Acasa Foto Noul Volkswagen Golf, dezvăluit. Are 5 versiuni hibride

Noul Volkswagen Golf, dezvăluit. Are 5 versiuni hibride

de Adrian Mitrea

Volkswagen Golf VIII a fost dezvăluit oficial, mașina fiind disponibilă pe piață din Decembrie 2019, iar 2020 va fi an complet de vânzări. O particularitate a Golf 8 ține de faptul că este disponibil cu cinci versiuni hibride (eTSI și plug-in hybrid). De asemenea, noul Volkswagen Golf este și primul model Volkswagen dotat încă din varianta standard cu tehnologia de comunicare Car2X (mașina poate comunica cu infrastructura și cu alte vehicule). De peste 40 de ani, Golf este cel mai de succes automobil european, fiind rival cu modele precum Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane, etc…


Odată cu lansarea lui Golf VIII, versiunea electrică, e-Golf, va dispărea. Producția Golf electric va continua până spre jumătatea anului 2020, după care mașina electrică compactă oferită de Volkswagen va fi ID.3. Așadar, singurul Golf electric care va fi fost produs vreodată rămâne cel din generația a șaptea.

Pentru Golf VIII este disponibilă o singură motorizare diesel, semn că importanța motorizărilor diesel pentru marcă a scăzut mult.


„Pe parcursul a șapte generații, Golf a impresionat peste 35 de milioane de clienți. Întreaga industrie auto așteaptă de la noul Golf să stabilească norme și standarde”, a spus Herbert Diess, președintele Consiliului de Administrație al Volkswagen AG, cu ocazia dezvăluirii mașinii.

„Această mașină este cu adevărat nouă, din toate punctele de vedere. Dar, desigur, Golful rămâne Golf. Conceptul fundamental al acestuia este nemuritor. Această mașină ne-a definit brandul pentru decenii întregi și, mai mult, a democratizat noile tehnologii auto”, a declarat Ralf Brandstätter, COO al mărcii Volkswagen. 

Cu noul Golf, Volkswagen ia motorizările hibride mai în serios ca niciodată. Tehnologia trece la 48 V, cu alternator folosit și pe post de electromotor, baterie litiu-ion de 48 V și motoare TSI moderne adaptate la condusul hibrid (eTSI). Printre beneficiile acestor motorizări hibride se numără scăderea consumului cu 10% (WLTP) și asigurarea unei experiențe de condus agile și confortabile. Motorizările eTSI vor fi disponibile în trei variante: 81 kW/110 CP, 96 kW/130 CP, 110 kW/150 CP.

Volkswagen Golf VIII va fi disponibil și în două variante plug-in hybrid. Cea de bază dezvoltă 150 kW/204 CP, iar cea sportivă (GTE) dezvoltă 180 kW/245 CP. Ambele modele vor fi echipate cu o baterie litiu-ion de 13 kWh care oferă autonomie electrică de până la 60 de kilometri.

Noul Golf păstrează în gamă și motorizări clasice pe benzină (TSI) și diesel (TDI), precum și unele pe gaz natural comprimat (TGI), atenție (!) GNC sau CNG, nu GPL (sau LPG).

  • TSI, turbo, pe benzină, cu patru trei cilindri: 66 kW/90 CP și 81 kW/110 CP.
  • TDI, turbo diesel, cu patru cilindri: 85 kW/115 CP și 110 kW/150 CP – motoarele diesel beneficiază de noi tehnologii inovatoare, cum ar fi cele două convertoare catalitice (SCR) care reduc emisiile de NOx cu până la 80%. De asemenea, consumul motoarelor TDI scade cu 17% față de modelul anterior. Așadar, două motorizări TDI pentru noul Golf.
  • TGI, turbo, pe benzină, cu patru cilindri: 96 kW/130 CP – va înregistra consum mai mic de carburant și energie datorită tehnologiei inovatoare pe combustie TSI Miller.

