Acasa Honda Honda recheama in service 140 de masini din Romania, din cauza airbag-urilor. Automobilele au peste 10 ani vechime

Honda recheama in service 140 de masini din Romania, din cauza airbag-urilor. Automobilele au peste 10 ani vechime

de Adrian Mitrea

Logo Honda (sursa - Honda)

Honda recheama in service, din cauza airbag-urilor, 140 de automobile comercializate in Romania. Este vorba despre modele Honda Accord, Honda Accord Tourer si Honda CR-V produse in anii 2003 si 2004, in Japonia si Marea Britanie.

“La anumite vehicule, in interiorul modulului de umflare a airbag-ului din partea pasagerului, se poate produce o presiune interne excesiva. Daca un airbag cu aceasta problema se declanseaza, presiunea interna prea mare a modulului de umflare poate cauza o rupere in momentul umflarii. In cazul ruperii modulului de umflare, particule de metal ar putea sari in interior, in zona pasagerului din fata, fapt ce ar putea cauza diverse prejudicii ocupantilor din fata”, mentioneaza Honda, in descrierea defectului.

La aceasta situatie s-a ajuns deoarece, in anumite conditii de fabricatie, modulul de umflare al airbagului pasagerului din fata a fost fabricat cu o presiune de incarcare prea mica. La acea data sistemul de declansare automata nu a fost activat intr-un mod corespunzator si piesele gresite au fost trecute incorect in procesul de asamblare. In plus, in fabrica unde au fost create modulele de umflare, din cauza unor conditii gresite de depozitare, acestea au atras umezeala.

Daca densitatea gazului din modulul de umflare a fost mai mica si modulul de umflare a atras umezeala, suprafata modulului a crescut si, implicit, presiunea de ardere a crescut. Cand acest airbag se declanseaza presiunea din modulul de umflare creste excesiv si poate rezulta ruperea carcasei modulului de umflare, explica Honda.

Din Romania sunt vizate de aceasta rechemare in service 140 de automobile, in total. Este vorba despre 90 exemplare Honda Accord, 2 unitati Honda Accord Tourer si 48 SUV-uri Honda CR-V.

Costul reparatiei va fi suportat de fabricant, iar remedierea defectului consta in inlocuirea modulului cu probleme, actiune care dureaza o ora.

Pana acum, in 2015, alte rechemari in service, in Romania, au fost facute de Nissan, Renault, Mercedes-Benz, Opel si Volkswagen. AICI poti vedea toate campaniile de rechemare facute de producatorii auto, pe piata din Romania.

Lasa un comentariu