Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Nissan Juke |
Echipare |
Tekna |
Segment, numar de locuri | crossover, 5 |
Tractiune |
Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.135 / 1.765 / 1.565 |
Ampatament (in milimetri) |
2.530 |
Greutate (in kilograme) |
1.225 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
46 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 251 / 830 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,35 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.598 |
Carburant |
benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 117 / 86, la 6.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 158 la 4.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila |
Alimentare | Injectie indirecta multipunct |
Raport compresie | 10,7:1 |
Viteza maxima (km/h) |
178 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
8,1 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,3 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,3 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 147 |
Consum in test-drive |
8,9 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Alexandria – Bucuresti, in total 280 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
semi independenta cu brate trase, arcuri elicoidale |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate |
Frane spate |
Discuri pline |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
215 / 55 / R17 |
Producator anvelope si model |
Continental PremiumContact 2 |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (pret cu TVA inclusa) |
|
Garantie |
3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea, fara limita de kilometri, si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
inca netestat la data publicarii acestui articol |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
– / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
– |
Pret fara TVA al modelului testat |
– |
Pret cu TVA de 24% pentru modelul testat |
19.290 euro |
9 comentarii
Multumim Sun Plaza pentru permisiunea de a utiliza parcarea in realizarea acestui test!
Ce misto e parcarea. Eu stau in Militari si habar nu aveam ca asa arata parcarea de la Sun. Fata de Afi si Plaza e foarte curata si frumoasa!
Si masina e interesanta. Pare cam ciudata dar cred ca ar fi haios sa conduci una 🙂
Ce este aia 10%? E procent din benzina din rezervor sau ce? Eu stiam ca consumul este reprezentat prin litri la 100 km, nu prin procente. Si nu, Juke nu este primul crossover de clasa mica: Suzuki SX4, Fiat Sedici si Mini Countryman sunt 3 exemple.
Recunosc ca exprimarea cu % este o greseala. Pe scurt, e provenita din limbajul comun al soferilor, limbaj pe care sigur il folosesti si tu. Exprimarea scrisa a ceea ce vorbim este incorecta in acest caz si am corectat. Multumesc de atentionare.
Juke este primul automobil crossover de clasa mica gandit ca atare de la zero. MINI Countryman e o dezvoltare a ceea ce stim cu totii ca inseamna un MINI. Notiunea de crossover e foarte larga in sine. E aproape la fel de larga ca cea de automobil. Orice masina putin atipica poate fi numita crossover. Sedici si SX4 sunt niste compacte usor inaltate, promovate drept crossover. Dupa mine, o masina care are si o versiune sedan (vezi SX4 sedan) de dimensiuni apropiate unui Logan nu prea e crossover. E discutabil termenul.
Consumul in exterior se situeaza la 6,7 l /100 km in conditiile in care nu depasesti 110 km/h. Are exact acelasi consum atat urban cat si extraurban ca si SX 4. Poate atimtestat masina in regim Sport si atunci bineinteles ca a avut un consum mai mare
misto testul, bv
aveti cele mai misto teste de pe online, sa nu zic ca si alea de la tv sunt praf
Testul si imaginile de nota 10 plus.Bravo….
Buna ziua va rog sa ma ajutati.Am un juke 1.5dci an 2011 si de curind am fazut o mufa care era scoasa de undeva si nu stiu de unde.Mufa se afla in partea stinga linga EGR.masina a mers bine pina azi dimineata cind a inceput sa scoata fum alb la rece iar motorul nu a trecut de 3000 ture.Acum si a revenit dar nu stiu de unde a iesit mufa respectiva.Daca stie careva va rog sa ma ajutati
Uite si ajutorul.
1. Mufa nu are cum sa fi iesit de prea departe, verifica cu atentie intr-un perimetru de cel mult cativa centimetri.
2. Mufele utilizate in industria auto nu pot iesi asa usor. Au mereu sigurante, etc… Poate asa a fost mereu si este doar o iluzie ca a iesit ceva de acolo (iar treaba cu fumul alb sa fie chiar o defectiune).
3. Fumul arata clar ca masina are o defectiune, in principal nu e ceva grav, pentru ca motoarele nu se strica dintr-o data. Probabil conductele de admisie aer au cedat, iar masina trage aer fals, calculeaza gresit amestecul aer/carburant.
4. E clar ca nu ai cunostintele sa o repari singur, deci cel mai bine mergi la service. Sa nu strici ceva mai tare!