Acasa Foto Noul Volkswagen Golf, dezvăluit. Are 5 versiuni hibride

Noul Volkswagen Golf, dezvăluit. Are 5 versiuni hibride

de Adrian Mitrea

Volkswagen Golf VIII a fost dezvăluit oficial, mașina fiind disponibilă pe piață din Decembrie 2019, iar 2020 va fi an complet de vânzări. O particularitate a Golf 8 ține de faptul că este disponibil cu cinci versiuni hibride (eTSI și plug-in hybrid). De asemenea, noul Volkswagen Golf este și primul model Volkswagen dotat încă din varianta standard cu tehnologia de comunicare Car2X (mașina poate comunica cu infrastructura și cu alte vehicule). De peste 40 de ani, Golf este cel mai de succes automobil european, fiind rival cu modele precum Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane, etc…


Odată cu lansarea lui Golf VIII, versiunea electrică, e-Golf, va dispărea. Producția Golf electric va continua până spre jumătatea anului 2020, după care mașina electrică compactă oferită de Volkswagen va fi ID.3. Așadar, singurul Golf electric care va fi fost produs vreodată rămâne cel din generația a șaptea.

Pentru Golf VIII este disponibilă o singură motorizare diesel, semn că importanța motorizărilor diesel pentru marcă a scăzut mult.


„Pe parcursul a șapte generații, Golf a impresionat peste 35 de milioane de clienți. Întreaga industrie auto așteaptă de la noul Golf să stabilească norme și standarde”, a spus Herbert Diess, președintele Consiliului de Administrație al Volkswagen AG, cu ocazia dezvăluirii mașinii.

„Această mașină este cu adevărat nouă, din toate punctele de vedere. Dar, desigur, Golful rămâne Golf. Conceptul fundamental al acestuia este nemuritor. Această mașină ne-a definit brandul pentru decenii întregi și, mai mult, a democratizat noile tehnologii auto”, a declarat Ralf Brandstätter, COO al mărcii Volkswagen. 

Cu noul Golf, Volkswagen ia motorizările hibride mai în serios ca niciodată. Tehnologia trece la 48 V, cu alternator folosit și pe post de electromotor, baterie litiu-ion de 48 V și motoare TSI moderne adaptate la condusul hibrid (eTSI). Printre beneficiile acestor motorizări hibride se numără scăderea consumului cu 10% (WLTP) și asigurarea unei experiențe de condus agile și confortabile. Motorizările eTSI vor fi disponibile în trei variante: 81 kW/110 CP, 96 kW/130 CP, 110 kW/150 CP.

Volkswagen Golf VIII va fi disponibil și în două variante plug-in hybrid. Cea de bază dezvoltă 150 kW/204 CP, iar cea sportivă (GTE) dezvoltă 180 kW/245 CP. Ambele modele vor fi echipate cu o baterie litiu-ion de 13 kWh care oferă autonomie electrică de până la 60 de kilometri.

Noul Golf păstrează în gamă și motorizări clasice pe benzină (TSI) și diesel (TDI), precum și unele pe gaz natural comprimat (TGI), atenție (!) GNC sau CNG, nu GPL (sau LPG).

  • TSI, turbo, pe benzină, cu patru trei cilindri: 66 kW/90 CP și 81 kW/110 CP.
  • TDI, turbo diesel, cu patru cilindri: 85 kW/115 CP și 110 kW/150 CP – motoarele diesel beneficiază de noi tehnologii inovatoare, cum ar fi cele două convertoare catalitice (SCR) care reduc emisiile de NOx cu până la 80%. De asemenea, consumul motoarelor TDI scade cu 17% față de modelul anterior. Așadar, două motorizări TDI pentru noul Golf.
  • TGI, turbo, pe benzină, cu patru cilindri: 96 kW/130 CP – va înregistra consum mai mic de carburant și energie datorită tehnologiei inovatoare pe combustie TSI Miller.

Serviciile de conectivitate și asistență online sunt duse la un nivel nemaiîntâlnit până acum pe un automobil compact de volum. Sistemele comunică între ele și cu exteriorul autovehiculului datorită unității de conectivitate online (OCU). Versiunea standard a acestei unități prevede un eSIM pentru funcțiile și serviciile online care fac parte din aplicațiile We Connect și We Connect Plus.

Noul Golf este primul autovehicul de la Volkswagen care se conectează cu mediul înconjurător cu ajutorul serviciului Car2X, disponibil ca dotare standard. Șoferul va primi pe afișajele mașinii semnale de la infrastructura de trafic a orașului și de la alte vehicule pe o rază de 800 de metri.

Golf va comunica, la rândul lui, aceste date cu alte modele de mașini dotate cu tehnologie Car2X.



Citește și…


51
Lasa un comentariu

avatar
13 Comment threads
38 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
18 Comment authors
Lucian DAdrian MitreaCornelMihaiNaivu Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
andrei
Cititor
andrei

adrian: nu ti se pare ca HUd-ul la g8 e mai nasol ca ala la id3? ala la id3 pare mare, imens chiar. asta pare micut. ala de pe id3 se cheama AR HUD. eu speram ca sunt la fel, pentru ca nu cred ca voi opta pt id3 totusi.

