Opel Corsa – a șasea generație – este acum fabricată pe o platformă comună cu Peugeot 208 și Citroen C3, fiind primul autoturism Opel lansat de la integrarea mărcii germane în marea familie franțuzească PSA Peugeot Citroen. Odată cu acest eveniment, Corsa a căpătat o caroserie mai sexy ca niciodată, masa e foarte redusă, iar agilitatea deosebită. Pe de altă parte, unele configurații pot fi terne la interior, iar motorul cu cel mai mare potențial de vânzare (1.2 Turbo 74 kW/100 CP) este un pic cam zgomotos. Am realizat un prim test drive cu Opel Corsa în Croația, în zona Split–Primošten, cu ocazia testelor internaționale pentru presă, iar acest clip video extins ar trebui să vă răspundă la majoritatea curiozităților pe care le aveți despre Corsa, atât versiunea Elegance (1.2 Turbo 74 kW/100 CP), cât și GS Line (1.2 Turbo 96 kW/130 CP).
Detalii
Marcă: Opel
Model: Opel Corsa / Opel Corsa Elegance / Opel Corsa GS Line
Producție: 2019
Caroserie: hatchback, segment B, 5 locuri
Preț de pornire pe piața din România: 10.555 Euro (fără TVA); 12.560 Euro (cu TVA)
Motor:
(Elegance) 1,2 litri (1.199 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 74 kW / 100 CP la 5.500 rpm și cuplul maxim este 205 Nm disponibil de la 1.750 rpm.
Emisii: Euro 6d, 124 g CO2/km
Consum mediu omologat (WLTP): 5,5 l/100 km
Acelerație 0-100 km/h: 9,9 secunde
Viteză maximă: 188 km/h
Transmisie: manuală cu 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)
Masă (DIN/EU) Elegance: 1.090 kg / 1.165 kg
Preț orientativ Corsa Elegance testat: 18.964 Euro (fără TVA); 22.567 Euro (cu TVA)
Motor:
(GS Line) 1,2 litri (1.199 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 96 kW / 130 CP la 5.500 rpm și cuplul maxim este 230 Nm disponibil de la 1.750 rpm.
Consum mediu omologat (WLTP): 5,6 l/100 km
Emisii: Euro 6d, 128 g CO2/km
Acelerație 0-100 km/h: 8,7 secunde
Viteză maximă: 208 km/h
Transmisie: automată cu 8 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)
Masă (DIN/EU) GS Line: 1.158 kg / 1.233 kg
Preț orientativ Corsa GS Line testat: 21.141 Euro (fără TVA); 25.157 Euro (cu TVA)
Anvelope: Michelin Primacy 4 205/45 R17
Rezervor (litri): 44
Dimensiuni (mm): L 4.060 / w 1.765 / h 1.435 (fără bare de acoperiș sau antenă)
Portbagaj (litri): 309
Ampatament (mm): 2.538
Cd: –
Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.
Punte spate: Punte semi-independentă, arcuri elicoidale, frâne cu discuri pline.
Conduse de Adrian Mitrea circa 250 km, cu un consum mediu real de cca. 6 l/100 km. La finalul testului fiecare mașină avea cca. 2.500 km.
7 comentarii
Link-ul duce la Ford Puma.
In alta ordine de idei intotdeauna am „admirat” capacitatea producatorilor auto de a umfla preturile prin intermediul optiunilor. In cazul de fata pretul se dubleaza de la varianta de baza de 10555 euro la „full options” 21141 de euro.
Salut, am corectat acum link-ul, mulțumesc de sesizare!
La orice mașină se întâmplă asta, preț simplu și preț dublu prin adăugare de opțiuni.
Până și la configurarea unui bilet de avion este la fel.
Aceasta este lumea în care trăim.
Mai bine cumparati o Toyota sau o Honda, noua sau la mana a doua. Nu veti regreta. Combinatii dintr-astea intre Peugeot si Opel, trecuta anterior prin mainile GM, nu duc nicaieri.
Rage expertiza in matale. Ai condus macar masina ? Bineinteles ca nu. Hai ca-s satul de intelepciune din asta populara de-a ta, capatat la coltul blocului la o samanta si-o bere cu baietii. Hai pe 4tuning cu tine, c-acolo iti este locul.
Îmi place noul model Opel CORSA , consum mic de doar 5,5-6.0 în oraș , am văzut că are discuri de frână și la rotile din spate este un mare plus, ceea ce nu știu este dacă are distribuția pe lanț sau pe curea , bravo Opel
Discurile de frana si la rotile din spate sunt un plus doar de imagine. Solicitarile pe frane la o masina de 1100 kg nu sunt atat de mari, decat daca o conduci “sportiv” (ca sa nu spun altfel).
Detin un 1.2, 100 c ,elegance …. nu recomand! Vopsea proastă, lufturi inegale, sistemele…. functioneaza cînd vor ele , inclusiv stergatoarele și darurile automate! Cit despre garantie … degeaba! Daca apelezi la ea, primesti niste răspunsuri de a dreptul ridicole … idioata!!!