Acasa Foto In garajul nostru: Nissan Juke

In garajul nostru: Nissan Juke

de Adrian Mitrea
Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model

Nissan Juke

Echipare

Tekna

Segment, numar de locuri crossover, 5
Tractiune

Pe rotile din fata

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.135 / 1.765 / 1.565
Ampatament (in milimetri)

2.530

Greutate (in kilograme)

1.225

Capacitaea rezervorului (in litri)

46

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 251 / 830
Coeficient aerodinamic (Cx)

0,35

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

1.598

Carburant

benzina

Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 117 / 86, la 6.000 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 158 la 4.000 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului In fata, transversal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila
Alimentare Injectie indirecta multipunct
Raport compresie 10,7:1
Viteza maxima (km/h)

178

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

11

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

8,1

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

5,3

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

6,3

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 147
Consum in test-drive

8,9 litri / 100 km

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi – Alexandria – Bucuresti, in total 280 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate

semi independenta cu brate trase, arcuri elicoidale

Directie Servoasistata
Frane fata Discuri ventilate
Frane spate

Discuri pline

Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru)

215 / 55 / R17

Producator anvelope si model

Continental PremiumContact 2

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • ABS cu EBD (distributie electronica a fortei de franare) si AFU (asistenta la franarea de urgenta)

  • ESP (controlul electronic al stabilitatii)

  • 6 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale si 2 de tip cortina)

  • oglinzi exterioare reglabile si pliabile electric

  • 4 geamuri electrice

  • cruise control (denumit si tempomat sau regulator de viteza) cu limitator de viteza

  • comenzi audio pe volan

  • climatizare cu reglare automata

  • volan si schimbator de viteze imbracate in piele

  • volan reglabil pe inaltime

  • computer de bord

  • Nissan Dynamic Control System (sistem central de comanda a functiilor masinii si a modului de afisare a informatiilor)

  • indicator temperatura exterioara

  • Bluetooth

  • sistem Nissan Connect (sistem de navigatie, radio cu CD si MP3, 6 boxe, USB si AUX, camera video pentru marsarier)

  • scaun sofer reglabil pe inaltime

  • faruri cu aprindere automata (senzori de lumina)

  • stergatoare cu pornire automata (senzori de ploaie)

  • proiectoare de ceata

  • geamuri spate si luneta fumurii

  • jante din aliaj usor de 17 inch

  • cutie de viteze manuala cu 5 trepte

Dotari optionale (pret cu TVA inclusa)
  • vopsea metalizata (450 euro)

Garantie

3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea, fara limita de kilometri, si 12 ani anticoroziune

Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP

inca netestat la data publicarii acestui articol

Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor

– / – / –

Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

Pret fara TVA al modelului testat

Pret cu TVA de 24% pentru modelul testat

19.290 euro

9 comentarii

Redactia 0-100.ro 26 noiembrie 2010 - 19:03

Multumim Sun Plaza pentru permisiunea de a utiliza parcarea in realizarea acestui test!

Reply
Mircea 28 noiembrie 2010 - 21:10

Ce misto e parcarea. Eu stau in Militari si habar nu aveam ca asa arata parcarea de la Sun. Fata de Afi si Plaza e foarte curata si frumoasa!

Si masina e interesanta. Pare cam ciudata dar cred ca ar fi haios sa conduci una 🙂

Reply
mimi 2 decembrie 2010 - 17:18

Ce este aia 10%? E procent din benzina din rezervor sau ce? Eu stiam ca consumul este reprezentat prin litri la 100 km, nu prin procente. Si nu, Juke nu este primul crossover de clasa mica: Suzuki SX4, Fiat Sedici si Mini Countryman sunt 3 exemple.

Reply
Adrian Mitrea 2 decembrie 2010 - 20:20

Recunosc ca exprimarea cu % este o greseala. Pe scurt, e provenita din limbajul comun al soferilor, limbaj pe care sigur il folosesti si tu. Exprimarea scrisa a ceea ce vorbim este incorecta in acest caz si am corectat. Multumesc de atentionare.

Juke este primul automobil crossover de clasa mica gandit ca atare de la zero. MINI Countryman e o dezvoltare a ceea ce stim cu totii ca inseamna un MINI. Notiunea de crossover e foarte larga in sine. E aproape la fel de larga ca cea de automobil. Orice masina putin atipica poate fi numita crossover. Sedici si SX4 sunt niste compacte usor inaltate, promovate drept crossover. Dupa mine, o masina care are si o versiune sedan (vezi SX4 sedan) de dimensiuni apropiate unui Logan nu prea e crossover. E discutabil termenul.

Reply
Sorin 7 decembrie 2010 - 18:06

Consumul in exterior se situeaza la 6,7 l /100 km in conditiile in care nu depasesti 110 km/h. Are exact acelasi consum atat urban cat si extraurban ca si SX 4. Poate atimtestat masina in regim Sport si atunci bineinteles ca a avut un consum mai mare

Reply
barsan radu 9 decembrie 2010 - 14:42

misto testul, bv

aveti cele mai misto teste de pe online, sa nu zic ca si alea de la tv sunt praf

Reply
Obelix36 19 decembrie 2010 - 19:53

Testul si imaginile de nota 10 plus.Bravo….

Reply
valentin 14 martie 2018 - 10:26

Buna ziua va rog sa ma ajutati.Am un juke 1.5dci an 2011 si de curind am fazut o mufa care era scoasa de undeva si nu stiu de unde.Mufa se afla in partea stinga linga EGR.masina a mers bine pina azi dimineata cind a inceput sa scoata fum alb la rece iar motorul nu a trecut de 3000 ture.Acum si a revenit dar nu stiu de unde a iesit mufa respectiva.Daca stie careva va rog sa ma ajutati

Reply
Adrian Mitrea 14 martie 2018 - 12:35

Uite si ajutorul.
1. Mufa nu are cum sa fi iesit de prea departe, verifica cu atentie intr-un perimetru de cel mult cativa centimetri.
2. Mufele utilizate in industria auto nu pot iesi asa usor. Au mereu sigurante, etc… Poate asa a fost mereu si este doar o iluzie ca a iesit ceva de acolo (iar treaba cu fumul alb sa fie chiar o defectiune).
3. Fumul arata clar ca masina are o defectiune, in principal nu e ceva grav, pentru ca motoarele nu se strica dintr-o data. Probabil conductele de admisie aer au cedat, iar masina trage aer fals, calculeaza gresit amestecul aer/carburant.
4. E clar ca nu ai cunostintele sa o repari singur, deci cel mai bine mergi la service. Sa nu strici ceva mai tare!

Reply

Lasa un comentariu