Mihai
Cititor
Mihai

TSI de 90 si 110 CP sunt cu 3 cilindri.

bancher
Cititor
bancher

Volkswagen Golf a fost mereu o masina solida, bine legata si cu finisaje atente la interior. Din pacate la Golf VII am vazut o economieclara: lipsa puntii independente pe spate, plastice tari la portierele din spate, materiale textile proaste pe usi, si asta in conditiile in care preturile au crescut. Sper ca sa isi revina odata cu acest Golf VIII….desi, daca ma uit bine, intr-o poza vad ca materialul textil de pe interiorul usii soferului pare din panza de sac…

Lucian D
Cititor
Lucian D

Interesant ca se face vorbire si de varianta de motor cu GNC/CNG. Si Plug-IN Hybrid mi se pare interesant, 60kM sunt suficienti ca sa rulezi colo-colo printr-un oras bushonat precum Bucurestiul si sa nu poluezi. Iar pentru iesiri prin tara sau afara pe autostrazi, hibridul asta reincarcabil mi se pare arhisuficient si un foarte bun inlocuitor al TDI-ului. Sa urmarim ce detalii ne vor mai da nemtii in saptamanile ce urmeaza, dar prezentarea de aici e interesanta si iti multumesc, Adrian!

Nicu
Cititor
Nicu

Ce anume comunica masina cu exteriorul?
Pot intelege sa comunice cu alte Golfuri dotate cu tehnologie similara si sa ia date despre trafic, de exemplu.
Cu altceva, in Romania, ar putea sa comunice? Ce informatii?

Marius
Cititor
Marius

Pot sa stiu de ce insistati cu „un singur motor Diesel”? Motorul de care vorbiti e nou-nout, asa au declarat cei de la VW. Au renuntat la 1.6 TDI se pare, si au mers pe un singur motor cu cilindree mai mare, dar nou nout, Diesel, cu noi tehnologii verzi si care reusesc reduceri impresionante a emisiilor de CO2 si particule. Ceea ce inseamna ca se investeste in continuare in tehnologia Diesel, si pot sa banuiesc ca sumele investite sunt foarte mari. Asta e ceea ce ar trebui sa raportati dupa parerea mea, un fapt, nu tot timpul sa spuneti… Citeste mai mult »

Naivu
Cititor
Naivu

Motorul Diesel e un motor mai bun decat cel pe benzina (randament superior, combustibil mai abundent si mai ieftin; chiar ma intreb ce vor face cu motorina care nu se va mai baga in autoturisme) si probabil are viitor pt camioane si tractoare, dar are o problema de chimie: molecule de hidrocarbura mai mari, care ard mai greu si dau mai multi compusi secundari, ceea ce inseamna gaze de esapament mai dificil de purificat. Insasi scandalul Dieselgate subliniaza cat de imposibil este sa reduci noxele de la Diesel la nivelele cerute de ecologisti, daca a exasperat nemtii de la VW… Citeste mai mult »

adib
Cititor

De ce mai fabrica cu motorizare diesel daca deja a inceput interzicerea lor in orasele germane (necontind ce categorie EURO sunt) ??

Naivu
Cititor
Naivu

Poate sunt carcotas, dar ma deranjeaza ca, desi are tehnologia, inca mai produce versiuni ne-hibride. Tehnologia mild hibrid ofera consum < (si implicit emisii CO2 <), noxe mai putine (pt ca la plecarea de pe loc sau o accelerare mai zdravana nu mai suprasoliciti motorul pe benzina), plus un pic de putere suplimentara. Cat poate fi de scumpa? (tehnologia FULL-hibrid de la Toyota creste pretul masinii doar cu 20-30%)!

Sebastian
Cititor
Sebastian

Din punctul meu de vedere, interiorul este un mare plus fata de generatia precedenta in privinta designului. Daca Golf-ul arata asa, oare A3-ul care urmeaza cum va arata?

Marius
Cititor
Marius

E adevarat ca nu va exista Android Auto si Apple CP pe Golf 8? Ati auzit asa ceva? Eu vazusem un review pe youtube ieri, la cald, si spunea un individ ca n-o sa existe. Asta cred ca ar fi un mare minus si handicap fata de concurenta.

george
Cititor
george

Un facelift cu pret mai pare si ceva mai urat decat anteriorul. Din pacate au preluat eyelashe-urile de la kia ceed. Sper ca au mai rezolvat din problemele de fiabilitate.

Costin
Cititor
Costin

Salut Adrian,
Pe lângă mirarea/îndoiala de a vedea motor de 1L cu 4 cilindri , ce lipsește din acest articol sunt informațiile despre cutiile de viteze cu care vin combinate motorizarile astea. Bănuiesc că vor fi în general DSG -uri, dar tot așa bănuiesc că vor mai fi în continuare și cutii mecanice.
Poate ne poți oferi un update.

Mihai
Cititor
Mihai

Versiunile hibride vin obligatoriu cu DSG in 7 trepte dar există o cutie manuală cu 6 trepte in program care va fi de bază pentru versiunile convenționale.