Acasa Foto Test Drive Opel Corsa (2019)

Test Drive Opel Corsa (2019)

de Adrian Mitrea

Opel Corsa – a șasea generație – este acum fabricată pe o platformă comună cu Peugeot 208 și Citroen C3, fiind primul autoturism Opel lansat de la integrarea mărcii germane în marea familie franțuzească PSA Peugeot Citroen. Odată cu acest eveniment, Corsa a căpătat o caroserie mai sexy ca niciodată, masa e foarte redusă, iar agilitatea deosebită. Pe de altă parte, unele configurații pot fi terne la interior, iar motorul cu cel mai mare potențial de vânzare (1.2 Turbo 74 kW/100 CP) este un pic cam zgomotos. Am realizat un prim test drive cu Opel Corsa în Croația, în zona SplitPrimošten, cu ocazia testelor internaționale pentru presă, iar acest clip video extins ar trebui să vă răspundă la majoritatea curiozităților pe care le aveți despre Corsa, atât versiunea Elegance (1.2 Turbo 74 kW/100 CP), cât și GS Line (1.2 Turbo 96 kW/130 CP).


Detalii

Marcă: Opel

Model: Opel Corsa / Opel Corsa Elegance / Opel Corsa GS Line

Producție: 2019

Caroserie: hatchback, segment B, 5 locuri


Preț de pornire pe piața din România: 10.555 Euro (fără TVA); 12.560 Euro (cu TVA)


Motor:

(Elegance) 1,2 litri (1.199 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 74 kW / 100 CP la 5.500 rpm și cuplul maxim este 205 Nm disponibil de la 1.750 rpm.

Emisii: Euro 6d, 124 g CO2/km

Consum mediu omologat (WLTP): 5,5 l/100 km

Acelerație 0-100 km/h: 9,9 secunde

Viteză maximă: 188 km/h

Transmisie: manuală cu 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Masă (DIN/EU) Elegance: 1.090 kg / 1.165 kg

Preț orientativ Corsa Elegance testat: 18.964 Euro (fără TVA); 22.567 Euro (cu TVA)


Motor:

(GS Line) 1,2 litri (1.199 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 96 kW / 130 CP la 5.500 rpm și cuplul maxim este 230 Nm disponibil de la 1.750 rpm.

Consum mediu omologat (WLTP): 5,6 l/100 km

Emisii: Euro 6d, 128 g CO2/km

Acelerație 0-100 km/h: 8,7 secunde

Viteză maximă: 208 km/h

Transmisie: automată cu 8 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Masă (DIN/EU) GS Line: 1.158 kg / 1.233 kg

Preț orientativ Corsa GS Line testat: 21.141 Euro (fără TVA); 25.157 Euro (cu TVA)


Anvelope: Michelin Primacy 4 205/45 R17

Rezervor (litri): 44

Dimensiuni (mm): L 4.060 / w 1.765 / h 1.435 (fără bare de acoperiș sau antenă)

Portbagaj (litri): 309

Ampatament (mm): 2.538

Cd: –

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte semi-independentă, arcuri elicoidale, frâne cu discuri pline.


Conduse de Adrian Mitrea circa 250 km, cu un consum mediu real de cca. 6 l/100 km. La finalul testului fiecare mașină avea cca. 2.500 km.


Link-uri și documente utile:



4
Lasa un comentariu

avatar
2 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
CornelAntocoAdrian Mitreadodoi Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
dodoi
Cititor
dodoi

Link-ul duce la Ford Puma.
In alta ordine de idei intotdeauna am „admirat” capacitatea producatorilor auto de a umfla preturile prin intermediul optiunilor. In cazul de fata pretul se dubleaza de la varianta de baza de 10555 euro la „full options” 21141 de euro.

Antoco
Cititor
Antoco

Mai bine cumparati o Toyota sau o Honda, noua sau la mana a doua. Nu veti regreta. Combinatii dintr-astea intre Peugeot si Opel, trecuta anterior prin mainile GM, nu duc nicaieri.

Cornel
Cititor
Cornel

Rage expertiza in matale. Ai condus macar masina ? Bineinteles ca nu. Hai ca-s satul de intelepciune din asta populara de-a ta, capatat la coltul blocului la o samanta si-o bere cu baietii. Hai pe 4tuning cu tine, c-acolo iti este locul.