Acasa BMW Test Drive BMW M2 Coupe

Test Drive BMW M2 Coupe

de Adrian Mitrea

BMW M2 Coupe (sursa – BMW)

BMW M2 Coupe este cel mai accesibil model din gama de inalta performanta M a marcii BMW, fiind succesorul modelului BMW Seria 1 M Coupe. In acest caz BMW M2 Coupe se remarca prin robustete si manivrabilitate excelente – setari tipice unei masini sport „iertatoare”. Fata de alte modele BMW M acest coupe de intrare in gama M are setari ceva mai „moi”, facandu-l perfect utilizabil zi de zi, nu doar pe circuit.


Detalii

Marca: BMW

Model: BMW M2 Coupe / BMW M2 / BMW M2 DCT

Productie: 2016

Caroserie: coupe cu 2 usi, 4 locuri

VIN: WBS1H91030V728617

Pret (fara TVA): 56.798 Euro

Pret (cu TVA): 67.589 Euro

Motor: 3.0 litri (2,979 cc) turbo pe benzina (M TwinPower Turbo), cu sase cilindri in linie, montat longitudinal, cu injectie directa. Puterea maxima este 272 kW / 370 CP la 6.500 rpm si cuplul maxim este 465-500 Nm disponibil intre 1.400-5.560 rpm.

Transmisie: cutie de viteze cu dublu abreiaj cu 7 trepte (DCT-7) si tractiune spate

Anvelope: Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR19 93Y (fata) and 265/35 ZR19 98Y (spate)

Aceleratie 0-100 km/h: 4,3 secunde

Viteza maxima: 250 km/h (limitata electronic)

Consum mediu declarat (NEDC): 7,9 l/100 km

Emisii: EU6, 199 g CO2/km

Rezervor (litri): 52

Dimensiuni (mm): L 4.468 / w 1.854 / h 1.410

Portbagaj (litri): 390

Ampatament (mm): 2.693

Masa (DIN/EU): 1.495 kg/1.570 kg

Cd: 0,35

Suspensii fata: Brate duble, independente, constructie usoara, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare.

Suspensii spate: Independenta tip multi-link cu cinci legaturi, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare.


Echipament standard (selectie)

Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager; airbag-uri laterale pentru sofer si pasager; airbag-uri cortina; ABS; DTC; CBC; ESC/ESP/DSC; TPMS (monitorizarea presiunii in pneuri); diferential mecanic activ M cuplat la sistemul de management al sasiului (ICM); ornamente din fibra de carbon; tapiterie din piele; ConnectedDrive; alarma.


Echipamente optionale (preturi in Euro, fara TVA)

Vopsea metalizata Mineral Grey (579); transmisie M cu dublu ambreiaj (3.277); Pachet Sofer M (2.058); faruri adaptive (470); oglinzi anti-orbire (411); sistem de navigatie Professional (840); asistent sofer (436) ce include asistenta la parasirea benzii de circulatie, asisten pastrare distanta in raport cu masina din fata, asistent faza lunga; info limita de viteza (268); geamuri cu protectie solara (294); sistem audio HiFi (243); Internet (84); sistem divertisment online (184).


Condus de Adrian Mitrea 20 km cu un consum mediu real de 13,8 l/100 km. La finalul testului masina avea 4.515 km la bord.


0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notifica-ma despre
guest
1 Comment
vechi
noi
Inline Feedbacks
View all comments
dodoi
dodoi
2 ani

BMW e o masina de lux cu preturi si costuri de intretinere pe masura. Nu degeaba despre BMW sunt o gramada de sinonime care mai de care mai haioase: Bring Me Women, Bring My Wallet, Bring Mechanic With, etc (pentru mai multe sinonime a se vedea http://w6rec.com/duane/bmw/bmwwords.htm ). Multa lume uita ca pretul unei masini scade in timp, insa cheltuielile de intretinere cresc. Am gasit un articol in care sunt aratate cheltuielile de intretinere cu o masina noua si cu una mai veche la https://www.consumerreports.org/car-maintenance/the-cost-of-car-ownership/ BMW e loc de funte la masinile mai vechi. La masinile BMW noi intretinerea e… Citeste mai mult »