Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model | Honda Insight |
Echipare | Elegance |
Segment, numar de locuri | Clasa C (compacta), 5 |
Tractiune | Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.395 / 1.695 / 1.425 |
Ampatament (in milimetri) | 2.550 |
Greutate (in kilograme) | 1.202 |
Capacitaea rezervorului (in litri) | 40 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 408 / 584 |
Coeficient aerodinamic (Cx) | – |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) | 1.339 |
Carburant | Benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | Benzina+electric 98 / 72 |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 167 de la 1.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie + electric |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | Variabila, o axa cu came, 2 supape pe cilindru |
Alimentare | Injectie indirecta |
Raport compresie | 10,8:1 |
Viteza maxima (km/h) | 185 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) | 12,5 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 4,5 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 4,2 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 4,4 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | – / 130 |
Consum in test-drive | 5,2 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti (100 km) – Ploiesti – Valenii de munte – Cheia si retur, in total 400 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare |
Suspensie spate | Semi-independenta cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate de 262 milimetri diametru |
Frane spate | Discuri pline de 260 milimetri diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 185 / 55 R16 |
Producator anvelope si model | – |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) | – Aer conditionat cu reglare automata
– ABS, VSA (sau ESP) – Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager – Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri cortina – Geamuri electrice fata / spate – Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite si rabatabile electric – Proiectoare de ceata – Radio cu MP3 si intrare USB – Volan imbracat in piele si reglabil pe inaltime si in profunzime – Scaun sofer reglabil pe inaltime – Computer de bord – Cruise control (tempomat) – Faruri Xenon – Computer de bord – Jante de aliaj de 16 inci tip Turbine – Cutie de viteze automata de tip CVT (cu variatie continua) si padele pe volan pentru schimbarea secventiala a treptelor |
Dotari optionale | – vopsea metalizata (Neutron Blue Metalic) |
Garantie | 3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani la perforarea caroseriei |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 90% / 74% / 76% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta | 86% |
Pret fara TVA al modelului testat | 17.980 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 21.400 euro |
14 comentarii
Tin sa va felicit pentru fotografii. Sunt intr-adevar foarte reusite, insa v-as recomanda sa faceti o selectie a lor. Sunt multe prea multe poze repetitive.
O sa incercam sa mai scoatem din cele care seamana prea mult. Multumim pentru feedback!
Tin sa va felicit pentru fotografii. Sunt intr-adevar foarte reusite, insa v-as recomanda sa faceti o selectie a lor. Sunt multe prea multe poze repetitive.
O sa incercam sa mai scoatem din cele care seamana prea mult. Multumim pentru feedback!
frumoasa prezentarea video . dar lipsit de viata baiatul care vorbeste pe fundal. si unde e partea critica ?
frumoasa prezentarea video . dar lipsit de viata baiatul care vorbeste pe fundal. si unde e partea critica ?
Imi place site-ul vostru; are potential. Dar este lipsit de sentimente pentru masini. Baiatul citeste de pe o foaie cu o intonatie fortata. NU imi transmite nimic. Nici un sentiment, o emotie legata de masina. Si de fapt asta inseamna dragoste pentru masini. Hai ca se poate. BAFTA!
Imi place site-ul vostru; are potential. Dar este lipsit de sentimente pentru masini. Baiatul citeste de pe o foaie cu o intonatie fortata. NU imi transmite nimic. Nici un sentiment, o emotie legata de masina. Si de fapt asta inseamna dragoste pentru masini. Hai ca se poate. BAFTA!
Salut George,
Ma bucur ca esti unul dintre cititorii nostri care si spune ce crede sau gandeste despre noi. Referitor la partea critica, te rog sa mai citesti odata testul sau sa reasculti comentariul. Ai fi vrut sa spun ca masina "e praf"? Nu e.
Atat ca e cam scumpa pentru performantele dinamice si pentru calitatea materialelor din interior (plastic).
Dragoste pentru masini? Testez cate una pe saptamana. Nu le pot iubi pe toate.
Dragostea o dezvolta proprietarul, in timp. Nu intr-un test de 300 de kilometri. Principalul nostru scop este sa ajutam cititorul sa-si creeze o idee cat mai clara despre automobilul testat.
Multumesc de feedback!
Adi
Salut George,
Ma bucur ca esti unul dintre cititorii nostri care si spune ce crede sau gandeste despre noi. Referitor la partea critica, te rog sa mai citesti odata testul sau sa reasculti comentariul. Ai fi vrut sa spun ca masina „e praf”? Nu e.
Atat ca e cam scumpa pentru performantele dinamice si pentru calitatea materialelor din interior (plastic).
Dragoste pentru masini? Testez cate una pe saptamana. Nu le pot iubi pe toate.
Dragostea o dezvolta proprietarul, in timp. Nu intr-un test de 300 de kilometri. Principalul nostru scop este sa ajutam cititorul sa-si creeze o idee cat mai clara despre automobilul testat.
Multumesc de feedback!
Adi
Ok, Adrian. Eu in comparatie cu tine nu testez nicio masina pe saptamana. Interesant la aceasta masina ar fi fost sa vorbiti despre consum ca de fapt asta e important la o masina hibrid. Scrie undeva asta ? Iar asa ca fapt divers, nu conteaza ce parere ai tu autorul despre propria ta creatie, ci eu cititorul, asa ca baga la cap. Mai mult sentiment, mai multa pasiune mai putina rigiditate. Si daca tot imitati ceva nu imitati emisiuni gen promotor, faceti ceva in genul TOP GEAR . Altfel eu cititorul nu ma mai intorc pe site ;).
Ok, Adrian. Eu in comparatie cu tine nu testez nicio masina pe saptamana. Interesant la aceasta masina ar fi fost sa vorbiti despre consum ca de fapt asta e important la o masina hibrid. Scrie undeva asta ? Iar asa ca fapt divers, nu conteaza ce parere ai tu autorul despre propria ta creatie, ci eu cititorul, asa ca baga la cap. Mai mult sentiment, mai multa pasiune mai putina rigiditate. Si daca tot imitati ceva nu imitati emisiuni gen promotor, faceti ceva in genul TOP GEAR . Altfel eu cititorul nu ma mai intorc pe site ;).
George,
Imi pare sincer rau ca esti asa superficial. Uite consumul din test-drive si traseul pe care a fost obtinut http://0-100.hotnews.ro/2009/10/15/in-garajul-nostru-…
Te grabesti sa comentezi inainte sa citesti. VIDEO nu inlocuieste testul scris, il completeaza.
Cat despre Top Gear… bine. Cand 0-100.ro va avea in spate experienta si bugetul Top Gear, atunci vei vedea show, nu informatie.
Ne vedem peste zece ani 😉
George,
Imi pare sincer rau ca esti asa superficial. Uite consumul din test-drive si traseul pe care a fost obtinut <a href="http://0-100.hotnews.ro/2009/10/15/in-garajul-nostru-honda-insight/2/” target=”_blank”>http://0-100.hotnews.ro/2009/10/15/in-garajul-nostru-honda-insight/2/
Te grabesti sa comentezi inainte sa citesti. VIDEO nu inlocuieste testul scris, il completeaza.
Cat despre Top Gear… bine. Cand 0-100.ro va avea in spate experienta si bugetul Top Gear, atunci vei vedea show, nu informatie.
Ne vedem peste zece ani 😉