Acasa Ferrari Forza Rossa a redeschis complexul Ferrari într-o nouă clădire. Deservește cinci țări

Forza Rossa a redeschis complexul Ferrari într-o nouă clădire. Deservește cinci țări

de Adrian Mitrea

In showroom-ul Ferrari Forza Rossa din Otopeni (sursa – Forza Rossa)

Singurul centru Ferrari din România și din regiune, care aparține holdingului Forza Rossa, a fost mutat într-o nouă clădire, mai mare, iar activitățile complete de reprezentare (mașini noi, mașini rulate, piese, service, accesorii) au fost reluate după o pauză de circa doi ani. În tot acest timp au fost active unele servicii, dar nu toate, iar mutarea s-a făcut din amplasamentul din Otopeni într-un altul tot în Otopeni, dar puțin mai aproape de București și într-o clădire mai mare, care corespunde noilor standarde Ferrari pentru showroom-uri și service.

Marca Ferrari este reprezentată în România și regiune (Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Muntenegru) prin dealerul din Otopeni, Forza Rossa, care aparține familiei Bazac (Camelia și Ion).

În cei zece ani de activitate Forza Rossa a livrat circa 200 de automobile Ferrari, media fiind de 20 de unități pe an – medie care este de așteptat să se păstreze și în anii următori. Ferrari are producția anuală limitată intenționat pentru a conferi și mai mult exclusivism automobilelor sale.

La inaugurarea noului complex Camelia Bazac a spus că noile standarde au impus noua investiție și mutarea efectivă dintr-o clădire în alta.

„Nu am fost în niciun moment închiși. În Calea Victoriei am avut deschis showroom-ul. Clienții au comandat și au configurat mașini. Toate mașinile care au avut nevoie de asistență, au avut-o. Am pregătit noul showroom, cel vechi nu s-ar mai fi putut încadra în noile standarde de corporate identity. (…) Noul service trebuie să aibă două intrări pe fațadă. Există o partă pe care mașinile intră, postul pentru diagnoză, există o altă zonă din care mașinile pleacă, iar prin vitrină se pot vedea mașinile gata. Era total imposibil să oferim, în vechea locație, ceea ce oferim aici. Plus zona de livrare. Deci o zonă separată, cu acces de pe fațadă. Patru intrări nu ar fi fost posibile. Suprafața este acum mult mai mare. Service-ul avea circa 400 mp și trei posturi de lucru, acum, în noul amplasament suprafața este mai mare și avem cinci posturi de lucru”, a declarat Camelia Bazac, pentru 0-100.ro.

Noul complex Ferrari din Otopeni a fost deschis oficial vineri, în data de 19 ianuarie 2018.

Ferrari Forza Rossa (sursa – Forza Rossa)

Acest nou amplasament aparține familiei Bazac, atât terenul, cât și clădirea. Showroom-ul vechi funcționa într-un spațiu închiriat. Detalii despre investiție, numărul de mașini prognozate pentru 2018 și alte detalii financiare și comerciale nu au fost dezvăluite deoarece compania Ferrari este listată la bursă și orice anunț înainte de termenele convenite ar manipula piața. Acesta este motivul pentru care mai multe informații financiare sau comerciale lipsesc din acest articol.

Noul centru Ferrari din România rămâne deocamdată un punct singular pentru „căluțul cabrat”, Ferrary Store din Calea Victoriei fiind închis, o mare parte din articolele disponibile acolo fiind mutate în complexul din Otopeni.

Familia Bazac este cunoscută pentru mașinile Ferrari pe care le deține, însă cei doi vorbesc foarte puțin despre asta – poate și din cauza legăturilor cu lumea politică.

„Mașinile sunt colecția soțului meu. (…) Îl las pe el să vorbească despre asta. (…) Eu sunt și șofer, dar iubesc și postura de pasager pe scaunul din dreapta. Suntem ca doi copii, ne bucurăm de fiecare mașină care apare. Le iubesc pe toate. Primul Ferrari să zicem că e prima dragoste”, a spus Camelia Bazac când a fost întrebată despre ce mașini îi plac și despre ce automobile are familia în posesie.

