Acasa Skoda Skoda a reușit un nou record de vânzări în anul în care a lansat două noi SUV-uri

Skoda a reușit un nou record de vânzări în anul în care a lansat două noi SUV-uri

de Vlad Barza

Skoda Karoq in fabrica din Cehia (sursa – Skoda)

Skoda a depășit în premieră, în 2017, pragul de 1,2 milioane de unități livrate, China, Germania și Cehia fiind cele mai mari piețe pentru marca din Volkswagen Group. Cel mai vândut model a fost Octavia, dar peste 100.000 de clienți și-au găsit și cele două noi SUV-uri: Kodiaq și Karoq.

Skoda este în al patrulea an în care vânzările trec de un milion de unități. În Europa Centrală compania a livrat 200.000 de mașini, din care 95.000 în Cehia și 66.000 în Polonia.

China a fost, de departe, cea mai mare piață, cu 325.000 de mașini, urmată de Germania, cu 173.000 unități. Top 5 a fost completat de Cehia, Marea Britanie și Polonia. În top 10 au mai intrat: Rusia, Franța, Turcia, Italia și Austria.

Vânzări Skoda 2017 pe modele

  • Skoda Octavia (418.800; -3,9%)
  • Skoda Rapid (211.500; -0,6%)
  • Skoda Fabia (206.500; +2,1%)
  • Skoda Superb (150.900; +8,7%)
  • Skoda Kodiaq (100.000; – )
  • Skoda Yeti (69.500; -27.8%)
  • Skoda Karoq (6.300; – )
  • Skoda Citigo (vandut doar in Europa: 37.100; -8.8%)

Citește și:

5
Lasa un comentariu

avatar
1 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
FinchGiumbuslucuFlorinKapbancher Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
bancher
Cititor
bancher

Mda…Skoda vinde bine. Vad ca Skoda Octavia singura s-a vandut intr-un numar mai mare decat toate vanzarile Dacia Mioveni pe anul trecut (Octavia a avut 418 000 unitati vandute, Dacia Mioveni cam la 320 000 unitati).
bravo lor, am si eu una acasa si pot sa spun ca e f fiabila si destul de rezistenta.
daca FPS-ul nu ar fi cerut spaga de la Volkswagen cand au venit sa cumpere Dacia la inceputul anilor 1990, azi aceste masini se asamblau in Romania.

Kap
Cititor
Kap

Aha, deci noi trebuie să admirăm că VW AG are, în afară de Cehia, fabrici prin India, Kazahstan sau Ucraina unde produce mașini pentru chinezi în special. Dar dacă Renault produce Duster sau Sandero sau Logan în Rusia (3 fabrici), Maroc, Algeria, Columbia, Argentina sau Brazilia, aia nu ne mai interesează. Chit că unele din fabricile alea mai folosesc și piese sau ansambluri întregi fabricate în România. Dar ca de obicei românul bălește la ce fac nemții, după mintea lui plină de prejudecăți orice ”das auto”, cu 4 cerculețe-n bot sau măcar o skodă amărâtă, e în altă clasă față… Citeste mai mult »

Finch
Cititor
Finch

Sunt patru mari categorii de cumparatori de masini: 1) saracii saraci, aia care isi doresc sa intre in randul lumii cu orice coaja lipita cu scuipat si chit. Astia nu au putere de cumparare a unei Dacii Logan noi, ci doar janghine vechi ce scutura rugina la fiecare pornire. Nu au bani nici macar de un plin de benzina, sau de vigneta, sau asigurare… 2) saracii bogati, aia care au cateva mii de euro stransi la ciorap si isi doresc cea mai scumpa masina premium SH de banii aia. Se uita la masini de 5-8 ani de la marcile premium,… Citeste mai mult »

Florin
Cititor
Florin

Povestea cineva ca firma unde lucreaza a schimbat parcul auto, au cumparat cateva zeci de Skoda Fabia si Octavia 3. Si ca in 1-2 ani, n-a fost una care sa nu ajunga in service. Taximetristii in general se plang de Octavia 2-3, ca nu mai sunt la fel de rezistente ca Octavia 1, care ar fi fost tanc. Ei zic ca astea noi se strica pana in 100mii km. De cumparat e clar ca se cumpara, deci lumea are incredere in ele, tu zici ca sunt bune, altii ca sunt proaste, pe cine sa mai crezi?

Giumbuslucu
Cititor
Giumbuslucu

Stii cum este…dupa cum ti-e norocul.