Acasa Foto Test Drive Volkswagen Golf 8

Test Drive Volkswagen Golf 8

de Adrian Mitrea

Lansat inițial în 1974, Volkswagen Golf s-a impus, în timp, ca cel mai bine vândut automobil din Europa, iar acum a ajuns la a opta generație. Stabilește noi standarde când vine vorba de tehnologie, sistem multimedia și calitatea execuției oricărui detaliu, dar are și minusuri: unele materiale plastice din interior par austere, iar versiunea electrică dispare de tot. Am realizat acest test drive cu Volkswagen Golf 8 în Portugalia, lângă Porto, cu ocazia testelor internaționale pentru presă, iar acest clip video extins ar trebui să vă răspundă la majoritatea curiozităților pe care le aveți despre Volkswagen Golf 8.


Detalii

Marcă: Volkswagen

Model: Volkswagen Golf / Volkswagen Golf 8 / Volkswagen Golf Style / Volkswagen Golf 8 Style / Volkswagen Golf 8 1.5 TSI EVO

Producție: 2019

VIN: –

Caroserie: hatchback, 5 locuri

Preț (fără TVA): 32.449 Euro

Preț (cu TVA): 38.615 Euro

Motor: 1,5 litri (1.498 cc), pe benzină, turbo, cu 4 cilindri în linie (l4), 16 supape, montat transversal, injecție directă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 110 kW / 150 CP între 5.000-6.000 rpm și cuplul maxim este 250 Nm disponibil la 1.500-3.500 rpm.

Transmisie: manuală cu 6 trepte + marșarier, roți motrice față (FWD)

Anvelope: Goodyear Eagle F1 225/45 R17 91W

Acelerație 0-100 km/h: 8,5 secunde

Viteză maximă: 224 km/h

Consum mediu declarat (WLTP): 4,8 l/100 km

Emisii: EU6, 110 g CO2/km

Rezervor (litri): 50

Dimensiuni (mm): L 4.284 / w 1.789 / h 1.456

Portbagaj (litri): 380 / 1.237

Ampatament (mm): 2.636

Masă (DIN/EU): 1.265 kg / 1.340 kg

Cd: 0,28

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare controlate electronic, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte independentă, multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare controlate electronic, bară stabilizatoare, frâne cu discuri pline.


Echipament standard (selecție)

Airbag-uri frontale pentru șofer și pasager; airbag-uri laterale pentru șofer și pasager; airbag-uri cortină; centuri de siguranță pretensionate; ABS; ESP; senzori de presiune în pneuri; geamuri elec­trice față-spate, cu impuls; oglinzi exterioare și mânere uși în culoarea caroseriei; eleron; ornamente exterioare glossy; schim­băt­or de viteze îm­brăc­at în piele; cadran de bord di­git­al; cotieră centrală faţă, glisantă și reglabilă pe înălțime; climatizare automată reglabilă pe trei zone; comenzi pe volan; transmisie manuală cu 6 trepte (MT6).


Echipamente opționale (selecție – prețuri în Euro, fără TVA)

Vopsea MoonstoneGrey (277); jante model Ventura (558); head-up display (558); sistem anti-furt (294); pachet asistență șofer cu pachet „Travel Assist” (546); sistem de protecție pasageri „Front Assist” și „Side Assist” (130); cameră video marșsarier (273); direcție progresivă (215); interfață telefon „Comfort” cu încărcare prin inducție și conectivitate wireless la multimedia (390); sistem multimedia Discover Pro (882); geamuri spate și lunetă fumurii (226); pachet lumini IQ.LIGHT (945); sistem acces keyless (373); pachet iarnă (1.399), include volan încălzit, scaune față încălzite, banchetă spate încălzită, duze spălare parbriz încălzite.


Condus de Adrian Mitrea circa 150 km, cu un consum mediu real de 6,8 l/100 km. La finalul testului masina avea 4.480 km la bord.


Link-uri și documente utile


41
Lasa un comentariu

avatar
21 Comment threads
20 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
28 Comment authors
BogdanAdrian MitreaAndreasMarius G.Cristian Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
Radu
Cititor
Radu

38.000 EUR … mai pui cateva mii de euro si iti iei Santa FE. Sau la banii astia iti iei Tiguan dotat ok. Nu ma intereseaza ce avans tehnologic etc .. pur si simplu e un pret prea mare.

Curios de preturile pentru variantele entry level.

andrei
Cititor
andrei

santa FE cu mult mai putine optiuni. ca si santa fe se poate duce in 60k daca pui tot ce nimeresti pe acolo. optiunile nu sunt ca sa le iei pe toate, ca nu are nimeni nevoie de toate odata.
ei zic ca entry-level e sub 20k. motorul de 90cp manuala si echipare golf. momentan insa nici gand sa apara in configurator asa pret.

