Acasa BMW Test Drive BMW M2 Coupe

Test Drive BMW M2 Coupe

de Adrian Mitrea

BMW M2 Coupe (sursa – BMW)

BMW M2 Coupe este cel mai accesibil model din gama de inalta performanta M a marcii BMW, fiind succesorul modelului BMW Seria 1 M Coupe. In acest caz BMW M2 Coupe se remarca prin robustete si manivrabilitate excelente – setari tipice unei masini sport „iertatoare”. Fata de alte modele BMW M acest coupe de intrare in gama M are setari ceva mai „moi”, facandu-l perfect utilizabil zi de zi, nu doar pe circuit.


Detalii

Marca: BMW

Model: BMW M2 Coupe / BMW M2 / BMW M2 DCT

Productie: 2016

Caroserie: coupe cu 2 usi, 4 locuri

VIN: WBS1H91030V728617

Pret (fara TVA): 56.798 Euro

Pret (cu TVA): 67.589 Euro

Motor: 3.0 litri (2,979 cc) turbo pe benzina (M TwinPower Turbo), cu sase cilindri in linie, montat longitudinal, cu injectie directa. Puterea maxima este 272 kW / 370 CP la 6.500 rpm si cuplul maxim este 465-500 Nm disponibil intre 1.400-5.560 rpm.

Transmisie: cutie de viteze cu dublu abreiaj cu 7 trepte (DCT-7) si tractiune spate

Anvelope: Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR19 93Y (fata) and 265/35 ZR19 98Y (spate)

Aceleratie 0-100 km/h: 4,3 secunde

Viteza maxima: 250 km/h (limitata electronic)

Consum mediu declarat (NEDC): 7,9 l/100 km

Emisii: EU6, 199 g CO2/km

Rezervor (litri): 52

Dimensiuni (mm): L 4.468 / w 1.854 / h 1.410

Portbagaj (litri): 390

Ampatament (mm): 2.693

Masa (DIN/EU): 1.495 kg/1.570 kg

Cd: 0,35

Suspensii fata: Brate duble, independente, constructie usoara, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare.

Suspensii spate: Independenta tip multi-link cu cinci legaturi, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare.


Echipament standard (selectie)

Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager; airbag-uri laterale pentru sofer si pasager; airbag-uri cortina; ABS; DTC; CBC; ESC/ESP/DSC; TPMS (monitorizarea presiunii in pneuri); diferential mecanic activ M cuplat la sistemul de management al sasiului (ICM); ornamente din fibra de carbon; tapiterie din piele; ConnectedDrive; alarma.


Echipamente optionale (preturi in Euro, fara TVA)

Vopsea metalizata Mineral Grey (579); transmisie M cu dublu ambreiaj (3.277); Pachet Sofer M (2.058); faruri adaptive (470); oglinzi anti-orbire (411); sistem de navigatie Professional (840); asistent sofer (436) ce include asistenta la parasirea benzii de circulatie, asisten pastrare distanta in raport cu masina din fata, asistent faza lunga; info limita de viteza (268); geamuri cu protectie solara (294); sistem audio HiFi (243); Internet (84); sistem divertisment online (184).


Condus de Adrian Mitrea 20 km cu un consum mediu real de 13,8 l/100 km. La finalul testului masina avea 4.515 km la bord.


1 comentariu

dodoi 11 noiembrie 2017 - 14:10

BMW e o masina de lux cu preturi si costuri de intretinere pe masura. Nu degeaba despre BMW sunt o gramada de sinonime care mai de care mai haioase: Bring Me Women, Bring My Wallet, Bring Mechanic With, etc (pentru mai multe sinonime a se vedea http://w6rec.com/duane/bmw/bmwwords.htm ). Multa lume uita ca pretul unei masini scade in timp, insa cheltuielile de intretinere cresc. Am gasit un articol in care sunt aratate cheltuielile de intretinere cu o masina noua si cu una mai veche la https://www.consumerreports.org/car-maintenance/the-cost-of-car-ownership/ BMW e loc de funte la masinile mai vechi. La masinile BMW noi intretinerea e gratis pe perioada garantiei.

Pentru cine-si doreste o masina cu performante foarte apropriate BMW-ului la jumatate de cost si preturi rezonabile de intretinere exista Ford Mustang. In acest articol http://www.thecarconnection.com/news/1099190_2017-ford-mustang-vs-2017-bmw-m4-compare-cars Ford Mustang GT (8 cil, 5.0 l, motor aspirat) e comparat favorabil cu fratele mai mare al BMW M2, cu BMW M4. Pretul unui Ford Mustang GT in configuratia de baza e la jumatate din celui al lui BMW M4. Chiar si in Romania pretul unui Ford Mustang GT e de 42000 Euro cu TVA inclus.

De mentionat e ca un nou model de Ford Mustang 2018 a aparut si ca daca adaugi toate optiunile posibile la GT ajungi la pretul initial al unui BMW M2. De asemenea la GT puteai la modelele mai vechi sa folosesti si benzina standard, benzina premium fiind cu vreo 20 centi mai scumpa pe litru in Canada. Motarele nu s-au schimbat de atunci si cred ca e posibila inca folosirea benzinei standard.

Numai bine si alegere usoara

Reply

Lasa un comentariu