / 2 stele din 4

Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

Pret fara TVA al modelului testat

26.525 euro

Pret cu TVA inclus al modelului testat

31.565 euro

3
Lasa un comentariu

avatar
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
. . Believe it or noVladHnMircea Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
Mircea
Cititor
Mircea

Foarte corecte observatiile. La fel si masina. E mai performanta decat Tiguan si Yeti in asa zisul off road.

Una peste alta e cam scumpa, dar cine o cumpara nu greseste!

Adrian Mitrea, Vlad Barza
Membru

Frumos testul, se vede ca ati muncit mult la el. oricum masina e draguta insa cam scumpa, de cand a aparut Duster orice model cu aer de SUV e scump. Pe de alta parte Qashqai a devenit cel mai vandut model Nissan in Europa, asta daca tinem cont ca marca a cam fost stearsa ca prezenta si9 are vanzari mici totusi

. . Believe it or no
Cititor
. . Believe it or no

My Nissan Qasqhai had problems from the beginning and Nissan Romania didnt do nothing to solve the problem. First it started with the windows that didnt go up and down by themselves. A new car shouldnt have this kind of problems. Believe it or not, Nissan wanted to repair it only at a cost. Then I had shock absorver problems and the same Nissan tried to get away with it. I really didnt know that Nissan is not built in Japan anymore cause I wouldnt spend all that money. I had loads of Japanese jeeps and never dreamt to have… Citeste mai mult »