Acasa Foto Test Drive Volkswagen Golf 8

Test Drive Volkswagen Golf 8

de Adrian Mitrea

Lansat inițial în 1974, Volkswagen Golf s-a impus, în timp, ca cel mai bine vândut automobil din Europa, iar acum a ajuns la a opta generație. Stabilește noi standarde când vine vorba de tehnologie, sistem multimedia și calitatea execuției oricărui detaliu, dar are și minusuri: unele materiale plastice din interior par austere, iar versiunea electrică dispare de tot. Am realizat acest test drive cu Volkswagen Golf 8 în Portugalia, lângă Porto, cu ocazia testelor internaționale pentru presă, iar acest clip video extins ar trebui să vă răspundă la majoritatea curiozităților pe care le aveți despre Volkswagen Golf 8.


Detalii

Marcă: Volkswagen

Model: Volkswagen Golf / Volkswagen Golf 8 / Volkswagen Golf Style / Volkswagen Golf 8 Style / Volkswagen Golf 8 1.5 TSI EVO

Producție: 2019

VIN: –

Caroserie: hatchback, 5 locuri

Preț (fără TVA): 32.449 Euro

Preț (cu TVA): 38.615 Euro

Motor: 1,5 litri (1.498 cc), pe benzină, turbo, cu 4 cilindri în linie (l4), 16 supape, montat transversal, injecție directă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 110 kW / 150 CP între 5.000-6.000 rpm și cuplul maxim este 250 Nm disponibil la 1.500-3.500 rpm.

Transmisie: manuală cu 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Anvelope: Goodyear Eagle F1 225/45 R17 91W

Acelerație 0-100 km/h: 8,5 secunde

Viteză maximă: 224 km/h

Consum mediu declarat (WLTP): 4,8 l/100 km

Emisii: EU6, 110 g CO2/km

Rezervor (litri): 50

Dimensiuni (mm): L 4.284 / w 1.789 / h 1.456

Portbagaj (litri): 380 / 1.237

Ampatament (mm): 2.636

Masă (DIN/EU): 1.265 kg / 1.340 kg

Cd: 0,28

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare controlate electronic, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte independentă, multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare controlate electronic, bară stabilizatoare, frâne cu discuri pline.


Echipament standard (selecție)

Airbag-uri frontale pentru șofer și pasager; airbag-uri laterale pentru șofer și pasager; airbag-uri cortină; centuri de siguranță pretensionate; ABS; ESP; senzori de presiune în pneuri; geamuri elec­trice față-spate, cu impuls; oglinzi exterioare și mânere uși în culoarea caroseriei; eleron; ornamente exterioare glossy; schim­băt­or de viteze îm­brăc­at în piele; cadran de bord di­git­al; cotieră centrală faţă, glisantă și reglabilă pe înălțime; climatizare automată reglabilă pe trei zone; comenzi pe volan; transmisie manuală cu 6 trepte (MT6).


Echipamente opționale (selecție – prețuri în Euro, fără TVA)

Vopsea MoonstoneGrey (277); jante model Ventura (558); head-up display (558); sistem anti-furt (294); pachet asistență șofer cu pachet „Travel Assist” (546); sistem de protecție pasageri „Front Assist” și „Side Assist” (130); cameră video marșsarier (273); direcție progresivă (215); interfață telefon „Comfort” cu încărcare prin inducție și conectivitate wireless la multimedia (390); sistem multimedia Discover Pro (882); geamuri spate și lunetă fumurii (226); pachet lumini IQ.LIGHT (945); sistem acces keyless (373); pachet iarnă (1.399), include volan încălzit, scaune față încălzite, banchetă spate încălzită, duze spălare parbriz încălzite.


Condus de Adrian Mitrea circa 150 km, cu un consum mediu real de 6,8 l/100 km. La finalul testului masina avea 4.480 km la bord.


Link-uri și documente utile


44 comentarii

Radu 20 ianuarie 2020 - 10:30

38.000 EUR … mai pui cateva mii de euro si iti iei Santa FE. Sau la banii astia iti iei Tiguan dotat ok. Nu ma intereseaza ce avans tehnologic etc .. pur si simplu e un pret prea mare.

Curios de preturile pentru variantele entry level.

