Acasa Foto In garajul nostru: Honda CR-V

In garajul nostru: Honda CR-V

de Adrian Mitrea

Caracteristici detaliate ale modelului testat

Model Honda CR-V
Echipare

Executive

Segment, numar de locuri SUV C, 5
Tractiune

4×4 AWD

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.570 / 1.820 / 1.655
Ampatament (in milimetri)

2.630

Greutate (in kilograme)

1.829

Capacitaea rezervorului (in litri)

58

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 589 / 1.146
Coeficient aerodinamic (Cx)

Motor si performante dinamice

Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

2.199

Carburant motorina
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati)

150 / 110

Cuplu maxim (in Newton-metri) 350 la 4.000rpm
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului in fata, transversal
Distributie doua axe cu came, 4 supape pe cilindru
Alimentare injectie directa, turbina cu geometrie variabila, intercooler
Raport compresie 16,3:1
Viteza maxima (km/h)

190

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

10,6

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 8,2
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 6,0
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

6,8

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame)

Euro 5, 180

Consum in test-drive

8,3 litri/100 km

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi – Alexandria – Bucuresti, in total 450 kilometri

Tren de rulare

Suspensie fata indenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate independenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Directie cu cremaliera, servoasistata electric
Frane fata discuri ventilate (315 mm diametru)
Frane spate discuri pline (302 mm diametru)
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 225 / 60 R18 104 V M+S
Producator anvelope si model

Vredestein Giugiaro Wintrac Xtreme

Dotari standard si optionale ale modelului testat

Dotari standard (selectie)
  • ABS

  • EBD (distributie electronica a fortei de franare) si EBA (asistenta la franarea de urgenta)

  • VSA (sau ESP/ESC – sistem electronic de control al stabilitatii)

  • TSA (controlul stabilitatii la tractare)

  • tetiere active

  • asistenta la pornirea din rampa

  • asistenta la coborarea pantelor (Hill Descend Control – HDC)

  • DWS (sistem de monitorizare a presiunii in pneuri)

  • cruise control

  • 6 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale, 2 cortina)

  • alarma si sistem acces “maini libere” (keyless entry & start)

  • carcase oglinzi si bare fata-spate in culoarea caroseriei

  • oglinzi reglabile incalzite, reglabile electric si pliabile electric

  • oglinda interioara centrala electrocromica

  • plafon din sticla cu jaluzea cu actionare electrica

  • faruri cu xenon si spalator de faruri cu duze incalzite

  • lumini de intampinare Coming Home/Leaving Home

  • proiectoare de ceata

  • lumini pentru viraj (ACL – Active Cornering Lights)

  • lumini de zi cu LED (Daytime Runing Lights – DRL)

  • senzor de lumina si senzor de ploaie

  • hayon cu actionare electrica

  • climatizare automata cu reglare individuala pe doua zone

  • volan reglabil pe inaltime si in adancime

  • scaun sofer reglabil electric

  • cotiera centrala pentru sofer si pasager

  • cotiera centrala pentru pasagerii din spate

  • geamuri electrice fata-spate cu deschidere/inchidere si din telecomanda-cheie

  • buton ECON

  • instalatie audio premium cu magazie pentru 6 CD (RDS, MP3, WMA), difuzoare fata, difuzoare spate, tweetere si subwoofer

  • intrari USB si AUX-IN

  • conectivitate bluetooth si hands free pentru telefon (HFT)

  • navigatie cu HDD si capabila sa preia comenzi vocale

  • camera video pentru marsarier

  • senzori de parcare

  • tapiterie din piele

  • volan si schimbator imbracate in piele

  • padele la volan pentru schimbarea vitezelor

  • comenzi pe volan pentru audio si computerul de bord

  • jante din aliaj 18 inch

Dotari optionale
  • vopsea metalizata (420 euro fara TVA)

Garantie 3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani la perforarea caroseriei
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP 5 stele din 5 posibile
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor 93% / 74% / 68%
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta 66%
Pret fara TVA al modelului testat 32.190 euro
Pret cu TVA inclus al modelului testat 39.916 euro

12 comentarii

George 23 decembrie 2013 - 21:48

Sunteti cu capul, la pretul asta iei un BMW X3 de 2 litri, 200 CP cutie automata in 8 trepte.

