Acasa Masini Electrice MyBMW – review complet al aplicației necesare oricărui șofer de BMW

MyBMW – review complet al aplicației necesare oricărui șofer de BMW

de Adrian Mitrea


MyBMW este o aplicație utilă oricărui șofer de BMW, indiferent dacă este proprietarul mașinii sau utilizator. Ea înlocuiește aplicațiile BMW Connected anterioare și reunește cele mai importante funcții și informații într-un pachet grafic curat și funcțional. Iată un review complet pentru aplicația MyBMW, prezentat în parteneriat cu Orange România, rețeaua cu cea mai mare acoperire națională. Acesta este al doilea material dintr-un total de zece review-uri de aplicații de mobil prezentate în acest format.

BMW, prin modelul său electric i3, s-a bucurat de mare vizibilitate aici, pe 0-100.ro. Am realizat un reportaj cu peripeții în iarna 2016-2017, când infrastructura de încărcare se afla la începuturi. Apoi am documentat și prima ieșire din țară cu o asemenea mașină. Dar n-am vorbit niciodată despre aplicațiile de mobil care pot fi folosite pentru a controla BMW i3. Mai întâi a fost BMW Connected, lansată cu mare întârziere pentru clienții din România (pe la jumătatea lui 2019), spre deosebire de clienții din piețele vestice. Iar de curând, în 2021, BMW Connected a fost eliminată și înlocuită cu MyBMW.

Ce face MyBMW?

  • Te ajută să climatizezi mașina în avans.
  • Poate afișa statusul încărcării și a nivelului bateriei.
  • Este capabilă să opereze funcții elementare de la distanță, prin server securizat (deci nu există comunicare directă între telefon/aplicație și mașină). Printre funcțiile de bază se numără încuiat, descuiat, faruri, claxon, localizare, climatizare.
  • Poate afișa istoricul încărcărilor

Ce NU face MyBMW?

  1. Nu poate afișa toate stațiile de încărcare EV sau de carburant, ci doar unele dintre ele.
  2. Nu poate reda informații de sumar (stil trip computer) despre călătorii.
  3. Nu poate comunica în timp real cu mașina, iar informațiile disponibile în aplicație se actualizează numai la pornirea mașinii, la oprirea mașinii, precum și la trimiterea unei comenzi din aplicație către mașină. Așadar, este o comunicație punctuală, nu continuă.
  4. Lipsește capacitatea de diagnoză avansată, spre exemplu nu poate spune în ce stare se află bateria mașinii.

Realizarea acestui material a fost posibilă cu sprijinul Orange România, fără ca sponsorul să impună conținutul (mesajul).


Lasa un comentariu