WISE Transport este una dintre companiile românești care a izbutit pe piața internațională. A reușit să facă acest lucru prin investiții constante în camioane și cisterne noi. Scopul? Asigurarea siguranței pe șosele și confortul șoferilor. În flota lor există camioane Ford Trucks, IVECO și Mercedes. Mai multe am aflat de la Marian Candet, director logistică al WISE Transport, în cadrul unui nou interviu din serialul #TruckLife.
Transcript video #TruckLife ep.9: Transportator internațional
Marian Candet – Director Logistică WISE Transport
Sunt Candet Marian Ovidiu, director logistică în cadrul firmei WISE. Eu, personal, mă ocup de partea de management al transportului intern și internațional.
În momentul ăsta avem Ford, IVECO și Mercedes. Firma WISE este un grup de firme în care avem și fabrică de materiale, de pavele, și transport, și turism.
Firma WISE Transport, deci de ceea ce mă ocup eu, în momentul ăsta, cu achiziția acestei noi flote pe care am făcut-o anul trecut, de cisterne alimentare, suntem la un număr de 60 de unități, împărțit în intern/extern și comunitate.
Sunt împărțite în cisterne alimentare, un număr de 39 de unități, avem capete tractor care transportă cisterne chimice și silozuri.
De ce ați ales Ford Trucks și CEFIN?
Acest produs, F-MAX, este un produs extraordinar de bun. Mi-a inspirat încredere mașina, în momentul în care am văzut-o. Motorizarea, oamenii… în orice vânzare… contează foarte mult personalul! Degeaba este mașina OK dacă cu cine stai de vorbă nu-ți atrage acea încredere.
Ford Trucks a venit cu ceva la pachet, să zicem. Am încercat prima mașină, am cumpărat-o imediat în toamna lui 2019 și după aia am continuat achiziția acestor mașini pentru că e un produs bun. Un produs care dă încredere.
În momentul în care ai o problemă, să ți se răspundă la telefon – aceasta este cartea de vizită a CEFIN. Ei sunt acolo. La orice oră. Un sfat, un ajutor, o decontare… orice. Nu se vinde produsul și se uită.
Vedem foarte bine că tehnologia a avansat atât de mult încât nu mai poți să zici că ai un mecanic în curte și își bagă el mâna. E greu. Foarte multă electronică… trebuie să ai oameni specializați… e greu.
Și în ziua de azi să găsești oamenii…
Așa, de schimbat un butuc, o frână… da, e OK, dar să începi să-ți bagi mâinile în motor… nu! Nu faci altceva decât cheltuieli. Și mașina stă. Iar în momentul în care ți-a stat mașina… ea are bugetate pe lună cheltuielile ei… trebuie să circule.
Mașina trebuie să facă 120.000-140.000 km pe an. Asta este menirea ei.
Cum e să activezi pe piața europeană?
Noi am reușit în toți acești ani să fim un jucător pe piața europeană prin faptul că am avut în spatele nostru o persoană care ne-a sprijinit financiar și tot timpul a trebuit să stăm cu investițiile la un nivel foarte mare: de upgradare a cisternelor, de a avea capete (tractor) noi, de a avea tot timpul ceea ce ne cere piața.
Ce ați schimba, dacă ați putea?
Aș schimba tot ce înseamnă control. De la un cap la altul. De la Vest la Est. Să vedeți dumneavoastră că nu ar mai merge camioane care, în primul rând, pun viața în pericol. Ca să pot să dau o siguranță șoselelor, eu investesc, firma investește!
Producția acestui material a fost realizată cu sprijinul CEFIN Trucks, fără ca sponsorul să impună conținutul (mesajul).
Filmat și montat de Marius Stoianov.