Serviciile de conectivitate și asistență online sunt duse la un nivel nemaiîntâlnit până acum pe un automobil compact de volum. Sistemele comunică între ele și cu exteriorul autovehiculului datorită unității de conectivitate online (OCU). Versiunea standard a acestei unități prevede un eSIM pentru funcțiile și serviciile online care fac parte din aplicațiile We Connect și We Connect Plus.

Noul Golf este primul autovehicul de la Volkswagen care se conectează cu mediul înconjurător cu ajutorul serviciului Car2X, disponibil ca dotare standard. Șoferul va primi pe afișajele mașinii semnale de la infrastructura de trafic a orașului și de la alte vehicule pe o rază de 800 de metri.

Golf va comunica, la rândul lui, aceste date cu alte modele de mașini dotate cu tehnologie Car2X.



Citește și…


51 comentarii

andrei 25 octombrie 2019 - 11:05

adrian: nu ti se pare ca HUd-ul la g8 e mai nasol ca ala la id3? ala la id3 pare mare, imens chiar. asta pare micut. ala de pe id3 se cheama AR HUD. eu speram ca sunt la fel, pentru ca nu cred ca voi opta pt id3 totusi.

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 11:08

E ceva drăguț să ai HUD sau HUD AR, dar poți trăi și fără.
ID.3 e mașina mai avansată, deci pentru ea sunt rezervate anumite funcții și tehnologii premium, cum e HUD AR.

Reply
Mihai 25 octombrie 2019 - 11:53

TSI de 90 si 110 CP sunt cu 3 cilindri.

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:34

Volkswagen, producătorul auto, spune că sunt cu patru cilindri. Citez din comunicatul de presă:
„The drive options for the new Golf also include a petrol (TSI), diesel (TDI) and natural gas drive (TGI), two four-cylinder petrol engines with 66 kW / 90 PS and 81 kW / 110 PS, two four-cylinder diesel engines with 85 kW / 115 PS and 110 kW / 150 PS, and a TGI with 96 kW / 130 PS The new TSI variants have particularly low consumption values and emissions thanks to elements including the innovative TSI Miller combustion process. An innovation in the TDI powertrains: Volkswagen uses twin-dosing technology (two SCR catalytic converters) to significantly reduce nitrogen oxide emissions (NOx) by up to 80%; in addition, TDI consumption is lowered by up to 17% compared with its predecessor.”

Reply
Mihai 25 octombrie 2019 - 12:47

Site-urile germane spun altceva. Sa renunte la 1.0 TSI dupa o generatie? Nu as crede. Probabil ca au gresit la traducere.

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:53

Păi nu renunță, că e pe Polo acel motor. Doar că nu-l pun pe Golf. Mai mult decât citat din comunicatul oficial de presă n-am ce să-ți dau. Aceea este informația la prima mână.

Reply
Mihai 25 octombrie 2019 - 13:35

Si daca informatia la prima mana nu e corecta? Ex machina apar 2 versiuni de putere ale unui presupus motor cu 4 cilindri care coincid cu ale actualului de 3 cilindri. Ce coincidenta, nu?

Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 13:56

Bun, hai să ne lămurim nițel: Tu ce vrei de la mine?

Mihai 25 octombrie 2019 - 14:19

Nu e vorba de nimic personal aici ci despre veridicitatea informatiei vehiculate. Depinde care e scopul unui site sau articol. Sa ofere informatii corecte sau sa fie portavocea unui departament de PR? Daca e prima optiune atunci poate ar fi cazul sa verifici din mai multe surse. Daca nu, n-are rost sa imi mai pierd vremea. Doar am vrut sa te ajut sa oferi informatie exacte potentialilor consumatori care acceseaza site-ul.

Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 14:28

Bun, am înțeles.
Deci avem o informație oficială dată de producător, informație pe care tu-mi ceri să o verific din mai multe surse. Care surse, dacă sursa e una singură: producătorul?
Vrei să-mi iau bilet de avion spre Wolfsburg, să le sparg poarta fabricii, să demontez motorul și să număr câți cilindri are?
Hai să nu fim ridicoli, te rog.
Nu ți-ai pus nicio secundă problema că, poate din neatenție, alte publicații, fie ele și nemțești, ar fi putut greși informațiile transmise publicului despre motor?
În această fază, ca publicație, nu ai cum să fii altceva decât “portavoce”.
Când va veni vremea review-ului am să-i număr și cilindrii, stai liniștit.

