Acasa Renault Test Drive Renault Megane R.S.

Test Drive Renault Megane R.S.

de Adrian Mitrea

Noul Renault Megane R.S. sună ca un Porsche și merge ca pe șine. Într-un pachet mai practic ca niciodată, Megane R.S. are acum caroserie cu cinci uși, motor mai mic, dar mai puternic, două tipuri de cutii de viteze și două versiuni de șasiu, Sport și Cup. Versiunea Cup este mai extremă, având diferențial mecanic autoblocant, frâne compozite și suspensii cu 10% mai rigide. Am condus ambele versiuni în singura țară în care se produce Megane R.S. (Spania), lângă Jerez.


Detalii

Marcă: Renault

Model: Renault Megane R.S.

Producție: 2018

Caroserie: hatchback segment C, cu 5 uși, 5 locuri

Preț (fără TVA): circa 28.000 Euro

Preț (cu TVA): circa 33.320 Euro

Motor: 1,8 litri (1.798 cc) turbo, pe benzină, cu patru cilindri în linie, montat transversal, cu intercooler și injectie directă. Puterea maximă este 205 kW / 280 CP la 6.000 rpm și cuplul maxim este 390 Nm disponibil între 2.400-4.800 rpm.

Transmisie: cutie de viteze automată tip dublu ambreiaj (EDC) cu 6 trepte, funcție Launch Control, tracțiune față

Anvelope: Bridgestone Potenza S001 245/35 R19

Acelerație 0-100 km/h: 5,8 secunde

Viteză maximă: 250 km/h

Consum mediu declarat (NEDC): 6,9 l/100 km

Emisii: EU6, 155 g CO2/km

Rezervor (litri): 50

Dimensiuni (mm): L 4.364 / w 1.875 / h 1.435

Portbagaj (litri): 384-1.247

Ampatament (mm): 2.669

Masă (DIN/EU): 1.430 kg/1.505 kg

Cd: –

Suspensii față: Brațe independente tip McPherson, arcuri elicoidale, bară stabilizatoare.

Suspensii spate: Semi-independentă, punte H cu brațe trase, arcuri elicoidale.


Echipament standard (selecție)

Airbag-uri frontale pentru șofer și pasager; airbag-uri laterale pentru șofer și pasager; airbag-uri cortină; centuri de siguranță pretensionate; ABS; AFU; ESC/ESP; TPMS (monitorizarea presiunii in pneuri); cruise control și limitator de viteză; lumini de zi (DRL) cu LED; faruri cu LED; stopuri cu LED; asistență la pornirea din rampă (HSA); geamuri acționate electric față/spate, toate patru cu impuls; geamuri spate și lunetă fumurii; volan ajustabil pe înalțime și în adâncime; volan îmbrăcat în piele și alcantara; oglinzi laterale reglabile electric, încălzite și rabatabile electric; scaun șofer reglabil pe înălțime; cotieră centrală pentru șofer și pasager reglabilă înainte/înapoi; banchetă spate rabatabilă fracționat (60:40); cutie de viteze cu dublu ambreiaj; jante din aliaj ușor de 19 țoli.


Echipamente opționale (prețuri în Euro, fără TVA)

Vopsea metalizată specială Tonic Orange (1.344).


Condus de Adrian Mitrea circa 200 km, cu un consum mediu real de 9,7 l/100 km. La finalul testului masina avea 4.350 km la bord.


Documente utile:

12
Lasa un comentariu

avatar
4 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
MihaiCrisBanelRobertAdrian Mitrea Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
Cornel
Cititor
Cornel

Masini nemtesti si parfumuri frantuzesti !

Banel
Cititor
Banel

Si soferi românești…

Nicu
Cititor
Nicu

Pretul „circa 33.320 Euro” este estimat sau este declarat oficial de producator? Este pentru varianta de baza sau varianta EDC?

Robert
Cititor
Robert

Buna ziua.Am asteptat noul Megane RS de mi s-au lungit urechile(a fost favoritul meu-nu pot sa justific aceasta afinitate).Am tot cerut informatii la Renault Romania si la o anumita reprezentanta;in afara de anumite banalitati,nimic concret-cred ca mai bine informat eram eu decat ei.In acest moment am urmatoarea dilema:am posibilitatea de a achitionata un Leon Cupra 300(aproximativ 30000-31000 euro) cu foarte multe optionale sau de a astepta noul Megane RS(cutia automata este cea de pe Megane GT?-stiu ca aceasta cutie a prezentat ceva probleme).Il rog pe dl.Mitrea sa faca o paralela cu concurenta si eventual o supozitie in privinta preturilor din… Citeste mai mult »

Cris
Cititor
Cris

Este o alta cutie edc pe rs (6 trepte), fata de cutia edc de pe megane gt (7 trepte). Probleme la gt uri au fost doar la masinile productie 2016…eu de exemplu am la ea resoftare si schimbate ambreiajele. Nu cred totusi ca gt ul se poate compara cu rs ul…cel din urma este mult mai sportiv. In locul tau as astepta si as face un test drive cu megane rs…din punctul meu de vedere arata mult mai bine decat seat, fie el si cupra… Bafta!

Mihai
Cititor
Mihai

Salut, Adrian. Pe cand un review la noua Honda Civic Type-R?