Acasa Aston Martin Aston Martin întră oficial pe piața românească în primăvara lui 2018, prin familia Bazac

Aston Martin întră oficial pe piața românească în primăvara lui 2018, prin familia Bazac

de Adrian Mitrea

AM-RB (sursa – Aston Martin)

Marca de lux britanică Aston Martin va fi reprezentată oficial în România din primăvara anului 2018, prin familia Bazac, inaugurarea primului showroom fiind planificată pentru luna Aprilie. În România circulă pe străzi aproape 150 de automobile Aston Martin, deci deja există un parc auto pentru activitățile de service, iar potențialul de vânzare pentru automobilele noi este estimat la 20 de unități pe an în țară, fiind cunoscut faptul că Aston Martin este o marcă cu producție limitată.

Compania care va vinde și repara Aston Martin în România aparține soților Camelia Bazac și Ion Bazac, cei care au adus oficial în România și mărcile Ferrari și Lotus.

„Este o altă companie parte a grupului, deținută 100% de Forza Rossa Holding, care va comercializa Aston Martin. Este o companie total independentă, activitățile sunt total independente, echipa care va lucra pentru Aston Martin este total dedicată. Deci nu vor fi niciun fel de interferențe între cele două mărci” (Aston Martin și Ferrari – n.r.), a declarat Camelia Bazac, pentru 0-100.ro.

Complexul dedicat Aston Martin este lipit de noul centru Ferrari din Otopeni, dar activitățile vor fi totuși separate.

„Va exista un service la fel de mare ca și cel de Ferrari, tot cu cinci posturi. (…) Există 140-150 de Aston Martin care rulează pe străzile din România, conform informațiilor pe care le avem de la producător. A fost dimensionat service-ul în concordanță, luând în calcul și dezvoltarea pe care o vom avea după ce vom deschide”, a explicat Camelia Bazac.

În acest an dealerul Aston Martin din România va comercializa modelele DB11 Coupe și DB11 Volante, gama Vanquish, limuzina Rapide (inclusiv versiunea Rapide S Shadow), dar și seriile limitate AMR (două unități alocate României).

Clădirea în care va activa showroom-ul și service-ul Aston Martin din Otopeni aparține familiei Bazac, nu este un spațiu închiriat.

Potențialul de vanzare pentru mașinile Aston Martin noi este estimat la nivel de Ferrari, deci aproximativ 20 de unități pe an.

Cealaltă marcă britanică reprezentată în România de familia Bazac, Lotus, nu mai are în prezent un showroom deoarece producătorul trece printr-o perioadă dificilă și nu mai există efectiv o gamă de modele vandabilă, iar noile modele promise au rămas la stadiul de proiect. Totuși, Lotus are o nouă structură a patronatului, iar compania chineză Geely a preluat 51% din acțiuni (operațiune finalizată în Ianuarie 2018). Geely sunt renumiți pentru modul spectaculos prin care au reușit să relanseze marca suedeză Volvo, după ce au preluat-o de la Ford în 2010.

”Noi avem în continuare contractul de Lotus. A fost o perioadă mai dificilă a producătorului, schimbări majore au loc și la ei… schimbări care ne fac să credem că în viitor va fi iarăși un business profitabil. Noi avem în continuare contractul pe cele șapte țări. (…) E un brand de tradiție, era păcat să se piardă. (…) Urmau să iasă cinci modele noi, fabrica a fost total retehnologizată, un circuit de curse, pe modelul celui de la Ferrari, s-a construit lângă fabrică. Fusese adus șeful de la AMG…”, a spus Camelia Bazac.

În cei aproape doi ani în care a funcționat showroom-ul Lotus din Otopeni au fost livrate circa 30 de mașini în țările din regiune acoperite de acesta.

2 comentarii

Nautilus 1 martie 2018 - 13:21

Ar fi spre binele clienților ca Aston Martin să nu intre oficial pe piață în același fel în care a intrat Ferrari.

Reply
fghhfh 16 martie 2019 - 20:53

Explica , te rog .

Reply

Lasa un comentariu