Mihai 25 octombrie 2019 - 14:48

Informatia pe care o publici sub semnatura ta, indiferent de unde vine e gresita in ceea ce priveste cazul de fata, ca sa spunem lucrurilor pe nume. Si nu sunt doar mai multe publicatii germane ci si franceze plus Wikipedia, de care sper ca ai auzit, care toate publica informatii gresite, nu? Poate au ei alte surse? Nicio meserie nu e usoara daca vrei sa o faci bine. Poate mai inveti ceva cu ocazia asta mai ales legat de atitudine.

Laurentiu 26 octombrie 2019 - 00:03

@Mihai: imi pare rau ca trebuie sa iti spun asta dar esti un cretin!

Mihai 27 octombrie 2019 - 15:12

Succes la premiile Darwin! A șanse, să știi. Nu lăsa pe alții să te descurajeze. Premiul cel mare e aproape.

Marius 25 octombrie 2019 - 15:17

E absurd ce presupui. Daca ajungem sa ne indoim chiar de capacitatea unei companii de marimea VW de a-si cunoaste produsele si a comunica informatii clientilor, apai atunci chiar nu mai are rost sa citim si sa ne batem capu’. Putem s-o luam pe campii si dealuri la plimbare si sa ne rupem de lume…

Mihai 25 octombrie 2019 - 18:15

Vorbesti de funie in casa spanzuratului. De Dieselgate ai auzit? Stiau cei de la PR situatia de facto? Daca cineva intreba despre subiect pe cai oficiale ce raspuns crezi ca primea? Hai sa nu fim naivi si sa supraestimam companiile astea mari. In fond tot oameni lucreaza si acolo iar oamenii fac greseli. Si inca un lucru, eu nu presupun nimic, eu stiu. Faptul ca am mentionat anumite site-uri este doar pentru a argumenta un fapt.

Trade 26 octombrie 2019 - 08:05

Sunt 100% de acord cu Mihai. Acele motoare sunt cu 3 cilindri.

florin 28 octombrie 2019 - 15:26

Evident, scrie și în comunicat, probabil au corectat între timp. Dar Dl. Mitrea e prea important ca să treacă prin filtrul gândirii când scrie un articol. Și hai că mai înțelegeam asta, o scăpare, se mai întâmplă, poate era omul grăbit, poate se eliberase un loc la „pompă” în Kaufland. Dar să te mai și rățoiești la „clienți”, în loc să verifici informația… e doar un exemplu de proastă creștere. Cred că dl. a petrecut prea mult timp în compania dealer-ilor de la noi și s-a molipsit!

Naivu 28 octombrie 2019 - 16:13

Mai lasati omu’n pace, nu-l mai vanati atata! Atata timp cat nu era EXTREM de sigur, normal ca nu s-a apucat sa corecteze comunicatul producatorului. In rest bine ca are motorul doar 3 cilindri in loc de 4 ca d’aia era sa intre omenirea in apocalipsa!!!

Adrian Mitrea 28 octombrie 2019 - 16:38

Volkswagen a modificat comunicatul de presă ulterior, așa că am actualizat și articol în concordanță. Sper că detractorii sunt acum fericiți. Ideea e că tu ca jurnalist nu poți să presupui din prima că o informație transmisă pe cale oficială este greșită, așa că informațiile din această știre se bazează pe datele furnizate de compania auto. În fine, cine vrea să citească comunicatul original, el este disponibil aici https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-rele

Reply
Mihai 29 octombrie 2019 - 15:18

Da, am inteles, totul e perfect, nu e nimic de imbunatatit, nimic de invatat din toata discutia mai ales ca cei care au indicat informatia corecta sunt numiti detractori. Si totusi cum de jurnalistii de la site-urile straine au prezentat informatiile corecte? De ce sunt ei mai buni? Dupa care ne miram de ce la noi lucrurile sunt asa de… perfecte…

