Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu)
Volkswagen ID.7 a ajuns în România, ca vârf de gamă al automobilelor electrice Volkswagen. ID.7 costă de la 53.335 Euro (inclusiv TVA) în sus, având autonomie omologată (WLTP) 621 km. Mașina e prezentă în principalele centre comerciale din țară, în Decembrie 2023 – Ianuarie 2024, ulterior poate fi văzută la dealeri, iar din primăvară încep livrările către primii clienți. În 2024 va fi comercializată și o versiune break a modelului, una cu tracțiune integrală (GTX) și una cu baterie mai mare.
Momentan, Volkswagen ID.7 poate fi comandat cu o baterie de 77 kWh (net) și roți motrice spate. Această variantă se numește ID.7 Pro are autonomie omologată 621 km. Motorul dezvoltă 286 Cai Putere (CP) și 550 Newton-metru (Nm).
Noutăți ID.7 în 2024
În 2024 va fi disponibilă și o versiune cu baterie mai mare (86 kWh net), numită ID.7 Pro S, care are o autonomie omologată (WLTP) de 700 km.
Tot în 2024 va fi comercializată și o variantă de caroserie break. De asemenea, o variantă mai sportivă, numită ID.7 GTX, va fi lansată tot în 2024, având 340 CP.
Mașina disponibilă acum, la lansare – ID.7 Pro 77 kWh, 286 CP, 550 Nm – sprintează de la 0 la 100 km în 6,5 secunde.
Volkswagen ID.7 a ajuns în România
„Modelul ID.7 este deosebit de important pentru Volkswagen. Este o combinație unică de precizie, eleganță și autonomie ce stabilește un nou standard de calitate, design și performanță pentru automobilele electrice. Suntem extrem de încântați să îl prezentăm publicului larg care vizitează centrele comerciale în perioada sărbătorilor, dar și clienților noștri, pe care îi așteptăm la sediile distribuitorilor Volkswagen din rețeaua Porsche România să descopere performanța mobilității complet electrice, redefinită cu nou ID.7”, a declarat Bogdan Florea, directorul mărcii Volkswagen în România.
Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu) Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu)
Limuzina electrică ID.7 este disponibilă și într-o varianta de lansare specială, numită 1ST Edition, cu trei opțiuni de echipare:
- 1ST Edition
- 1ST Edition Plus
- 1ST Edition Max
Dotări tehnologice de top, precum head-up display-ul cu realitate augmentată și sistemul de navigație Discover Pro Max sunt incluse în echiparea standard.
Trăsături cheie Volkswagen ID.7
- Propulsoare complet noi, ultra-eficiente. Noua propulsie electrică a fost optimizată în special din punct de vedere al consumului de energie. În funcție de capacitățile bateriilor, autovehiculele ID.7 pot permite autonomii WLTP de până la 700 km și capacități de încărcare de până la circa 200 kW. Modelul ID.7 devine astfel o alegere ideală pentru pentru călătoriile pe distanțe lungi și pentru clienții cu flote.
- Lungimea de aproape 5 metri și ampatamentul de aproape 3 metri asigură confort superior, mai ales în combinație cu suspensia opțională adaptivă (DCC).
- Eficiența aerodinamică este de top, coeficientul aerodinamic Cd fiind 0,23 (poate diferi ușor în funcție de echiparea automobilului).
- Portbagajul e încăpător, până la 532 litri.
- ID.7 este și primul autovehicul care dispune de duze de ventilație inteligente, cu control din tableta mașinii. Este integrat în premieră și sistemul Climatronic adaptiv, ca dotare opțională pentru scaunele din față, cu răcire sau încălzire, în funcție de necesitate și, de asemenea, cu o funcție de uscare.
Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu)
Odată cu ID.7, Volkswagen își extinde oferta de automobile 100% electrice, ca parte a obiectivului său centrat pe sustenabilitate. Marca germană vrea să ofere cea mai largă gamă de modele cu zero emisii dintre toți producătorii de autoturisme din Europa, până în anul 2026.
ID.7, între Tesla Model 3 și Tesla Model S
Volkswagen ID.7 n-are un concurent direct pe piață în acest moment, fiind mai mare decât Tesla Model 3 și mai mic decât Tesla Model S. Fix așa e poziționat și ca preț modelul Volkswagen.
Printr-o abordare similară cu Tesla, Volkswagen crează în România stații de încărcare pentru clienți. Acestea sunt deschise și pentru alte mărci.
Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu) Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu)
Efortul Porsche România (importatorul Volkswagen) pentru infrastructură EV a început în urmă cu câțiva ani. În prezent nu mai există niciun dealer sau service Volkswagen care să n-aibă stații de încărcare.