Ferrari (sursa – Forza Rossa)

Dintre mașinile mai noi și mai scumpe ale colecției familiei, un LaFerrari Coupe a fost expus în zona de livrare cu ocazia inaugurării noului showroom. Mașina a costat aproape 1,5 milioane euro când era nouă, dar s-a întreaga ediție limitată la 500 exemplare s-a vândut rapid, iar acum prețurile pentru un astfel de exemplar pot fi și de 5-10 ori mai mari față de prețul de catalog.

O particularitate a mașinilor Ferrari mai noi ține de faptul că garanția Power poate fi extinsă până la o durată totală de zece ani, iar întreținerea (consumabilele) este gratuită în primii șapte ani.

„Amplasată în Otopeni, pe Calea Bucureștilor la numarul 91A, clădirea Forza Rossa, proprietate a grupului, este unul dintre cele mai mari ansambluri imobiliare tehnologice din lume, dedicate 100% mărcii Ferrari. Cu o suprafață desfășurată de peste 4.000 de metri pătrați, imobilul respectă integral cele mai noi reguli și standarde de identitate ale celebrului brand italian și beneficiază de dotări tehnologice de excepție în zona de service, unele unice în regiune. Mai mult, Forza Rossa Holding este acreditată să execute reparații pentru toate automobilele Ferrari, datorită implementarii noilor standarde tehnologice specifice. În conformitate cu noile standarde de identitate ale mărcii Ferrari, clădirea Forza Rossa include și un showroom dedicat exclusiv mașinilor second-hand, care oferă clienților posibilitatea de a alege mașini rulate care dețin toate certificările Ferrari de calitate și garanție”, se arată într-un comunicat de presă.

Clienții Ferrari au la dispoziție, în acest complex, un garaj subteran și servicii extinse (parcare, cosmetizare, etc…).

Clubul proprietarilor de Ferrari, un spațiu dedicat exclusiv evenimentelor clienților brandului, aflat la primul nivel, întregește complexitatea noului ansamblu imobiliar.

Zona configurare Ferrari (sursa – Forza Rossa)

6 comentarii

FEERrarul ... de la FEER 30 ianuarie 2018 - 15:38

Propun ca toti cei care vor calca pragul acestui showroom si vor confirma comenzi, sa fie anchetati „by default” de catre DNA pentru avere nejustificabila sau neachitarea taxelor si impozitelor.

Reply
sdgfgfd 24 iunie 2018 - 21:42

Daca unii oameni nu stiu sa castige multi bani in mod LEGAL , nu inseamna ca nu stiu toti oamenii .

Reply
Porsche 1 februarie 2018 - 14:27

Ar trebui anchetati si Bazac-ii care sunt proprietarii Forza Rossa, nu doar clientii!

Reply
Adrian Mitrea 1 februarie 2018 - 17:25

Motivul fiind…?

Sunt oameni în România mai bogați decât soții Bazac și decât clienții de Ferrari.

Deci, dacă ai informații despre nereguli, fă o plângere. Dacă nu, atunci hai să vorbim despre mașini mai bine 🙂

Reply
Simona Hodis 4 iunie 2019 - 10:06

Din pacate neseriozitatea in plata furnizorilor e si aici la ea acasa. Tepari de Bucuresti ! Nu recomand sa se lucreze cu ei !! mare atentie cand le vindeti ceva, ca nu platesc facturile.

Reply
Vitalie 31 august 2019 - 10:18

M-ai mare porcărie și mincinoși n-am văzut în viața mea. Un schib de ulei ce-a durat 10 luni. Ca la urmă sa-mi recuper mașina cu un executor judecatoresc. Dacă aveți in mașina obiecte ce practic n au nici o valoare, țineți bine de ele. Pentru escrocii astea de la ferrari, au valoare enormă. Hoți, mincinoși, escroci. Aceasta e nota mea. Aduc dovezi la acei ce avansez.

Reply

Lasa un comentariu