Reply
Adrian Mitrea 29 octombrie 2019 - 15:31

Man, ai niște probleme. Sincer. Oricum, aceste probleme nu se rezolvă online.
Am fost transparent cu tot ce am scris și toate informațiile pe care le-am primit. Ce vrei mai mult?
Vrei să ne folosim capul? Păi hai să-l folosim. Poate presa germană a avut direct DE version, nu EN version ca restul lumii (eu inclus), iar în cele două versiuni au informații diferite. Poate fi o explicație. Sunt convins că pentru tine nu contează nimic altceva decât că eu sunt prost, iar tu și restul deștepți.
Adevărul e că Volkswagen a bâjbâit-o pe partea de comunicare despre Golf VIII.
Este ultimul comentariu pe subiect care mai intră pe acest site.
Îți mulțumesc pentru timpul acordat să scrii aceste comentarii.
Cu stimă,
Adrian

Reply
bancher 25 octombrie 2019 - 12:06

Volkswagen Golf a fost mereu o masina solida, bine legata si cu finisaje atente la interior. Din pacate la Golf VII am vazut o economieclara: lipsa puntii independente pe spate, plastice tari la portierele din spate, materiale textile proaste pe usi, si asta in conditiile in care preturile au crescut. Sper ca sa isi revina odata cu acest Golf VIII….desi, daca ma uit bine, intr-o poza vad ca materialul textil de pe interiorul usii soferului pare din panza de sac…

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:33

Ei, hai să avem răbdare să vină în showroom-uri și să judecăm atunci mai aspru, precum pânza de sac 🙂

Reply
Lucian D 25 octombrie 2019 - 12:11

Interesant ca se face vorbire si de varianta de motor cu GNC/CNG. Si Plug-IN Hybrid mi se pare interesant, 60kM sunt suficienti ca sa rulezi colo-colo printr-un oras bushonat precum Bucurestiul si sa nu poluezi. Iar pentru iesiri prin tara sau afara pe autostrazi, hibridul asta reincarcabil mi se pare arhisuficient si un foarte bun inlocuitor al TDI-ului. Sa urmarim ce detalii ne vor mai da nemtii in saptamanile ce urmeaza, dar prezentarea de aici e interesanta si iti multumesc, Adrian!

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:32

Va urma review în Decembrie, am să spun atunci mai mult, că voi afla mai multe. Mulțumesc și eu!

Reply
Lucian D 8 noiembrie 2019 - 10:22

Perfect, merci! In opinia mea, comunicatia Car 2X, schimbatorul de cutie automata si tehnologia Hybrid implementata serios la motoare fac toti banii pentru G8-ul nostru. Nici nu trebuie sa arate cine stie ce fata de generatiile anterioare, caroseria asta a facut istorie, dar evolutia tehnologica e impresionanta si cred ca multa lume va fi incantata atunci cand vor incepe s-o conduca.

Reply
Nicu 25 octombrie 2019 - 12:11

Ce anume comunica masina cu exteriorul?
Pot intelege sa comunice cu alte Golfuri dotate cu tehnologie similara si sa ia date despre trafic, de exemplu.
Cu altceva, in Romania, ar putea sa comunice? Ce informatii?

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:31

Tehnologia Car2X este dezvoltată de marile companii din tehnologie (auto), precum Continental și Bosch, având un protocol de comunicație universal, precum Bluetooth-ul de la telefon, să zicem.
Acest Golf va putea comunica cu alte Golf-uri și alte mașini care au Car2X. Din 2020 încolo probabil vor fi tot mai multe astfel de mașini, iar Car2X, în următorii 5 ani, va deveni la fel de comun precum audio cu radio și MP3.
Semafoarele vor putea comunica cu mașinile, trecerile la nivel cu calea ferată, diverse șantiere ar putea fi anunțate prin Car2X.
Este un ecosistem care acum, începând cu 2020, se pare că se deschide. Aplicațiile sunt practic nelimitate, dar vom vedea.
Nu e treaba lui Volkswagen să facă infrastructură Car2X în România, ei oferă mașina.
E ca și cum ai avea radio în mașină, dar te întrebi ce vei asculta la el din moment ce în România nu există posturi de radio. Nu e treaba Volkswagen (sau a altui producător auto) să inființeze posturi de radio 🙂
Vom vedea, important e că tehnologia vine.

