Nici Ford nu se aștepta la un succes atât de mare al lui Mustang în Europa, dar uite că europenilor le place muscle-car-ul american și s-au înghesuit să-l cumpere chiar dacă la primele teste Euro NCAP la care a fost supus vreodată un Mustang mașina a obținut un rușinos rezultat de 2 stele din 5. Asta spune multe despre cât de emoțională este achiziția unei asemenea mașini. Cu ocazia modificărilor aduse lui Mustang pentru 2018 am testat mașina la evenimentul organizat de Ford la Nisa (Franța) pentru presa internațională și am pentru voi primele impresii. Transmisia automată cu zece trepte e cireașa de pe tort!
Detalii
Marcă: Ford
Model: Ford Mustang / Ford Mustang Facelift / Ford Mustang Convertible / Ford Mustang Fastback GT
Producție: 2018
Caroserie: convertible/cabriolet/cabrio, segment D, cu 2 uși, 4 locuri
Preț (fără TVA): circa 49.747 Euro
Preț (cu TVA): circa 59.200 Euro
Motor: 5 litri (5.038 cc) natural aspirat, pe benzină, cu opt cilindri în V (V8), montat longitudinal, injectie mixtă – directă și indirectă. Puterea maximă este 331 kW / 450 CP la 6.000 rpm și cuplul maxim este 529 Nm disponibil la 4.600 rpm.
Transmisie: cutie de viteze automată cu convertizor de cuplu, 10 trepte, tracțiune spate
Anvelope: 255/40 R19 (față) și 275/40 R19 (spate)
Acelerație 0-100 km/h: 4,5 secunde
Viteză maximă: 249 km/h
Consum mediu declarat (NEDC): 12,5 l/100 km
Emisii: EU6, 279 g CO2/km
Rezervor (litri): 61
Dimensiuni (mm): L 4.789 / w 1.916 / h 1.396
Portbagaj (litri): 332
Ampatament (mm): 2.720
Masă (DIN/EU): 1.743 kg/1.818 kg
Cd: –
Suspensii față: Brațe independente tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, suspensii magnetice MagneRide.
Suspensii spate: Independentă, multi-link, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, suspensii magnetice MagneRide.
Echipament standard (selecție)
Airbag-uri frontale pentru șofer și pasager; airbag-uri laterale pentru șofer și pasager; centuri de siguranță pretensionate; ABS; AFU; ESC/ESP; TPMS (monitorizarea presiunii in pneuri); cruise control și limitator de viteză; lumini de zi (DRL) cu LED; faruri cu LED; stopuri cu LED; asistență la pornirea din rampă (HSA); geamuri acționate electric față/spate; volan ajustabil pe înalțime și în adâncime; volan îmbrăcat în piele; oglinzi laterale reglabile electric, încălzite și rabatabile electric; scaun șofer reglabil pe înălțime; cotieră centrală fixă pentru șofer și pasager; cutie de viteze automată cu 10 trepte; jante din aliaj ușor de 19 țoli.
Echipamente opționale (prețuri în Euro, fără TVA)
Vopsea metalizată (672); sistem audio Shaker cu 12 difuzoare (1.008 Euro); suspensie MagneRide (1.848).
Condus de Adrian Mitrea circa 150 km, cu un consum mediu real de 14,2 l/100 km. La finalul testului masina avea 2.850 km la bord.
Documente utile:
- Specificații tehnice Ford Mustang Facelift 2018
- Moduri de condus Ford Mustang 2018
- Ford Mustang, nașterea unei legende
14 comentarii
Daca as avea bani si eu mi-as lua unul, cu motorul V8. Ii superba masina, chiar saptamana trecuta am fost prin Germania si am vazut destul de multe Mustanguri din generatia asta;si coupe-uri si cabriolete.Ii foarte faina masina.
motorul de 8 este in linie sau in v,care este aprecierea la tamponare in testele americane?
Salutare.
Văd la motor că e 8 în linie. E corect ? Am avut curiozitatea și pe wiki nu scrie de 8 în linie. Cred că și tu în review spui v8. Mă gândesc că e o mică scăpare.
Orcum nu sună a motor în linie 🙂
Frumos review.
Have fun.
Salut, e V8, am gresit eu cand am adaptat fisa (anterior am completat-o pentru o masina cu motor in linie). Multumesc pentru sesizare si aprecieri!
Nu inteleg daca este EU.6 279g CO2/km ar trebui sa circule intre orele 22/6 dupa ultimul analist politic.
Nu comenteaza nimeni emisiile d.le Mitrea ?
Si ce-ar fi de comentat despre ele?
E masina, polueaza. O conduci mult, polueaza mult.
Nu vrei masina, mergi pe jos sau cu bicicleta.
Frumoasa, pacat ca aici in Italia exista supertaxa asta idioata ca altfel aveam demult una.
Modelul anterior este mult mai frumos.Acesta nu este muscle car.
Cum e „burnout mode” (invartitul rotilor la plecarea de pe loc a se vedea https://www.youtube.com/watch?v=L0okgtv_NjE ), ce e standard la ambele modele in 2018?
Exista pe masina, dar nu l-am incercat.
Am condus doar pe drumuri publice (si foarte inguste pe deasupra) si pe ploaie.
Nu m-as da in vant dupa aceasta functie, e o chestie de show off americaneasca ce n-are de-a face cu performanta.
„e o chestie de show off americaneasca ce n-are de-a face cu performanta”… burnout e folosit pentru „incalzirea” cauciucurilor de performanta in drag race-uri. Ca e folosit si in alte scopuri e alta poveste. Frumusetea Mustang-ului e ca poate fi comandat intr-o multime de configuratii pentru toate buzunarele si pentru toate scopurile. In America de Nord nu esti multumit de puterea Mustangului GT poti sa comanzi un Mustang Shelby cu motor de 5.2l, un fel de Mercedes AMG dar la un pret accesibil. Nu esti multumit de cum arata poti adauga „window louvers”, „hood scoop”, „side scoops”, etc, etc si asta pentru toate versiunile mai noi sau mai vechi ( o idee e site-ul https://www.americanmuscle.com care are si instructiuni de instalare pentru diversele optiuni)
Pe o masina de strada e fix inutil acest sistem. E un as in maneca pentru departamentele de marketing si vanzari, dar ma indoiesc ca un client o sa dea cu fum din anvelope care costa 200 Euro/bucata in drumul sau pana la birou dimineata.
Cat despre configurare, e frumos ca poate fi configurata. Nu e o chestie tipica doar Mustang-ului. Orice BMW M4 iti cumperi, sigur poate configurat cel putin la fel de divers ca un Mustang. A, ca are pret dublu, asta e alta discutie 😉
http://www.automarket.ro/stiri/accesorii-noi-pentru-ford-mustang-facelift-evacuare-speciala-pentru-84685.html
Iete ca au raspuns problemei sistemului audio mediocru 🙂