Reply
Andrei 13 februarie 2014 - 11:28

CHEL

Reply
matei 24 decembrie 2013 - 00:55

Uau, la 40000 de euro este cu siguranta cea mai scumpa dintre masinile din aceeasi clasa testate aici, nu sunt sigur daca printre celelalte mentionate e ceva care sa o depaseasca… Lasand la o parte acest aspect, masina arata foarte bine – n-am apucat sa merg la vreun test drive – si e dotata cu aproape tot ce ai dori pentru o masina de genul ei. Am observat si eu ca foarte multe Honda sunt cumparate in Romania cu motoarele pe benzina de 1.8 (Civic) si de 2 litri (Accord) exact din cauza taxelor mari pe motoarele mai mari de 2 litri, desi nu cred ca posesorilor le convine prea mult acest lucru, stiind foamea europenilor pentru motoare diesel. Acum ca exista si cel de 1.6 diesel, cred ca va fi un bestseller pe Civic si CR-V. Ma rog, Honda oricum au avut cateva motoare pe benzina foarte bune (B16, B18, K20, F20C, C30) asa ca ar trebui sa stie sa faca motoare pe benzina destul de bune. Sunt curios cum vor fi cele supraalimentate pe care vor sa le scoata pe piata in 2015, de 1 litru, 1.5 litri si 2 litri – aviz amatorilor de motoare normal aspirate Honda!!!

P.S. @3:32 DTEC just kicked in, yo!

Reply
dvl 24 decembrie 2013 - 08:51

Imbinarea perfecta intre banal si scump. Fanboys, start shooting.

Reply
sad 24 decembrie 2013 - 10:29

Ssang Yong Actyon reloaded…….n-au nici un pic de imaginatie si stil japonezii astia..doar copiaza ..dar acum copiaza din surse coreene groaznice

Reply
Klaus_CT 24 decembrie 2013 - 14:40

39.916 Euro este pretul de lista. In showroom cu siguranta pretul este mai mic.
Alta chestie, aceasta Honda CRV este varianta de top, nu una de intrare in gama. Este normal sa coste atat. Exista in oferta Honda si CRV de 25.000 de euro.
Honda nu este o masina pe care sa o revinzi peste 2-3 ani. Cand cumperi Honda nu te gandesti la revanzare peste 36 de luni, cei ce cumpara Honda se indreapta catre aceasta marca si se disociaza total de marcile europene considerate in voga, stiti bine la cine ma refer.
In general cei ce conduc Honda au o cultura auto mai inalta decat media si stiu ce inseamna o masina de calitate. Nu o sa vedeti soferi de Honda cu geamul deschis, geam pe care atarna o mana cu un ceas auriu si din care se aud manele. 🙂

Reply
gibex 25 decembrie 2013 - 12:21

Inca imi place Honda, dar in ultimul dau de kamikaze in ele.
Kamikaze – o doamna cu CRV incepuse sa ma zapaceasca cu luminile pe pasajul Basarab, ca se grabea domnule, eu avand doar 80km/h.
O fi doar o exceptie, in general soferii de Honda sunt normali 😉

Sarbatori Fericite!

Reply
Klaus_CT 25 decembrie 2013 - 12:46

No comment legat de doamnele in SUV 🙂
Sarbatori fericite si tot ce iti doresti!

Reply
andrei 24 decembrie 2013 - 14:50

Masina aceasta ca si design nu imi place. Dintre CR-V si Mazda CX-5 as alege CX-5-ul. 🙂

Reply
Horațiu 29 decembrie 2013 - 01:21

Cine știe, cunoaște. Honda este o marcă auto care își merită toți banii, cunoscătorii știu de ce. Autorul articolului a uitat să treacă printre potențialii rivali Subaru Forester. Iar Dacia Duster NU este un rival pentru că face parte din alt segment, cel low-cost. De fapt Rav 4, CX 5, Qashqai, ASX, Forester și CRV sunt modele mai apropiate de clasa premium, ca și calitate și fiabilitate, așa că sunt peste Tiguan, Koleos și alte europene pomenite ca rivale.

Reply
sdafs 29 ianuarie 2014 - 14:07

honda crv nu e o masina cumparata pentru design, cei ce cunosc marca si masina o cumpara pentru ce poate sa faca si mai ales pentru anduranta. am vazut crv-uri cu peste 200 de mii de km la bord si fara nicio problema tehnica. pe de alta parte, costa enorm si nu e ok, sunt masini la fel de bune si muuuult mai ieftine, gen subaru forester, cum spunea cineva (iar forester are niste motoare boxer superbe). duster, pe de alta parte, nu mi se pare un rival. nici macar nu e suv, ci crossover… si de banii de honda iei 2 dustere decent echipate si iti mai raman si bani… deci nu suporta comparatie…

Reply
Badea Aurel 6 ianuarie 2018 - 14:24

Bună ziua, nu reuşesc să găsesc filtru motorină la honda crv, an 2014 ,motor 1.6

Reply

Lasa un comentariu