Acasa Fiat Israel Meir, CEO AutoItalia: Am renuntat la Infiniti, ne concentram pe marcile importante, Fiat, Jeep si Maserati

Israel Meir, CEO AutoItalia: Am renuntat la Infiniti, ne concentram pe marcile importante, Fiat, Jeep si Maserati

de Adrian Mitrea

Infiniti M (sursa - 0-100.ro)

AutoItalia a renuntat sa mai reprezinte pe piata romaneasca marca premium japoneza Infiniti, din dorinta de a se concentra pe marci mai importante pentru Grup, cum ar fi Jeep, Maserati si Fiat, a declarat pentru 0-100.ro Israel Meir, directorul general executiv (CEO) al AutoItalia. El a spus ca vanzarile Jeep merg peste asteptari in Romania, iar pentru Maserati clientii romani arata un interes mare multumita modelului Ghibli, limuzina care concureaza cu modele precum BMW Seria 5.

„Am renuntat la Infiniti. (…) De curand, de vreo doua luni, de cand s-a inchis showroom-ul. A fost o decizie de strategie a noastra, pe care modele sa le dezvoltam mai mult, pe care mai putin. Am ajuns la concluzia ca ne concentram pe Fiat, Maserati si Jeep”, a spus Meir.

AutoItalia a inceput sa importe Infiniti in Romania in 2009, iar in martie 2010 a fost inaugurat primul showroom al marcii pe plan local, la parterul cladirilor de birouri City Gates din Piata Presei Libere. Tot acolo existau si showroom-uri pentru Abarth, Alfa-Romeo (relocate acum in Colentina) si Maserati (relocat in Militari intr-un showroom separat, alaturi de Jeep, Fiat, Alfa Romeo si Lancia).

„Nu numai ca nu am renuntat la brandul Maserati, dorim sa crestem vanzarile. O sa vina in curand noul model, Ghibli. Noul Quatroporte il avem deja in showroom”, a spus Meir, intrebat daca AutoItalia renunta si la Maserati, dupa inchiderea showroom-ului de la City Gates.

„Deja avem cerinta pentru Ghibli, putem sa vindem destul de multe unitati in Romania. Pana in martie anul viitor putem livra circa 10 unitati. A fost o mica intarziere cu productia, pentru ca altfel puteam sa vindem deja”, a adaugat oficialul AutoItalia. Pe langa Ghibli, spre sfarsitul anului 2014 va fi lansat in Romania si modelul Levante.

Potrivit lui Israel Meir, Jeep, prin modelul Grand Cherokee, se vinde peste asteptari de bine in Romania.

„Cred ca in fiecare luna vom livra intre 30-40 de unitati Grand Cherokee”, a declarat CEO-ul Auto Italia, care a precizat chiar ca anul viitor, in 2014, vanzarile lunare ar putea fi chiar mai mari.

Anul viitor, in prima parte, Jeep va lansa in Romania si noul Cherokee.

La marcile unde nu exista un model nou, cum este Fiat, AutoItalia a gandit niste configuratii speciale pentru piata romaneasca, cu dotarile cerute cel mai des clientii romani, astfel incat vanzarile sa se mentina la un nivel rezonabil. Compania a vizat pana acum modelul Bravo si modelul Punto.

Daca nu avem un model nou, cum este cazul la Fiat, incercam sa configuram anumite modele in functie de specificul pietei de la noi, niste editii speciale pentru Roamania, care au exact echiparea pe care o cauta clientii romani.

In presa au aparut informatii ca AutoItalia ar putea prelua importurile Subaru in Romania, iar CEO-ul companiei a confirmat partial ipoteza.

„Despre Subaru tot ce pot sa va spun la momentul de fata este ca firma sora a AutoItalia din Israel, MCA, de curand a preluat si Subaru in Israel. (…) S-ar putea sa fie mai mult decat zvonuri (privind importul in Romania al Subaru – n.r.), dar inca nu este momentul potrivit sa discutam despre asta”, a explicat Meir.

El crede ca Subaru are potential in Romania, daca piata auto isi va reveni putin.

„Daca se schimba piata in Romania, ar merge marca aceasta. Au modele destul de bune. N-a fost destul de dezvoltata in Romania si s-a intamplat ce s-a intamplat cu ei”, a precizat oficialul AutoItalia.

Compania este deschisa si pentru alte marci: „Orice brand care poate sa ne aduca ceva in plus este binevenit. N-are importanta de unde vine si ce culoare are”.

Reteaua AutoItalia are 33 de centre la nivel national, dintre care trei proprii si 30 ale partenerilor din diverse orase.

Compania spera sa incheie anul acesta cu circa 2.000 de unitati (automobile si autovehicule comerciale usoare) comercializate in Romania.

Lasa un comentariu