Acasa Mazda Planurile Mazda in Romania pe 2017: Toti dealerii din tara modernizati si comercializarea noului CX-5 din vara

Planurile Mazda in Romania pe 2017: Toti dealerii din tara modernizati si comercializarea noului CX-5 din vara

de Adrian Mitrea

Mazda CX-5 (sursa - Mazda)

Mazda a avut un an 2016 marcat de lansarea versiunilor imbunatatite ale modelelor Mazda6 si Mazda3, care au fost actualizate la nivel tehnologic, iar debutul anului 2017 va aduce in tara modelul Mazda MX-5 RF (in februarie-martie) si, in aceeasi perioada, o noua identitate vizuala pentru toti dealerii din Romania. Ulterior, din vara lui 2017, va incepe si comercializarea noii Mazda CX-5, au spus pentru 0-100.ro oficialii companiei.

Mazda a demarat din acest an imbuntatirea retelei de dealeri, iar undeva in primul trimestru din 2017 toata reteaua nationala de showroom-uri a marcii va fi la noi standarde de expunere. Masinile vor fi mai bine puse in evidenta in showroom, iar discutiile cu clientii si potentialii clienti se vor putea purta intr-o zona ceva mai retrasa, izolat de celelalte persoane din showroom (personal sau alti clienti).

Totodata, in aceasta noua zona de interactiune cu clientii, va exista si un concept multimedia pe care consilierul de vanzari il va putea utiliza cu usurinta pentru a le explica clientilor noile tehnologii ale marcii.

Zona de receptie a fost regandita pentru a fi mai unitara si ca singur punct in care clientii sa se indrepte atunci cand pasesc in showroom si doresc informatii.

In functie de dimensiunea showroom-ului si nivelul la care se afla acesta anterior modernizarii, investitiile in noua identitate pornesc de la cateva mii de euro si merg pana la cateva zeci de mii de euro. Banii sunt in principiu investiti de dealeri si exista si suport economic din partea importatorului/producatorului (o practica destul de comuna in aceste situatii, depind doar procentele de la marca la marca – n.r.).

Prin aceasta modernizare a retelei nationale de dealeri Mazda vrea ca si punctele de vanzare sa fie la fel de moderne precum masinile marcii, iar clientii sa fie mai atrasi de gama de modele.

Potrivit site-ului oficial al Mazda in Romania sunt 14 centre (showroom-uri) care vand masinile marcii japoneze, in principalele orase din tara. Cele mai multe dintre ele ofera si piese de schimb si service, iar acestora li se adauga doua centre care doar repara masini si comercializeaza piese (deci nu vand si masini).

Inmatricularile de automobile noi Mazda in Romania au crescut cu 47% in primele 11 luni din 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 1.438 unitati, Mazda fiind una dintre putinele marci de volum ale carei vanzari au crescut spectaculos in acest an.

Lasa un comentariu