Catzavencu
Cititor
Catzavencu

aproape 40000 pt FWD si MT pt o compacta ?! Chiar ca s-a intors lumea cu susul in jos…

ccc
Cititor
ccc

Birocratii de la parlamentul european, au stabilit ca pentru a salva planeta toata lumea trebuie sa mearga cu motoare mici, sau cu hibride. In europa 1.5 benzina e considerat prea mult(in timp ce in US se merge cu masini de 2 tone cu V8). Ca atare producatorii prospecteaza piata si pun un pret la motoarele mai performante(gen 1.5 TSI) ca sa si-l permita 5% din clienti in medie, in Germania o sa fie 10% din clienti, iar in Europa de Est 1% :). Motorul 1.5 TSI se vrea mai mult de reclama, iar 95% din clienti o sa mearga cu… Citeste mai mult »

Daniel
Cititor
Daniel

Sigur ala e pretul? Nu de alta dar parca mi-ar face cu ochiul un BMW seria 3 la asa pret 🙂

Cornel
Cititor
Cornel

Da, ala e pretul de lista din Germania. Daca comanzi acum, discountul e de 17%. In general discount-urile pentru Golf variaza intre 14% si 25% in functie de cum vrea VW. La noi preturile vor fi mai mici, versiunile mai chele, si discounturile semnificativ mai mici. Per ansamblu vei ajunge la aproximativ acelasi pret pentru o configuratie similara. Pentru seria 3 discounturile sunt intre 18-21% la pretul de lista, un 330i cu dotari decente, dupa discount te ajunge la 50k euro.

george
Cititor
george

VAG e la pamant cu fiabilitatea, acum au inceput sa strice si design-ul. Farurile intinse pe capota copiate de la kia ceed sunt oribile. Ceed e urata dar macar e fiabila. Doar pretul Golfului este fascinant, pentru un cazan nemtesc care nu ajunge la 50k km fara reparatii majore.

Radu
Cititor
Radu

vw copiaza kia??? Pe bune? Nu e evident invers? Iar ca si nivel de fiabilitate, as vrea sa vad si eu un singur clsament in care kia se apropie macar de fiabilitatea vw… Hai sa nu batem campii.. am avut si masini coreene si nemtesti, diferenta e uriasa..

Alt Radu
Cititor
Alt Radu

Nu am avut nici coreeana, nici nemteasca. Am avut japoneza, si pot spune ca „Japan rules” 🙂 in opinia mea.

george
Cititor
george

Nemtii nu mai fac masini de peste 20ani. Du-te in orice service si o sa vezi nemtestile incolonate la reparatii. Noi sau SH. N-are importanta. In USA nemtestile sunt considerate cele mai proaste masini. Asiaticele sunt la putere. Iar americanii se nasc si mor in masina, presupun ca stiu cate ceva despre masini.

Vezi mai jos unde se afla golful si unde se afla ceedul in reliability index din uk, adica indexii de fiabilitate de la cea mai mare firma de garantii extinse din UK. Clasamentul este actualizat constant pe baza de facturi si reparatii, nu pe baza orgoliului proprietarului:

https://www.reliabilityindex.com/top-100
https://www.reliabilityindex.com/manufacturer

Cornel
Cititor
Cornel

Corect, de proaste ce sunt, toti isi doresc BMW si Porsche. Saracii cumpara Honda, care la ei e un fel de Dacia ca pret, calitate, pozitionare.

george
Cititor
george

Adica USA e plina de asiatice pentru ca americanii sunt saraci si prosti, iar RO e plina de nemtesti pentru ca romanii sunt bogati si destepti. Iar saracii americani balesc la nemtestile romanilor. Cam asta e logica ta. Nu degeaba romanul e cel mai inteligent neam din UE.

Florin
Cititor
Florin

Fara prea multa vorba … vw up 2013 cu 60000 la bord si o cutie automata de r….t a carei reparatii a costat 1000 euro. Fiabilitatea masinilor in ultimii ani la Vw e o gluma proastă.

Radu
Cititor
Radu

Aproape 40.000 un Golf ? Manual ? 40.000 de ani sa stea cu el in magazin. Aberant ! Cu banii astia imi iau un Ford Mondeo Vignale (adica modelul de top, full-option), hibrid, cu cutie automata, scaune de piele, motor de 190CP, etc. Si Mondeo este totusi o masina cu o cu totul alta prezenta decat un Golf.

ccc
Cititor
ccc

In 2020 sau 2021 s-ar putea sa fie alte preturi decat ce stiai pana acum. Ca sa ajunga la medie de sub 100g CO2, nu pot sa vanda multe masini de 190CP. Tre sa puna pret mare pe motorizarea de 190CP sau sa o scoata de tot. Si Ford tre sa faca acelasi lucru ca VW la un moment dat. Ori scot hibridele repede la preturi accesibile, ori elimina motorizarile mari. Totul depinde inginerii lor…

Radu3
Cititor
Radu3

FORD=fixed or repaired daily

Radu Teodor
Cititor
Radu Teodor

Au crescut aberant preturile…In ciuda unei evolutii evidente preturile depasesc clasa…

Adrian
Cititor
Adrian

Deci pina la urma se comercializeaza si 1.5 TSI + manuala 6 trepte ? La momentul lansarii se spunea ca doar 1.0 TSI poate avea si cutie manuala, pe cind 1,5 TSI era doar cu Mild Hibrid si DSG .

