Acasa Foto Test Drive Renault Clio V

Test Drive Renault Clio V

de Adrian Mitrea

Renault Clio V marchează trecerea mărcii franceze Renault la o nouă generație de automobile. Tot așa cum Clio IV a reprezentat renașterea mărcii, Clio V este un fel de port-drapel al noutăților de la Renault pentru deceniul 2020-2030. Am testat o variantă populară a noului Clio: 1.0 TCe 100, cu transmisie manuală cu 5 trepte. Am pregătit test drive Renault Clio și specificații în acest articol.


Detalii

Marcă: Renault

Model: Renault / Renault Clio / Renault Clio Intens / Renault Clio TCe 100

Producție: 2019

Caroserie: hatchback, segment B, 5 locuri


Preț de pornire, pe piața din România: 10.084 Euro (fără TVA); 12.000 Euro (cu TVA)

Preț model testat, pe piața din România: 14.815 Euro (fără TVA); 17.630 Euro (cu TVA)


Motor: 1,0 litri (999 cc), pe benzină, turbo, cu 3 cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție indirectă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 74 kW / 100 CP la 5.000 rpm și cuplul maxim este 160 Nm disponibil de la 2.750 rpm.

Emisii: Euro, 111 g CO2/km

Consum mediu omologat (WLTP): 4,3 l/100 km

Acelerație 0-100 km/h: 12,5 secunde

Viteză maximă: 188 km/h

Transmisie: manuală cu 5 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Masă (DIN/EU): 1.137 kg / 1.212 kg


Anvelope: Continental 205/45 R17 H XL

Rezervor (litri): 42

Dimensiuni (mm): L 4.050 / w 1.798 / h 1.440 (fără bare de acoperiș sau antenă)

Portbagaj (litri): 340

Ampatament (mm): 2.583

Cd: –

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte semi-independentă, arcuri elicoidale, frâne cu discuri pline.


Condus de Adrian Mitrea circa 250 km, cu un consum mediu real de cca. 6,2 l/100 km. La finalul testului mașina avea sub 1.000 km la bord.



Link-uri și documente utile:


0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notifica-ma despre
guest
10 Comments
vechi
noi
Inline Feedbacks
View all comments
Mimi Bucur
Mimi Bucur
2 luni

Va multumesc pentru test, foarte bine facut. In viitor ar fi util sa comentati si in legatura cu urmatoarele:

– locul la picioare disponibil pentru locurile din fata/spate
– daca scaunele sunt confortabile, dupa 1-2 ore de condus
– instalatia de climatizare – daca raceste sau incalzeste rapid masina
– daca instalatia audio a masinii este compatibila cu Android Auto si Apple CarPlay

Mimi Bucur
Mimi Bucur
2 luni
Reply to  Adrian Mitrea

„Instalație de climatizare proastă n-am prea întâlnit în mașinile moderne. Poate cel mult niște minusuri de setări sau ergonomie a comenzilor, dar de răcit sau încălzit… toate o fac”

Ei bine, la Mazda 3, din cauza amplasamentului gurilor de ventilatie, aerul rece/cald nu prea ajunge la pasagerii din spate. Alt exemplu ar fi BMW X5 (model 2018, parca), despre care mai multi oameni se plingeau ca nu raceste suficient.

Toate bune,
M.

adrian_r5
adrian_r5
2 luni

Nu s-a simtit nevoia celei de a sasea trepte la cutia de viteze ?

ionut
ionut
2 luni

Rezervor 32 litri ? Really ?

ionut
ionut
2 luni
Reply to  Adrian Mitrea

42 de litri e ok. Tine un pic si de ECO la greutate.

Vlad
Vlad
1 luna

„cuplul maxim este 140 Nm” – alte surse sustin valoarea de 160 Nm, este vreo greseala sau aveti informatii din alte surse?

Multumesc!