SUV-ul Audi Q5 este rechemat in service din cauza trapei glisante panoramice deoarece pot exista scurgeri de apa care pot afecta atat capitonajul de plafon al masinii, cat si functionarea airbagurilor cortina. In Romania sunt afectate 377 Audi Q5 de aceasta campanie de rechemare in service.
“La autovehiculele Audi Q5 cu trapa glisanta panoramica dintr-un anumit interval de fabricatie, din cauza scurgerii de apa blocate in zona trapei glisante panoramice, in plafonul interior poate patrunde apa. Daca se acumuleaza destula umiditate, elementul din spuma aflat in contact cu generatorul de gaz al airbag-ului pentru cap se poate umezi complet. Drept urmare, generatorul de gaz se poate coroda. Aceasta poate duce la functionarea defectuoasa a acumulatorului de presiune”, explica Audi.
Reparatia dureaza intre 2,5 si 8 ore.
La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
In mod normal clientii masinilor afectate au fost contactati sau urmeaza sa fie contactati de catre dealeri pentru a fi invitati in service. In orice caz, posesorii de masini Audi vizate de recall pot contacta si ei reteaua oficiala de dealeri si reparatori pentru a verifica daca automobilele lor sunt vizate de aceasta campanie de rechemare in service.
AICI poti vedea toate campaniile importante de rechemare facute de producatorii auto, pe piata din Romania.