Reply
Marius 25 octombrie 2019 - 12:16

Pot sa stiu de ce insistati cu „un singur motor Diesel”? Motorul de care vorbiti e nou-nout, asa au declarat cei de la VW. Au renuntat la 1.6 TDI se pare, si au mers pe un singur motor cu cilindree mai mare, dar nou nout, Diesel, cu noi tehnologii verzi si care reusesc reduceri impresionante a emisiilor de CO2 si particule. Ceea ce inseamna ca se investeste in continuare in tehnologia Diesel, si pot sa banuiesc ca sumele investite sunt foarte mari. Asta e ceea ce ar trebui sa raportati dupa parerea mea, un fapt, nu tot timpul sa spuneti ca Dieselul e tot mai irelevant. Daca era irelevant, se multumeau sa puna motorul existent pe generatia 7 si sa-l lase sa moara practic. Nu e cazul, si vedem asta pe cel mai important produs al producatorului auto nr.1 mondial. Golf e cea mai vanduta masina din Europa de zeci de ani deja. Cand pui motor nou-nout Diesel pe modelul 2020, in plina „(pseudo)revolutie” electrica, asta spune multe, „speaks volumes”, cum zic americanii. Cred ca e o raportare omisiva ceea ce faceti dvs.

De altfel Diesel a ajuns la un nivel de performanta si fiabilitate incredibile in 2019, si mi se pare o prostie sa fie condamnata in continuare aceasta tehnologie dupa ce s-au investit ani si ani de munca de perfectionare si sume uriase de bani pentru a avea acum, in 2019, un produs care e ireprosabil prin prisma costurilor de exploatare, a fiabilitatii si a dinamicitatii. Motoarele Diesel de generatie noua au dovedit si dovedesc inclusiv cu modelul in chestiune ca sunt extrem de curate si prietenoase cu mediul. Contestarea asadar pe baze pur politic-ideologice a acestei tehnologii e o strategie proasta si pierzatoare pentru toata lumea.

Ce fac acesti oameni acum e sa arunce la gunoi un proiect de super-succes doar bazandu-se pe temeri care nu mai sunt justificate la momentul actual datorita evolutiei continue a acestui motor, care ramane calul de bataie a intregii economii mondiale.

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:26

De fapt sunt două diesel-uri, dar în informațiile pentru România era trecut doar unul.
În fine, vom avea TDI cu patru cilindri, 110 CP și 150 CP, două filtre de particule. Ce era de inovat s-a inovat și s-a spus/scris.
Motorul pe combustie moare în Europa, în următorii 10 ani. O spune Volkswagen, n-o zic eu. Deci faptul că oferă diesel (oricum, mult mai puțin diesel ca în trecut) arată că asta cer încă unii clienți și e normal să le ofere ce vor.

Reply
Marius 25 octombrie 2019 - 12:42

Motorul cu combustie o sa moara in Europa atunci cand va exista o alternativa reala, nu in urmatorii 10 ani, pentru ca e nefezabil. Masinile actuale cu baterii NU sunt o alternativa decat in situatii precise, extrem de restrictive (locuitor la casa, calatorii pe distante scurte, mijloace de transport exclusiv de oras). Realitatea nu tine cont de planurile nefondate ale unor producatori. Degeaba vrei sa renunti la ceva daca nu ai cu ce-l inlocui. Iar nevoia de transport a oamenilor nu poate fi suprimata. Ar insemna sa punem lacatul si sa inchidem magazinul. Nu se poate asa ceva.
Daca ati fi spus „motorul pe combustie moare in urmatorii 10 ani pentru ca A, B, C, D exemple de inlocuitori”, nu as mai fi avut nimic de comentat. Hidrogenul e inca departe de productie de serie, iar chimia din bateriile pe care le avem si-a atins limitele.

