Circa 90% dintre cei 14.000 de clienti care si-au comandat masina 100% electrica Nissan Leaf nu au mai detinut pana acum un Nissan, semn ca noul automobil futurist al marcii are capacitea de a atrage clienti total noi.
Livrarile nu au inceput inca. Acest lucru se va intampla in toamna si va coincide cu lansarea unor campanii de comunicare al caror subiect principal va fi lipsa esapamentului, a declarat Brian Carolin, senior vicepresedinte pentru vanzari si marketing in cadrul Nissan America de Nord.
Cei de la Nissan si-au facut deja un nume prin a crea masini care sa atraga clienti de la alte marci. Un exemplu in acest sens este Qashqai. Peste 80% dintre cei care si-au cumparat aceasta masina nu au mai detinut un Nissan.
Interesul pentru Leaf este chiar de zece ori mai mare decat comenzile efective, ceea ce s-ar putea traduce mai tarziu intr-o crestere a vanzarilor.
Automobilul 100% electric Nissan Leaf, promovat ca prima masina electrica accesibila din lume, are preturi de pornire de putin peste 33.000 euro in Europa, insa constructorul a ales sa ofere masina doar in tari in care guvernele acorda bonusuri pentru astfel de vehicule, scazandu-i astfel pretul cu cateva mii de euro.
Pe larg despre specificatiile si tehnologia de pe aceasta masina poti citi aici.