Acasa Foto Test Drive Opel Corsa (2019)

Test Drive Opel Corsa (2019)

de Adrian Mitrea

Opel Corsa – a șasea generație – este acum fabricată pe o platformă comună cu Peugeot 208 și Citroen C3, fiind primul autoturism Opel lansat de la integrarea mărcii germane în marea familie franțuzească PSA Peugeot Citroen. Odată cu acest eveniment, Corsa a căpătat o caroserie mai sexy ca niciodată, masa e foarte redusă, iar agilitatea deosebită. Pe de altă parte, unele configurații pot fi terne la interior, iar motorul cu cel mai mare potențial de vânzare (1.2 Turbo 74 kW/100 CP) este un pic cam zgomotos. Am realizat un prim test drive cu Opel Corsa în Croația, în zona SplitPrimošten, cu ocazia testelor internaționale pentru presă, iar acest clip video extins ar trebui să vă răspundă la majoritatea curiozităților pe care le aveți despre Corsa, atât versiunea Elegance (1.2 Turbo 74 kW/100 CP), cât și GS Line (1.2 Turbo 96 kW/130 CP).


Detalii

Marcă: Opel

Model: Opel Corsa / Opel Corsa Elegance / Opel Corsa GS Line

Producție: 2019

Caroserie: hatchback, segment B, 5 locuri


Preț de pornire pe piața din România: 10.555 Euro (fără TVA); 12.560 Euro (cu TVA)


Motor:

(Elegance) 1,2 litri (1.199 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 74 kW / 100 CP la 5.500 rpm și cuplul maxim este 205 Nm disponibil de la 1.750 rpm.

Emisii: Euro 6d, 124 g CO2/km

Consum mediu omologat (WLTP): 5,5 l/100 km

Acelerație 0-100 km/h: 9,9 secunde

Viteză maximă: 188 km/h

Transmisie: manuală cu 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Masă (DIN/EU) Elegance: 1.090 kg / 1.165 kg

Preț orientativ Corsa Elegance testat: 18.964 Euro (fără TVA); 22.567 Euro (cu TVA)


Motor:

(GS Line) 1,2 litri (1.199 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 96 kW / 130 CP la 5.500 rpm și cuplul maxim este 230 Nm disponibil de la 1.750 rpm.

Consum mediu omologat (WLTP): 5,6 l/100 km

Emisii: Euro 6d, 128 g CO2/km

Acelerație 0-100 km/h: 8,7 secunde

Viteză maximă: 208 km/h

Transmisie: automată cu 8 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Masă (DIN/EU) GS Line: 1.158 kg / 1.233 kg

Preț orientativ Corsa GS Line testat: 21.141 Euro (fără TVA); 25.157 Euro (cu TVA)


Anvelope: Michelin Primacy 4 205/45 R17

Rezervor (litri): 44

Dimensiuni (mm): L 4.060 / w 1.765 / h 1.435 (fără bare de acoperiș sau antenă)

Portbagaj (litri): 309

Ampatament (mm): 2.538

Cd: –

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte semi-independentă, arcuri elicoidale, frâne cu discuri pline.


Conduse de Adrian Mitrea circa 250 km, cu un consum mediu real de cca. 6 l/100 km. La finalul testului fiecare mașină avea cca. 2.500 km.


Link-uri și documente utile:



6 comentarii

dodoi 4 martie 2020 - 15:40

Link-ul duce la Ford Puma.
In alta ordine de idei intotdeauna am „admirat” capacitatea producatorilor auto de a umfla preturile prin intermediul optiunilor. In cazul de fata pretul se dubleaza de la varianta de baza de 10555 euro la „full options” 21141 de euro.

Reply
Adrian Mitrea 4 martie 2020 - 16:11

Salut, am corectat acum link-ul, mulțumesc de sesizare!
La orice mașină se întâmplă asta, preț simplu și preț dublu prin adăugare de opțiuni.
Până și la configurarea unui bilet de avion este la fel.
Aceasta este lumea în care trăim.

Reply
Antoco 5 martie 2020 - 08:10

Mai bine cumparati o Toyota sau o Honda, noua sau la mana a doua. Nu veti regreta. Combinatii dintr-astea intre Peugeot si Opel, trecuta anterior prin mainile GM, nu duc nicaieri.

Reply
Cornel 5 martie 2020 - 12:51

Rage expertiza in matale. Ai condus macar masina ? Bineinteles ca nu. Hai ca-s satul de intelepciune din asta populara de-a ta, capatat la coltul blocului la o samanta si-o bere cu baietii. Hai pe 4tuning cu tine, c-acolo iti este locul.

Reply
Valentin 19 iulie 2020 - 11:32

Îmi place noul model Opel CORSA , consum mic de doar 5,5-6.0 în oraș , am văzut că are discuri de frână și la rotile din spate este un mare plus, ceea ce nu știu este dacă are distribuția pe lanț sau pe curea , bravo Opel

Reply
Naivu 20 iulie 2020 - 11:24

Discurile de frana si la rotile din spate sunt un plus doar de imagine. Solicitarile pe frane la o masina de 1100 kg nu sunt atat de mari, decat daca o conduci “sportiv” (ca sa nu spun altfel).

Reply

Lasa un comentariu