Acasa Toyota Seful de cercetare si dezvoltare al Toyota este nemultumit de progresele in domeniu

Seful de cercetare si dezvoltare al Toyota este nemultumit de progresele in domeniu

de Costea Arsene

Toyota Prius sectionat (sursa - 0-100.ro)

Actualul sef al departamentului de Cercetare si Dezvoltare (R&D) din cadrul Toyota, Takeshi Uchiyamada, nu este multumit de activitatea acestuia, dar vrea sa schimbe situatia prin eficientizarea productiei, cresterea calitatii si promovarea de noi tehnologii, scrie Automotive News.

Obiectivul lui Uchiyamada este cresterea eficientei departamentului de Cercetare si Dezvoltare cu 30% pana in 2012, in comparatie cu nivelul din 2009.

Takeshi Uchiyamada, care a fost timp de cinci ani responsabil de productia globala a Toyota, devenind cunoscut ca „tatal hibridului Prius”, a preluat, in 2009, conducerea departamentului de R&D din cadrul constructorului auto japonez.

„In activitatea de productie, cresterea eficientei este o sarcina zilnica. (…) Apoi am venit la R&D, unde am observat ca acest lucru nu era respectat”, a declarat Uchiyamada.

Uchiyamada propune imbunatatirea activitatii departamentului de R&D pe trei planuri: schimbarea modului in care inginerii lucreaza, supervizarea intregului proces de concepere a vehiculelor si automatizarea unor procedee pentru a economisi timp si forta de munca.

Noile activitati de cercetare vor fi indreptate catre dezvoltarea de noi motoare hibride si imbunatatirea propulsoarelor existente pe masinile mici, prin cresterea autonomiei de mers cu ajutorul tehnologiei turbo si a injectiei directe.

„Vanzarile de masini sunt mai mici decat era prognozat. (…) Prin urmare, ne putem reorienta, pana la un anumit punct, spre dezvoltarea de noi vehicule. Ne putem angaja totodata in activitati menite sa imbunatateasca productivitatea departamentului de R&D”, a spus Uchiyamada.

Accentul pe care Toyota vrea sa il puna pe activitatile de cercetare si dezvoltare este menit sa duca la diferentierea masinilor pe care le produce si sa-si refaca astfel imaginea sifonata dupa campaniile recente de rechemare in service (recall), care au vizat peste 12 milioane de automobile la nivel mondial.

Aceste schimbari ar putea face ca o parte a personalului sa poata trece catre activitati de cercetare si dezvoltare.

Lasa un comentariu