Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
Model | Honda CR-V |
Echipare |
Executive |
Segment, numar de locuri | SUV C, 5 |
Tractiune |
4×4 AWD |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.570 / 1.820 / 1.655 |
Ampatament (in milimetri) |
2.630 |
Greutate (in kilograme) |
1.829 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
58 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 589 / 1.146 |
Coeficient aerodinamic (Cx) | – |
Motor si performante dinamice |
|
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
2.199 |
Carburant | motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) |
150 / 110 |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 350 la 4.000rpm |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | in fata, transversal |
Distributie | doua axe cu came, 4 supape pe cilindru |
Alimentare | injectie directa, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 16,3:1 |
Viteza maxima (km/h) |
190 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
10,6 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 8,2 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 6,0 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,8 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) |
Euro 5, 180 |
Consum in test-drive |
8,3 litri/100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Alexandria – Bucuresti, in total 450 kilometri |
Tren de rulare |
|
Suspensie fata | indenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate | independenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | cu cremaliera, servoasistata electric |
Frane fata | discuri ventilate (315 mm diametru) |
Frane spate | discuri pline (302 mm diametru) |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 225 / 60 R18 104 V M+S |
Producator anvelope si model |
Vredestein Giugiaro Wintrac Xtreme |
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale |
|
Garantie | 3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani la perforarea caroseriei |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 93% / 74% / 68% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta | 66% |
Pret fara TVA al modelului testat | 32.190 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 39.916 euro |
12 comentarii
Sunteti cu capul, la pretul asta iei un BMW X3 de 2 litri, 200 CP cutie automata in 8 trepte.
CHEL
Uau, la 40000 de euro este cu siguranta cea mai scumpa dintre masinile din aceeasi clasa testate aici, nu sunt sigur daca printre celelalte mentionate e ceva care sa o depaseasca… Lasand la o parte acest aspect, masina arata foarte bine – n-am apucat sa merg la vreun test drive – si e dotata cu aproape tot ce ai dori pentru o masina de genul ei. Am observat si eu ca foarte multe Honda sunt cumparate in Romania cu motoarele pe benzina de 1.8 (Civic) si de 2 litri (Accord) exact din cauza taxelor mari pe motoarele mai mari de 2 litri, desi nu cred ca posesorilor le convine prea mult acest lucru, stiind foamea europenilor pentru motoare diesel. Acum ca exista si cel de 1.6 diesel, cred ca va fi un bestseller pe Civic si CR-V. Ma rog, Honda oricum au avut cateva motoare pe benzina foarte bune (B16, B18, K20, F20C, C30) asa ca ar trebui sa stie sa faca motoare pe benzina destul de bune. Sunt curios cum vor fi cele supraalimentate pe care vor sa le scoata pe piata in 2015, de 1 litru, 1.5 litri si 2 litri – aviz amatorilor de motoare normal aspirate Honda!!!
P.S. @3:32 DTEC just kicked in, yo!
Imbinarea perfecta intre banal si scump. Fanboys, start shooting.
Ssang Yong Actyon reloaded…….n-au nici un pic de imaginatie si stil japonezii astia..doar copiaza ..dar acum copiaza din surse coreene groaznice
39.916 Euro este pretul de lista. In showroom cu siguranta pretul este mai mic.
Alta chestie, aceasta Honda CRV este varianta de top, nu una de intrare in gama. Este normal sa coste atat. Exista in oferta Honda si CRV de 25.000 de euro.
Honda nu este o masina pe care sa o revinzi peste 2-3 ani. Cand cumperi Honda nu te gandesti la revanzare peste 36 de luni, cei ce cumpara Honda se indreapta catre aceasta marca si se disociaza total de marcile europene considerate in voga, stiti bine la cine ma refer.
In general cei ce conduc Honda au o cultura auto mai inalta decat media si stiu ce inseamna o masina de calitate. Nu o sa vedeti soferi de Honda cu geamul deschis, geam pe care atarna o mana cu un ceas auriu si din care se aud manele. 🙂
Inca imi place Honda, dar in ultimul dau de kamikaze in ele.
Kamikaze – o doamna cu CRV incepuse sa ma zapaceasca cu luminile pe pasajul Basarab, ca se grabea domnule, eu avand doar 80km/h.
O fi doar o exceptie, in general soferii de Honda sunt normali 😉
Sarbatori Fericite!
No comment legat de doamnele in SUV 🙂
Sarbatori fericite si tot ce iti doresti!
Masina aceasta ca si design nu imi place. Dintre CR-V si Mazda CX-5 as alege CX-5-ul. 🙂
Cine știe, cunoaște. Honda este o marcă auto care își merită toți banii, cunoscătorii știu de ce. Autorul articolului a uitat să treacă printre potențialii rivali Subaru Forester. Iar Dacia Duster NU este un rival pentru că face parte din alt segment, cel low-cost. De fapt Rav 4, CX 5, Qashqai, ASX, Forester și CRV sunt modele mai apropiate de clasa premium, ca și calitate și fiabilitate, așa că sunt peste Tiguan, Koleos și alte europene pomenite ca rivale.
honda crv nu e o masina cumparata pentru design, cei ce cunosc marca si masina o cumpara pentru ce poate sa faca si mai ales pentru anduranta. am vazut crv-uri cu peste 200 de mii de km la bord si fara nicio problema tehnica. pe de alta parte, costa enorm si nu e ok, sunt masini la fel de bune si muuuult mai ieftine, gen subaru forester, cum spunea cineva (iar forester are niste motoare boxer superbe). duster, pe de alta parte, nu mi se pare un rival. nici macar nu e suv, ci crossover… si de banii de honda iei 2 dustere decent echipate si iti mai raman si bani… deci nu suporta comparatie…
Bună ziua, nu reuşesc să găsesc filtru motorină la honda crv, an 2014 ,motor 1.6