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:51

Hai să ne vorbim și peste 10 ani, ce zici de asta?
Suntem în 2019. Anticipai tu acum 10 ani, în 2009, că vei putea conduce azi e-Golf sau LEAF sau ZOE la 30-40.000 Euro? (fără subvenții)
Nimic din realitățile anului 2009 nu anunțau avansul pe care-l avem azi, doar 10 ani mai târziu.

Reply
Cornel 29 octombrie 2019 - 17:29

Exagerezi ca de obicei, situatia e foarte clara, iar cei din automotive o cunosc foarte bine. Merg insa pe burta atat cat se poate. La un moment dat se va rupe pisica.

Adrian Mitrea 29 octombrie 2019 - 17:34

Cu ce am exagerat, stimabile? Tot ce am scris sunt fapte și realități pe care le poate verifica orice om lucid de pe Terra.

Naivu 25 octombrie 2019 - 13:58

Motorul Diesel e un motor mai bun decat cel pe benzina (randament superior, combustibil mai abundent si mai ieftin; chiar ma intreb ce vor face cu motorina care nu se va mai baga in autoturisme) si probabil are viitor pt camioane si tractoare, dar are o problema de chimie: molecule de hidrocarbura mai mari, care ard mai greu si dau mai multi compusi secundari, ceea ce inseamna gaze de esapament mai dificil de purificat. Insasi scandalul Dieselgate subliniaza cat de imposibil este sa reduci noxele de la Diesel la nivelele cerute de ecologisti, daca a exasperat nemtii de la VW pana i-a facut sa triseze!!! Oricat s-ar mai investi, cat timp se va tine cont de noxe, dieselul la autoturisme nu poate concura cu celelalte tehnologii.

Reply
adib 25 octombrie 2019 - 12:22

De ce mai fabrica cu motorizare diesel daca deja a inceput interzicerea lor in orasele germane (necontind ce categorie EURO sunt) ??

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:59

De unde ai informația? Că e greșită…
S-au interzis diesel-urile Euro 4 sau mai vechi în unele orașe, ori acest Golf va fi Euro 6, iar apoi Euro 7.
Dacă nu mai vrei diesel, ai ce alege: ID.3 100% electric și gata.

Reply
Naivu 25 octombrie 2019 - 12:32

Poate sunt carcotas, dar ma deranjeaza ca, desi are tehnologia, inca mai produce versiuni ne-hibride. Tehnologia mild hibrid ofera consum < (si implicit emisii CO2 <), noxe mai putine (pt ca la plecarea de pe loc sau o accelerare mai zdravana nu mai suprasoliciti motorul pe benzina), plus un pic de putere suplimentara. Cat poate fi de scumpa? (tehnologia FULL-hibrid de la Toyota creste pretul masinii doar cu 20-30%)!

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 12:36

Iar mild hybrid crește și ăla costul cu 5-10% și există în continuare clienți care vor mașini cât mai simple.
Volkswagen, producător auto generalist cum e, oferă o paletă largă de motorizări, ca fiecare client să aleagă ce vrea. Ce e rău în asta?

Reply
Naivu 25 octombrie 2019 - 13:59

Dpdv client e OK sa incerci sa ii oferi absolut orice vrea, dar dpdv ecologic consider ca beneficiile depasesc sensibil acel 5-10%. In multe tari (daca nu ma insel, inclusiv in Romania) exista facilitati fiscale care ar fi compensat partial acel 5-10%, iar cine vrea VW Golf VIII ACUM nu ar fi renuntat doar pt 5%!
Tinand cont ca vor sa „sparga” piata BEV, nu le-ar fi stricat sa se vopseasca un pic mai verde! Nu zic sa incerce sa copie Elon Musk-Tesla, dar sa faca un mic pas in plus in directia ecologica!

