Nou design pentru showroom-urile Mercedes din România – acesta este unul dintre obiectivele majore pentru împrospătarea imaginii rețelei naționale, dar și pentru a modela mai bine relația dintre Mercedes și clienții săi. Primul showroom actualizat la noile standarde este Autoklass Pipera, cu o investiție de 1,5 milioane Euro. Conceptul nou de showroom se numește MAR20X.
„Mercedes-Benz România și Autoklass prezintă, în premieră în țara noastră, primul showroom sub conceptul MAR20X, ca răspuns la schimbările din lumea retailului și aliniat la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale, oferindu-le cea mai luxoasă experiență și un proces de vânzare și servicii fără cusur pentru clienți. De asemenea, Mercedes-Benz anunță planurile de extindere pentru noul model de retail, cu zece locații în planul pentru 2023”, se arată într-un anunț oficial.
Un scurt clip video din care poți să-ți faci o idee despre cum arată în 2023 Autoklass Pipera este disponibil AICI.
„Facelift” de 1,5 milioane Euro
Autoklass Pipera a devenit primul showroom Mercedes-Benz MAR20X din România. Procesul de renovare și de regândire a modelului de retail a implicat o investiție de 1,5 milioane de Euro.
„În timp ce lumea auto se schimbă, noi rămânem fideli ADN-ului nostru ca deschizători de drumuri – reinventarea proceselor din spatele inovațiilor este ceea ce am urmărit întotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat încă de la început și ceea ce ne-a ajutat să navigăm și să inovăm această industrie. Cum transpunem acest lucru în noua realitate? Ne-am angajat nu doar să îmbunătățim status quo-ul, ci și să îl schimbăm, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lăsăm ca inovația și obiectivele noastre clare să vorbească despre promisiunea Mercedes-Benz. Iar acest nou model de retail primește clienții în universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenență la ceva special”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Amanda Zhang – CEO Mercedes-Benz România
20 de ani de Autoklass
Acest „facelift” pentru Autklass Pipera vine în anul în care compania sărbătorește 20 de ani de la înființare.
„În acest an special pentru noi, în care sărbătorim 20 de ani de la înființarea Autoklass. Suntem încântați să oferim clienților noștri o nouă experiență deosebită, construită pe valorile împărtășite cu Mercedes-Benz. Acest showroom regândit primește clienții în universul brandului în cel mai exclusivist, modern și rafinat mod și reflectă cele mai înalte standarde, MAR20X, devenind primul Partener Autorizat cu o astfel de locație. Acest moment unic marchează și reconfirmarea angajamentului nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz în România”, a spus Daniel Grecu, Director General Autoklass.
Nou design pentru showroom-urile Mercedes
Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți. Procesele cursive și consultanța sunt aduse la standardele zilei de astăzi.
- Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
- Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
- Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora.
- Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții.
- Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia.
Punctele de contact ale showroomului MAR20X
Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități.
- Zona de primire a clienților: loc de primire și de așteptare până la începerea discuțiilor cu specialistul în consultanță, dar și de consultanță preliminară într-o zonă publică. Zona dispune de locuri de așteptare, recepție, o zonă de lucru și opțiuni pentru copii.
- Zona de consultanță pentru produse și servicii: locuri dedicate pentru discuțiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu soluțiile digitale aferente.
- Zona de expunere a vehiculelor: dedicată procesului de consultanță care implică prezentarea propriu-zisă a produselor, fără a se intercala cu alte zone de lucru sau de marketing. Fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 metri pătrați, iar zona este completată de un ecran media principal.
- Zona de predare a vehiculelor: o experiență completată de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primește explicații cu privire la produsul predat, într-o atmosferă personală și personalizată.
- Zona de magazin: dedicată prezentării accesoriilor tehnice, a jantelor și a pieselor. Zona este completată de gondole și vitrine dedicate.
- Zona de service lobby: pentru o recepție mai ușoară și mai primitoare a clienților care accesează service-ul locației.
Nou design pentru showroom-urile Mercedes – adică încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto. Miza este de a fi o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi.
- Mercedes-Benz 600 foarte rare au intrat în Țiriac Collection
- Prim contact cu electricul Mercedes Concept EQV și cu noul CLA Shooting Brake
2 comentarii
Intr-adevar un pas mare inainte pentru Mercedes-Benz Romania, care incearca sa ofere o experienta luxoasa si interactiva, pe o platforma moderna si improspatata. Foarte interesant si de incercat orice persoana care iubeste marcile de lux germane. Sanatate Mercedes-Benz Romania!
Aceasta este o initiativa remarcabila ce redacteaza cel mai inalt standard de experienta a clientilor si de servire a lor din partea Mercedes-Benz. Felicitari pentru aceasta realizare!