Reply
andrei 20 ianuarie 2020 - 11:26

santa FE cu mult mai putine optiuni. ca si santa fe se poate duce in 60k daca pui tot ce nimeresti pe acolo. optiunile nu sunt ca sa le iei pe toate, ca nu are nimeni nevoie de toate odata.
ei zic ca entry-level e sub 20k. motorul de 90cp manuala si echipare golf. momentan insa nici gand sa apara in configurator asa pret.

Reply
Catzavencu 20 ianuarie 2020 - 10:42

aproape 40000 pt FWD si MT pt o compacta ?! Chiar ca s-a intors lumea cu susul in jos…

Reply
ccc 20 ianuarie 2020 - 12:44

Birocratii de la parlamentul european, au stabilit ca pentru a salva planeta toata lumea trebuie sa mearga cu motoare mici, sau cu hibride. In europa 1.5 benzina e considerat prea mult(in timp ce in US se merge cu masini de 2 tone cu V8). Ca atare producatorii prospecteaza piata si pun un pret la motoarele mai performante(gen 1.5 TSI) ca sa si-l permita 5% din clienti in medie, in Germania o sa fie 10% din clienti, iar in Europa de Est 1% :). Motorul 1.5 TSI se vrea mai mult de reclama, iar 95% din clienti o sa mearga cu motorul 1.0 TSI, care o sa fie adevaratul motorul al acestei masini. Pe acest motor ar trebui facute review-urile, nu pe cel pe care nu-l ia nimeni. La fel si cu dotarile: 1 la 1000 din golfurile vandute o sa aiba dotarile de 40k euro, majoritatea o sa se vanda cu dotarile de sub 20k euro. La alea trebuie facut review.

Reply
Adrian Mitrea 20 ianuarie 2020 - 13:14

Am făcut review la ce mașină am obținut.
Restul mai ține și de client să testeze, să vadă ce trebuie pentru el.

Reply
Daniel 20 ianuarie 2020 - 10:53

Sigur ala e pretul? Nu de alta dar parca mi-ar face cu ochiul un BMW seria 3 la asa pret 🙂

Reply
Cornel 20 ianuarie 2020 - 12:22

Da, ala e pretul de lista din Germania. Daca comanzi acum, discountul e de 17%. In general discount-urile pentru Golf variaza intre 14% si 25% in functie de cum vrea VW. La noi preturile vor fi mai mici, versiunile mai chele, si discounturile semnificativ mai mici. Per ansamblu vei ajunge la aproximativ acelasi pret pentru o configuratie similara. Pentru seria 3 discounturile sunt intre 18-21% la pretul de lista, un 330i cu dotari decente, dupa discount te ajunge la 50k euro.

Reply
george 20 ianuarie 2020 - 11:22

VAG e la pamant cu fiabilitatea, acum au inceput sa strice si design-ul. Farurile intinse pe capota copiate de la kia ceed sunt oribile. Ceed e urata dar macar e fiabila. Doar pretul Golfului este fascinant, pentru un cazan nemtesc care nu ajunge la 50k km fara reparatii majore.

Reply
Radu 21 ianuarie 2020 - 09:24

vw copiaza kia??? Pe bune? Nu e evident invers? Iar ca si nivel de fiabilitate, as vrea sa vad si eu un singur clsament in care kia se apropie macar de fiabilitatea vw… Hai sa nu batem campii.. am avut si masini coreene si nemtesti, diferenta e uriasa..

Reply
Alt Radu 21 ianuarie 2020 - 10:45

Nu am avut nici coreeana, nici nemteasca. Am avut japoneza, si pot spune ca „Japan rules” 🙂 in opinia mea.

Reply
george 21 ianuarie 2020 - 11:50

Nemtii nu mai fac masini de peste 20ani. Du-te in orice service si o sa vezi nemtestile incolonate la reparatii. Noi sau SH. N-are importanta. In USA nemtestile sunt considerate cele mai proaste masini. Asiaticele sunt la putere. Iar americanii se nasc si mor in masina, presupun ca stiu cate ceva despre masini.

Vezi mai jos unde se afla golful si unde se afla ceedul in reliability index din uk, adica indexii de fiabilitate de la cea mai mare firma de garantii extinse din UK. Clasamentul este actualizat constant pe baza de facturi si reparatii, nu pe baza orgoliului proprietarului:

https://www.reliabilityindex.com/top-100
https://www.reliabilityindex.com/manufacturer

Reply
Cornel 21 ianuarie 2020 - 12:30

Corect, de proaste ce sunt, toti isi doresc BMW si Porsche. Saracii cumpara Honda, care la ei e un fel de Dacia ca pret, calitate, pozitionare.