Reply
Adrian Mitrea 25 octombrie 2019 - 14:22

Păi au făcut: ID.3
Și Golf VIII plug-in hybrid care merge până la 60 km electric.
Ce altă marcă de volum mai are așa ceva pe modelul lor de mare volum? (Focus, Megane, Astra, Elantra, ceed, i30, Octavia, Leon)
Volkswagen alege calea corectă și lasă la latitudinea clientului ce alege, în funcție de buget, legislația din țara/orașul lui, etc…

Reply
Lucian D 25 octombrie 2019 - 15:02

Foarte corect punctat, asta e o nuanta care mi-a scapat la prima vedere, merci! Si uite ce intrebare am: Golful VIII e facut pe noua platforma de productie electrificata a VAG (aceea MQ….nu mai tin minte) sau platforma clasica a Golf „upgradata” sau modificata consistent? Merci!

Florin Oprea 25 octombrie 2019 - 20:29

Exact, afara e vopsit gardul … E mai ecologica daca o varuieste cu verde?

Reply
Naivu 25 octombrie 2019 - 22:47

Nu am intentionat sa ma refer la culoare ci la faptul ca daca ar fi lansat doar modele hibride + CNG (si ar fi renuntat la modelele clasice pe benzina si motorina) ar fi dat un mesaj ca vor sa devina “verzi”!
Dar are dreptate si Adrian, intarirea unui trend ecologic in piata auto este mai degraba treaba autoritatilor nationale/locale/europene decat a producatorilor; nu poti pretinde oricui sa fie Tesla!

Sebastian 25 octombrie 2019 - 13:16

Din punctul meu de vedere, interiorul este un mare plus fata de generatia precedenta in privinta designului. Daca Golf-ul arata asa, oare A3-ul care urmeaza cum va arata?

Reply
Marius 25 octombrie 2019 - 15:19

E adevarat ca nu va exista Android Auto si Apple CP pe Golf 8? Ati auzit asa ceva? Eu vazusem un review pe youtube ieri, la cald, si spunea un individ ca n-o sa existe. Asta cred ca ar fi un mare minus si handicap fata de concurenta.

Reply
Adrian Mitrea 28 octombrie 2019 - 16:40

Voi vedea când pun mâna pe mașină. Deocamdată nu există informații oficiale pe subiect…

Reply
george 25 octombrie 2019 - 17:31

Un facelift cu pret mai pare si ceva mai urat decat anteriorul. Din pacate au preluat eyelashe-urile de la kia ceed. Sper ca au mai rezolvat din problemele de fiabilitate.

Reply
Costin 27 octombrie 2019 - 12:18

Salut Adrian,
Pe lângă mirarea/îndoiala de a vedea motor de 1L cu 4 cilindri , ce lipsește din acest articol sunt informațiile despre cutiile de viteze cu care vin combinate motorizarile astea. Bănuiesc că vor fi în general DSG -uri, dar tot așa bănuiesc că vor mai fi în continuare și cutii mecanice.
Poate ne poți oferi un update.

Reply
Adrian Mitrea 27 octombrie 2019 - 13:01

Salut! Aceste informații nu există oficial deocamdată, deci orice “informație” pe acest subiect ar fi speculație.
Asta e tot ce s-a anunțat (dacă nu te deranjează să citești în Engleză) https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-rele

Later Edit: Link-ul de mai sus nu mai este de actualitate, au publicat din nou comunicatul de presă, corectat și actualizat, în care spun că acele motorizări pe benzină sunt cu 3 cilindri. Link-ul nou, aici https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/world-premiere-for-the-new-golf-digitalised-connected-and-intelligent-5490

Reply
Mihai 27 octombrie 2019 - 15:04

Versiunile hibride vin obligatoriu cu DSG in 7 trepte dar există o cutie manuală cu 6 trepte in program care va fi de bază pentru versiunile convenționale.

Reply

Lasa un comentariu