Mazda6 (cunoscuta si sub numele Atenza pe anumite piete – n.r.) beneficiaza de mici imbunatatiri estetice si mecanice pentru 2015, la doi ani de cand a fost introdusa pe piata. Masina a primit faruri integrale cu LED, in loc de xenon, head-up display, un nou sistem multimedia si chiar unul de tractiune integrala, pentru caroseria Combi (break). Bara din fata a fost redesenata, iar interiorul a fost revizuit, noteaza Mazda – modificari menite sa tina piept concurentei puternice venite din partea noului Volkswagen Passat, noului Ford Mondeo si al Insignia facelift.
Mazda6 incorporeaza acum faruri adaptive cu tehnologie LED (ALH) si un sistem avansat de control automat al fazei lungi (lumini de drum – n.r.), cu blocuri separate LED pentru fiecare far, controlabile independent. Pentru a evita afectarea vizibilitatii altor conducatori auto, sistemul (HBCS) intrerupe doar faza lunga, care lumineaza in directia specifica de mers a vehiculului din sens opus sau a celui din fata, lasand celelalte LED-uri aprinse, pentru a asigura o mai buna vizibilitate pe timp de noapte. ALH, care dispune, de asemenea, de o acoperire mai larga a fazei scurte (lumini de intalnire – n.r.) si de nivelare automata, include functiile sistemelor de ajustare automata a fazei lungi (HBC) si de faruri adaptive (AFS), oferite in prezent de Mazda.
De asemenea, Mazda6 este echipata cu sisteme de siguranta noi. Sistemul Blind Spot Monitoring (BSM), de monitorizare a unghiului mort, dezvolta caracteristicile sistemului existent, Rear Vehicle Monitoring (RVM), si, in acelasi timp, face loc tehnologiei Rear Cross Traffic Alert (RCTA), care il avertizeaza pe sofer asupra apropierii de vehicule sau orice alt obstacol, cand masina se deplaseaza cu spatele.
Lane-Keep Assist System (LAS), pentru pastrarea benzii de mers, asista directia (printre altele) si ajuta la prevenirea schimbarilor neintentionate de banda, completandu-l, astfel, pe cel de avertizare pentru depasirea benzii de mers (LDWS).
Totodata Mazda introduce pe varful sau de gama sistemul de alerta pentru sofer, atunci cand acesta e obosit. Aceasta este o premiera pentru Mazda. Sistemul supravegheaza starea conducatorului si ii recomanda o pauza in cazul in care detecteaza o schimbare in comportamentul sau (prin analiza miscarilor volanului).
Totodata, tehnologia Smart City Brake Support Forward/Reverse (SCBS F/R) a adaugat functia de marsarier la sistemul actual de franare inteligenta in oras (SCBS), care franeaza in mod automat in cazul in care exista un risc crescut de coliziune.
Mazda6 Combi (break) cu motor diesel SKYACTIV-D 2.2 va fi disponibila impreuna cu noua generatie a sistemului de tractiune integrala Mazda. Acesta prezinta primul sistem de avertizare din lume in cazul patinarii rotilor din fata, sustine Mazda. Producatorul auto japonez utilizeaza un ulei (pentru motor si transmisie) special dezvoltat, cu vascozitate redusa, cu scopul de a imbunatati si mai mult economia de combustibil.
Versiunea 2015 a Mazda6 primeste si interfata om-masina de noua generatie (HMI). Autovehiculul beneficiaza astfel de sistemul de conectivitate smartphone in interiorul masinii, denumit MZD Connect, cu afisaj tactul de 7 inch, care are caracteristici noi de infotainment. In plus, un head-up display este acum disponibil pentru sofer.
O alta noutate pentru Mazda6 este reprezentata de frana de parcare electrica, care inlocuieste maneta clasica, pentru a elibera consola centrala.
Mazda mentioneaza ca a fost imbunatatit confortul calatoriei – multumita optimizarilor la nivelul suspensiei, iar izolatia superioara reduce semnificativ zgomotul din cabina.