Volkswagen în lume
Marca Volkswagen este prezentă în peste 150 de piețe din întreaga lume. Compania produce vehicule în peste 30 de locații din 13 țări.
În 2021 Volkswagen a livrat aproximativ 4,9 milioane de vehicule.
În 2022 compania a predat peste 260.000 de vehicule 100% electrice (BEV) clienților din întreaga lume.
Aproximativ 184.000 de oameni lucrează în prezent la Volkswagen în întreaga lume. Există peste 10.000 de companii comerciale și parteneri de servicii cu 86.000 de angajați.
Prin strategia sa ACCELERATE, Volkswagen își îmbunătățește constant evoluția, transformându-se într-un furnizor de mobilitate orientat spre software.
Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu) Volkswagen ID.7 (foto – Volkswagen / Dragoș Savu)
Rabla Plus 2023: prag de 75.000 Euro ca mașinile electrice să fie eligibile
Mașina electrică perfectă nu există încă
Cât costă o baterie de mașină electrică în 2023? S-a ajuns la circa 155 USD pentru 1 kWh
7 comentarii
Bravo VW !!!
L am văzut la Băneasa e urat cu spume pare o chinezărie mare , mult mai urat ca id 3 , 4 și oribil fata de concurenta BMW i, Mercedes sau Tesla.
Curios cum nimeni nu e in stare sa integreze acea tableta in masina. Dai peste 50 mii de euro pe o astfel de masina si tableta arata ca si cum ar fi prinsa pe bord ulterior in garaj.
PS: am lucrat personal la motorul de pe puntea spate, carcasa si inca citeva piese turnate din aluminiu sunt opera mea.
Fata de Zeekr 001 sau Avatr 12 e la ani lumina depărtare .Parca s-au tampit europeni , masini ev slabe ca design interior si exterior si ca dotări si prea scumpe pt ce ofera.Ne mai miram va europenii adora ” chinezariile”
Bună seara dle MITREA,
Recunosc stânjenit că nu urmăresc cu consecvență articolele pe care le publicați, asta explică faptul că vă trimit aceste rânduri la 19 zile după aparitia articolului privind ID.7.
Cu riscul de a vă „supăra” chiar în ultima zi a lui 2023, trebuie să constat că ați rămas, după părerea mea, în același stadiu de admirație necondiționată în fața produselor auto de proveniență germană, așa cum în urmă cu doi-trei ani încercați să ne convingeți pe toți ce capodoperă a tehnicii era acea glumă de model BMW, parcă realizat la o imprimantă 3D, evident din plastic și cu roți ca de landou pentru sugari din anii ’50 !
Presupun că admirația Dvs. amintită mai sus nu poate fi chiar întâmplătoare și sinceră. Altfel, cum poate fi explicata, ca să dau un singur exemplu, afirmația că la ID.7 este prima comandă de pe tabletă pentru jeturile de aer ale climatizării?! Dacă așa stau lucrurile, înseamnă că Tesla Model 3 încă nu a apărut pe piață!
Să mai continui ? Poate anul viitor.
LA MULȚI ANI !
Bună seara, domnule ODANGIU Epaminondas,
Și eu recunosc stânjenit că nu vă înțeleg comentariul. De ce spun asta?
1. Nu am impus nimănui preferințele mele personale despre automobile. E limpede că din tot ce există pe piață… ceva-ceva trebuie să conduc și eu. Dacă aș avea Dacia, ar comenta ăia cu Suzuki. Dacă aș avea Suzuki, ar comenta ăia cu Skoda. Și tot așa. Renunțați la ideea că un jurnalist trebuie să aibă în garaj câte o mașină de la fiecare marcă auto de pe planetă. Acel BMW i3 la care faceți referire încă există și este cea mai bună mașină pe care am avut-o vreodată. Acum tocmai a împlinit 6 ani, are 80.000 km, merge la fel ca în prima zi. Costurile cu mentenanța în toți acești 6 ani au fost de circa 1.000 Euro. Asta apropo de afirmația „admirația nu poate fi chiar întâmplătoare și sinceră”.
2. Inclusiv în acest video cu ID.7 am spus, la minutul 27, secunda 43, că acest sistem de reglaj pentru duzele de ventilație a fost implementat pentru prima dată de Tesla. ID.7 este primul model de la Volkswagen care are așa ceva. N-am spus că e primul automobil din lume care are așa ceva.
Deci da, mai bine vă opriți, nu mai continuați, pentru că vă faceți de râs și, mai mult decât atât, veniți cu niște afirmații fără fond.
La Mulți Ani!
Volkswagen ID.7 aduce inovație și performanță pe piața auto electrică din România, concurenta ne va ajuta sa avem tot mai mici preturi la modelele electrice in viitor… mie unul imi place masina din poze… ca real nu am reusit sa o vad inca.