Marcile de performanta din grupul Fiat – Maserati, Alfa Romeo si Abarth – vor face parte dintr-o noua divizie, infiintata pentru a coagula genele sportive si imaginea tuturor celor trei marci.
„Scopul este acela de a aduce Alfa Romeo, Maserati si Abarth pe pozitii fruntase si pentru a imbunatati calitatile fiecarei marci in parte, in materie de performanta si caracter sportiv”, a declarat seful grupului Fiat, Sergio Machionne.
De pe urma acestei miscari, cel mai mult ar avea de castigat marca Alfa Romeo, privita ca o codasa a grupului Fiat, cu vanzari sub asteptari si cu tehnologii care nu tin pasul cu BMW si Mercedes-Benz, marci cu care concureaza teoretic.
Un semn ca Marchionne vrea sa revigoreze Alfa Romeo ar fi declaratia: „Alfa este copilul nostru bolnav si trebuie sa-l vindecam”.
In plus, au aparut deja informatii ca Alfa Romeo ar putea avea la standul sau din cadrul Salonului Auto de la Geneva, in martie, trei concepte diferite menite sa anunte inlocuitorul modelului 159. Toate trei conceptele vor fi semnate de cele mai cunoscute case de design auto din Italia si din lume.