alex
Cititor
alex

in 2002-2003 un passat varf de gama ( 2800 benzina 4×4 full full) era 35000 usd, un golf 4 in jur de 18000 usd
vorbesc de masini noi luate de la cybernet

A luat o lumea razna , masina poporului numai a poporului nu mai este… am vazut prin trun mall un passat expus era spre 60000 de euro

Naivu
Cititor
Naivu

In 2009, cand cautam eu sa-mi cumpar masina, Golf era de la 16000 EUR (ajungea la 19k cu ceva dotari medii)!!! Inteleg ca nu mai este aceeasi masina, dar este deja in alta clasa de preturi. Pe de alta parte, daca VW ICE costa atat, VW id3 nu mai pare asa scump 🙂

Edy
Cititor
Edy

In poza pare un DSG, nu manuala. Oricum pretul nu e ptr estul Europei.

Adrian
Cititor
Adrian

Poza nu e de la masina de drive test a lui Adrian M. Vezi clipul ca aceea e cu manuala (difera si numerele de inmatricular intre cele 2 masini)

Dani
Cititor
Dani

Haha .. Falci 9 🙂

Mihai
Cititor
Mihai

Vw tine sa dea faliment. O masina cu cutie manuala si cu motor turbo de 150cp sa fie cat un nissan leaf? Fac comparație cu leaf pentru ca este tot compacta si tot de 150cp(nu versiunea plus de 200cp). E adevărat nu impresionezi pe nimeni in club cu leaf dar mi se pare stupid ce face vw. Renunțarea la versiunea electrică este iarasi o buba majora. Ma astept sa revină cu e-golf. Evident incearca sa faca bani din modelele clasice. Au tot taiat din capabilitățile masinii si au tot marit pretul. Dieselgate nu prea a avut efecte reale pentru ei.… Citeste mai mult »

Costin
Cititor
Costin

Pretul te lasa masca, intradevar … vorbesc ca un posesor de Golf 7. Sper ca in Romania sa vina cu ceva rezonabil, 2-3 combinatii de variante x motorizari, sub 20’000 euro… altfel VW o sa vanda Skoda Octavia. Nu cred ca VW e mai cazan decat altii. Eu am un Golf cu 125’000 km fara probleme, luat de nou in 2014 si intretinut la dealeri autorizati. Cred ca la capitolul asta, marea problema e dorinta de chilipir a romanilor, care ajung sa faca compromisuri la intretinere, multi chiar si la calitatea carburantului. Statisticile nu prea dau de pamant cu Golf-ul,… Citeste mai mult »

Dinu
Cititor
Dinu

marșsarier -> marșarier

Florin
Cititor
Florin

O noua prezentare interesanta. Multumesc !

florian
Cititor
florian

La banii astia ai Honda CRV Hibrid. Am inteles ca este ultima versiune de Golf – modelul urmand sa fie scos din productie. Poate numai asa sa se explice aberatia de pret.

Cornel
Cititor
Cornel

Il iei si mergi cu 100 kmh la ora pe autostrada din cauza consumului enorm la viteze de 130+. Surpinzator pentru unii, dar CRV-ul hibrid e bun doar de oras.

Bogdan
Cititor
Bogdan

Honda Civic, 2017, executiv, diesel, 1,6 i-dtec, 9AT, pret 25.800 euro, ca dotari, consum, tehnologie si probabil experienta de condus este mult peste acest golf 8, 2020… PS am citit cu atentie toate articolele tale despre masinile electrice si sunt uimit cum traiesti si simti viata in jurul unei baterii. Iar afirmatia ca cei care au facut scoala pe o masina „veche” se obisnuiesc mai greu cu masinile electrice, pare o gluma de cabana, facuta intre prieteni, cand s-a consumat bateria telefonului. Raman la parerea ca a produce mult mai ieftin si a vinde mult mai scump (vezi cazul masinilor… Citeste mai mult »

Naivu
Cititor
Naivu

https://m.automarket.ro/stiri/ preturi-volkswagen-golf-8-in-romania-hatchback-ul-compact-pleaca-de-la-19000-de-euro-95993.html da pretul la motorizarea din articol echiparea Style la doar 22000 TVA inclus.

Cristian
Cititor
Cristian

Pentru ce oferă, VW Golf este scumpă. VW a pierdut contactul cu realitatea în ce privește prețurile, iar lucrul ăsta o să-i coste. În momentul în care apare Tesla 3 în Europa, VW va fi PA. Valoarea scoate Golf la 10.000 euro să mai vândă și ei ceva.

Marius G.
Cititor
Marius G.

Optiunea mea:Seat Leon 1,5 tsi 130 cp echipare fr cu optionale de 3500 euro m-a costat 19000 cu discount si cu program rabla in 2019.Nu cred ca se justifica pretul dublu pentru acest Golf.

Andreas
Cititor
Andreas

Ce politica de marketing… concurenta in interiorul companiei, umfli pretul Golf-ului sa ti se para accesibil si mai atragator ID3 🙂