Acasa Curiozitati 5 curiozități despre Volkswagen e-Golf

5 curiozități despre Volkswagen e-Golf

de Adrian Mitrea

Volkswagen e-Golf (sursa – Marius Stoianov)

Volkswagen e-Golf a primit în 2017 un facelift și o baterie cu o capacitate crescută cu aproape 50%, dar asta nu e tot. Sunt câteva elemente interesante despre care nu-ți spune nimeni nimic: nu le găsești în prezentările oficiale și nici în multe review-uri realizate de jurnaliști, bloggeri și vloggeri pe net. Așa că în clipul de mai jos am sintetizat 5 curiozități despre Volkswagen e-Golf, descoperite în urma test drive-ului mai extins, de aproape două săptămâni, pe care l-am realizat cu această mașină.


Citește și:

8
Lasa un comentariu

avatar
4 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Adrian MitreaAlexandruRomanAdrianExpertMan Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
dodoi
Cititor
dodoi

Prea multa electronica poate prezenta o problema pe masini si in special atunci cand masina se invecheste. Partile electronice trebuie sa functioneze in conditii dure de functionare pe o perioada indelungata de timp (variatii de temperatura, trepidatii, etc). Oare cum ar mai fi un telefon mobil de acum 5-6 ani astazi. Imi aduc aminte de niste modele de Audi care n-aveau joja pentru ulei, iar martorul de ulei nu functiona corespunzator si arata ca tot trebuie sa pui ulei. Posesorul punea ulei mai mult decat trebuia si strica motorul. Farurile LED sunt „cool”, dar prezinta (mari) probleme iarna cand ninge… Citeste mai mult »

Roman
Cititor
Roman

Parintii me utilizeaza iPhone 3GS, respectiv iPhone 4S, de ani de zile. Au schimbat doar baterii, telefoanele merg perfect. Am gasit prin sertar un Nokia 3310, l-am incarcat si a pornit, si ala merge bine. E adeverat ca apare o oarecare uzura in timp, dar nu cat sa ne facem probleme. Iar daca nu ma crezi, cumpara si tu de pe net un telefon vechi cu 50 de Lei si vezi cum merge.

Alexandru
Cititor
Alexandru

Afla ca tehnologia de pe aceste masini 70% consta in baterii. Nu stiu daca iti va conveni dupa 3-5 ani sa fi nevoit sa-ti iei alta masina. Si daca mai pui factorii de mediu, temperaturile scazute, necesitatea folosirii instalatiei de climatizare vara si a consumatorilor in general in cativa ani bateriile vor da fail. Se stie clar ca temperaturile scazute sunt un dusman de neinvins al acumulatorilor si sa nu imi spuneti ca daca o veti incarca iarna si apoi daca masina va sta 2-3 zile veti mai gasi bateriile la acelasi nivel. Se induce ideea de a da mii… Citeste mai mult »

ExpertMan
Cititor
ExpertMan

Sa fie pace!

Adrian
Cititor
Adrian

Normal ca are multe electronice, fiind o masina electrica! Probabil unii au scapat din vedere acest lucru cand au comentat!

dodoi
Cititor
dodoi

Un articol interesant despre masinile electrice si despre un dealer din Quebec, Canada care din 1000 masini vandute anul trecut, jumatate au fost electrice la https://outline.com/Tstkfc In articol este mentionat si Sergio Marchionne, CEO de la Fiat Chrysler care a spus ca la fiecare Fiat 500 pe baterii produs ei pierd US$ 20000. De asemenea Moody’s Investor Services estimeaza ca producatorii auto pierd US$ 7000-10000 pentru fiecare auto electric produs pentru piata nord americana.