Reply
george 21 ianuarie 2020 - 16:51

Adica USA e plina de asiatice pentru ca americanii sunt saraci si prosti, iar RO e plina de nemtesti pentru ca romanii sunt bogati si destepti. Iar saracii americani balesc la nemtestile romanilor. Cam asta e logica ta. Nu degeaba romanul e cel mai inteligent neam din UE.

Florin 21 ianuarie 2020 - 21:06

Fara prea multa vorba … vw up 2013 cu 60000 la bord si o cutie automata de r….t a carei reparatii a costat 1000 euro. Fiabilitatea masinilor in ultimii ani la Vw e o gluma proastă.

Reply
Radu 20 ianuarie 2020 - 11:37

Aproape 40.000 un Golf ? Manual ? 40.000 de ani sa stea cu el in magazin. Aberant ! Cu banii astia imi iau un Ford Mondeo Vignale (adica modelul de top, full-option), hibrid, cu cutie automata, scaune de piele, motor de 190CP, etc. Si Mondeo este totusi o masina cu o cu totul alta prezenta decat un Golf.

Reply
ccc 20 ianuarie 2020 - 16:37

In 2020 sau 2021 s-ar putea sa fie alte preturi decat ce stiai pana acum. Ca sa ajunga la medie de sub 100g CO2, nu pot sa vanda multe masini de 190CP. Tre sa puna pret mare pe motorizarea de 190CP sau sa o scoata de tot. Si Ford tre sa faca acelasi lucru ca VW la un moment dat. Ori scot hibridele repede la preturi accesibile, ori elimina motorizarile mari. Totul depinde inginerii lor…

Reply
Radu3 21 ianuarie 2020 - 14:56

FORD=fixed or repaired daily

Reply
Radu Teodor 20 ianuarie 2020 - 11:49

Au crescut aberant preturile…In ciuda unei evolutii evidente preturile depasesc clasa…

Reply
Adrian 20 ianuarie 2020 - 11:50

Deci pina la urma se comercializeaza si 1.5 TSI + manuala 6 trepte ? La momentul lansarii se spunea ca doar 1.0 TSI poate avea si cutie manuala, pe cind 1,5 TSI era doar cu Mild Hibrid si DSG .

Reply
alex 20 ianuarie 2020 - 12:01

in 2002-2003 un passat varf de gama ( 2800 benzina 4×4 full full) era 35000 usd, un golf 4 in jur de 18000 usd
vorbesc de masini noi luate de la cybernet

A luat o lumea razna , masina poporului numai a poporului nu mai este… am vazut prin trun mall un passat expus era spre 60000 de euro

Reply
Naivu 20 ianuarie 2020 - 12:50

In 2009, cand cautam eu sa-mi cumpar masina, Golf era de la 16000 EUR (ajungea la 19k cu ceva dotari medii)!!! Inteleg ca nu mai este aceeasi masina, dar este deja in alta clasa de preturi. Pe de alta parte, daca VW ICE costa atat, VW id3 nu mai pare asa scump 🙂

Reply
Edy 20 ianuarie 2020 - 13:08

In poza pare un DSG, nu manuala. Oricum pretul nu e ptr estul Europei.

Reply
Adrian 20 ianuarie 2020 - 13:46

Poza nu e de la masina de drive test a lui Adrian M. Vezi clipul ca aceea e cu manuala (difera si numerele de inmatricular intre cele 2 masini)

Reply
Adrian Mitrea 20 ianuarie 2020 - 13:55

Așa este. Am pus și o poză cu o versiune automată. Pe video se vede clar că eu prezint și conduc o manuală.

Reply
Dani 20 ianuarie 2020 - 13:09

Haha .. Falci 9 🙂

Reply
Mihai 20 ianuarie 2020 - 14:44

Vw tine sa dea faliment. O masina cu cutie manuala si cu motor turbo de 150cp sa fie cat un nissan leaf? Fac comparație cu leaf pentru ca este tot compacta si tot de 150cp(nu versiunea plus de 200cp). E adevărat nu impresionezi pe nimeni in club cu leaf dar mi se pare stupid ce face vw. Renunțarea la versiunea electrică este iarasi o buba majora. Ma astept sa revină cu e-golf. Evident incearca sa faca bani din modelele clasice. Au tot taiat din capabilitățile masinii si au tot marit pretul. Dieselgate nu prea a avut efecte reale pentru ei. Doar UE poate sa ii forteze sa faca mașini pentru secolul asta.

