Volkswagen isi va consolida oferta de SUV-uri, pana in 2020, si, totodata, masinile 100% electrice vor juca un rol foarte important in reinventarea marcii, a declarat pentru 0-100.ro Jurgen Stackman, executiv al companiei responsabil de vanzari si marketing, dupa evenimentul de prezentare a noului Polo.
Dupa Touareg, Tiguan si Tiguan Allspace, urmatorul SUV al gamei Volkswagen va fi T-Roc. Acesta din urma a fost prezentat in 2014, la Geneva, sub forma de concept, iar pe final de 2017 va fi dezvaluit in varianta finala – versiunea de productie.
SUV-urile vor ajunge sa reprezinte 40% din gama Volkswagen.
Alaturi de SUV-uri, masinile electrice vor juca un rol esential in renasterea marcii germane.
“Mai tarziu, in viitor, vom avea o intreaga familie de masini pur electrice, credem foarte tare in acest viitor al automobilului”, a spus Stackmann, pentru 0-100.ro, la Berlin.
El a declarat ca inca nu a fost luata o decizie privind soarta modelelor e-Up! si e-Golf dupa ce vor fi lansate noile modelele de masini 100% electrice, de generatie mai noua, care vor face parte din gama de modele I.D. (prefigurata de concepte pana acum).
Odata ce va reusi sa-si construiasca o gama de masini electrice cu design specific sunt sanse mari ca e-Golf si e_Up! sa fie „trase pe dreapta”, dar nu exista o confirmare oficiala momentan.
Pana atunci, sustine Stackman, vanzarile sunt foarte bune de cand cu relansarea lui e-Golf, care are acum autonomie de pana la 300 km (ciclu de masurare NEDC), adica undeva la peste 220 km intr-o utilizare obisnuita.
5 comentarii
ma intreb cum poti comenta fata sa scrii prostii, cand citesti asemenea enormitati.
VW ar trebui sa prefixeze fiecare declaratii cu scuze la adresa pamantenilor pt mizeria de a maslui testele. Sunt niste criminali nenorociti, la fel ca multi altii din industrica auto. Si nu e o vorba; ei chiar UCID, la propriu, prin actele lor abominabile.
PS> cand o sa stergeti commentul asta, sa va intrebati in ce categorie intrati voi. Eu rostesc doar purul adevar, pe care il realizati si voi.
Pacat ca VW nu crede si in fiabilitate.
In fiabilitate nu crede, dar crede in bani. E singurul lucru care conteaza in firma aia.
Mizerii.. volkswagen a făcut foarte mult rău oamenilor, planetei prin acele trucaje. Ei doar plătesc fata de americani dar fata de europeni nu.. aici scapa prea ușor
Grupul VAG este axat pe masini low-cost, cu interior si exterior care par premium. Practic au investit banii unde era mai ieftin, pentru a obtine un profit cat mai mare. Masinile VAG au costuri foarte mari de intretinere, datorita fiabilitatii dezastruose (http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars-lose-out-in-reliability-survey.html). Deci o firma al carui intreg business este axat pe masini cu costuri foarte mari de intretinere, ne spune ca va investi in masini electrice care au costuri de intretinere aproape inexistente. Practic ne spune ca in urmatorii ani se vor reinventa ca firma, vor renunta la un nr. mare de angajati, manageri si bonusuri. Oare sa-i credem?