Reply
Adrian Mitrea 20 ianuarie 2020 - 20:13

Cu mențiunea că Volkswagen ID.3 este înlocuitorul direct al lui e-Golf (și este o mașină mult mai bună, propussă cam la aceleași prețuri cu un Golf 8 echivalent ca performanțe și dotări).
Eu cred că în 2020 Volkswagen joacă această carte a schimbării pro electromobilitate.

Reply
Costin 20 ianuarie 2020 - 16:39

Pretul te lasa masca, intradevar … vorbesc ca un posesor de Golf 7.
Sper ca in Romania sa vina cu ceva rezonabil, 2-3 combinatii de variante x motorizari, sub 20’000 euro… altfel VW o sa vanda Skoda Octavia.
Nu cred ca VW e mai cazan decat altii. Eu am un Golf cu 125’000 km fara probleme, luat de nou in 2014 si intretinut la dealeri autorizati. Cred ca la capitolul asta, marea problema e dorinta de chilipir a romanilor, care ajung sa faca compromisuri la intretinere, multi chiar si la calitatea carburantului.
Statisticile nu prea dau de pamant cu Golf-ul, in schimb e de departe benchmark-ul pentru toti competitorii.

Preturile au cam luat-o razna in domeniu auto, in principal datorita multor sisteme pe care le avem in plus pe masinile actuale versus acum 20 ani — catalizatorul ridica pretul unei masini cu 1000-2000 euro, acum ESP-ul este obligatoriu, acum 20 de ani era optional, atunci aveai 1 airbag pt sofer, acum ai de la 7 airbag-uri in sus, atunci masinile de baza nu aveau radio, acum au bluetouth, atunci arau multe masini fara A/C, acum intrebarea este daca vrei clima, atunci … si exemplele ar putea continua.
Si totusi vrem sa platim acelasi pret, avand multe sisteme in plus si platind muncitorii dublul fata de acum 20 ani … haideti sa ne asumam pretentiile.

Reply
Dinu 21 ianuarie 2020 - 09:44

marșsarier -> marșarier

Reply
Florin 21 ianuarie 2020 - 20:57

O noua prezentare interesanta. Multumesc !

Reply
florian 22 ianuarie 2020 - 08:44

La banii astia ai Honda CRV Hibrid. Am inteles ca este ultima versiune de Golf – modelul urmand sa fie scos din productie. Poate numai asa sa se explice aberatia de pret.

Reply
Cornel 23 ianuarie 2020 - 20:59

Il iei si mergi cu 100 kmh la ora pe autostrada din cauza consumului enorm la viteze de 130+. Surpinzator pentru unii, dar CRV-ul hibrid e bun doar de oras.

Reply
Bogdan 24 ianuarie 2020 - 07:38

Honda Civic, 2017, executiv, diesel, 1,6 i-dtec, 9AT, pret 25.800 euro, ca dotari, consum, tehnologie si probabil experienta de condus este mult peste acest golf 8, 2020…
PS
am citit cu atentie toate articolele tale despre masinile electrice si sunt uimit cum traiesti si simti viata in jurul unei baterii. Iar afirmatia ca cei care au facut scoala pe o masina „veche” se obisnuiesc mai greu cu masinile electrice, pare o gluma de cabana, facuta intre prieteni, cand s-a consumat bateria telefonului. Raman la parerea ca a produce mult mai ieftin si a vinde mult mai scump (vezi cazul masinilor electrice) este singurul scop al revolutionarilor din industria auto, echivalentul transformarii oamenilor in creditorii industriei automotive.

Reply
Adrian Mitrea 24 ianuarie 2020 - 09:31

Așa e când bei țuică fiartă la cabană. Ți se pare că Honda Civic se conduce mai bine decât o altă mașină pe care nici măcar n-ai văzut-o în carne și oase. Acum s-a nimerit să fie Golf. Dar putea fi orice altceva.
Pur și simplu “ador” oamenii ca tine, autosuficienți și atotștiutori, chiar și când sunt în necunoștință de cauză.
Despre viața în jurul unei baterii nu-ți mai spun nimic. Te asigur doar că e mai bine așa decât viața în jurul unui fier încins cu mii de componente care are nevoie de un lichid puturos și toxic pentru a se deplasa.

Reply
Bogdan 20 februarie 2020 - 10:31

Ce raspuns sa dau eu unui om care este invitat de branduri sa vorbeasca frumos despre produsele lor, indiferent ca sunt pe benzina, diesel sau electrice?
Nu am pretentia ca sunt autostiitor dar te asigur ca am facut test drive cu o electrica la care tu doar visezi sa ajungi. Chiar sunt un om organizat care nu este deranjat de existenta unui program de drum si am statie de incarcare rapida in locurile in care traiesc.
Probabil diferenta dintre noi este ca eu am fost si sunt proprietar de masini, pe cand tu doar esti invitat sa vorbesti despre ele, dupa parerea ta „fiare încinse cu mii de componente care au nevoie de un lichid puturos și toxic pentru a se deplasa.” Cat de superficial.
Nu vreau sa raspund comentariilor rautacioase pe care le-ai facut, deranjat probabil ca am scris ca traiesti si simti viata in jurul unei baterii. Nu am inteles frustrarea, pentru ca asta este prezentul, bateria ceasului de la mana, a telefonului, a laptopului, acum propui si a masinii cu care te deplasezi, in jurul duratei de viata traim.
E prea mult pentru mine, poate pentru tine este ok, nu contest alegerea dar nu pot sa nu ma intreb cum sa produci mai ieftin masinile electrice si sa vinzi mai scump si sa ne spui ca esti eco?
Eu pot schimba canalul oricand dar atitudinea ta „de ziarist” sau influencer sau ce vrei tu sa crezi despre tine, e departe de viitorul client.

Reply
Naivu 1 februarie 2020 - 00:38

https://m.automarket.ro/stiri/ preturi-volkswagen-golf-8-in-romania-hatchback-ul-compact-pleaca-de-la-19000-de-euro-95993.html da pretul la motorizarea din articol echiparea Style la doar 22000 TVA inclus.

Reply
Cristian 8 februarie 2020 - 23:59

Pentru ce oferă, VW Golf este scumpă. VW a pierdut contactul cu realitatea în ce privește prețurile, iar lucrul ăsta o să-i coste. În momentul în care apare Tesla 3 în Europa, VW va fi PA. Valoarea scoate Golf la 10.000 euro să mai vândă și ei ceva.

Reply
Marius G. 14 februarie 2020 - 15:13

Optiunea mea:Seat Leon 1,5 tsi 130 cp echipare fr cu optionale de 3500 euro m-a costat 19000 cu discount si cu program rabla in 2019.Nu cred ca se justifica pretul dublu pentru acest Golf.

Reply
Andreas 18 februarie 2020 - 09:49

Ce politica de marketing… concurenta in interiorul companiei, umfli pretul Golf-ului sa ti se para accesibil si mai atragator ID3 🙂

Reply
Adrian Mitrea 18 februarie 2020 - 12:46

Stai liniștit, toate mașinile pe combustie scumpesc. Ai văzut review-ul meu cu Astra facelift și cât costa versiunea testată? Uite https://0-100.ro/2019/10/13/test-drive-opel-astra

Reply
Cata 5 mai 2020 - 19:08

Salut ,Adi!pentru Romania,golful 8 vine echipat cu anvelope all season?multumesc!

Reply
Adrian Mitrea 5 mai 2020 - 20:04

Salut! Din ce știu eu, vine cu anvelope de vară.
Orice mașină nouă livrată în România vine cu anvelope de vară, urmând ca anvelopele de iarnă sau roțile complete (cu jante cu tot) să le achiziționezi separat.
Nu recomand all-season, indiferent de marcă.

Reply
Adonis 13 iunie 2020 - 23:07

Salut, am vazut ca ai facut un review si la Golf 7 Facelift, cu aceeasi motorizare. Imi spui, te rog, daca ai remarcat la interior materiale mai slabe sau un feeling mai putin premium la Golf 8 comparativ cu Golf 7 Facelift?

Reply

Lasa un comentariu