Hyundai a prezentat versiunea de caroserie cu trei usi a modelului de clasa B i20, precum si versiuni restilizate si imbunatatite ale modelelor i30 si i40. In cazul popularului i30 cea mai importanta veste este legata de gama de motorizari, acum fiind disponibil si un propulsor turbo pe benzina de 1,6 litri, care dezvolta 186 CP.
Hyundai i30 facelift
Hyundai i30 Turbo, cu motor 1.6 T-GDI de 186 CP (0-100 km/h in 8 secunde) va fi comercializat incepand cu 2015 pe toate cele trei versiuni de caroserie disponibile pentru i30: trei usi, cinci usi si break.
La nivel estetic, Hyundai i30 are acum o grila a radiatorului usor redesenata, noi jante, noi culori pentru caroserie, mici retusuri la interior si motorizari revizuite.
Pe langa motorul 1.6 T-GDI varf de gama pe benzina mai este disponibil un 1.6 de 120 CP si un 1.4 de 100 CP – acestea doua din urma fiind natural aspirate. Propulsorul de 1,4 litri este din gama Kappa si are 1.352 cc, fiind cu 14 kg (are 87 kg) mai usor decat motorul de 1,4 litri pe care l-a inlocuit, din familia de motoare Gamma.
Motorizarile diesel sunt de 1,6 litri, dezvoltand 110 CP si 136 CP. Toate propulsoarele sunt acum conforme normelor Euro 6.
O noua cutie de viteze automatizata, cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza (7DCT), poate fi asociata motorizarilor de 1,6 litri diesel. Aceasta transmisie vine in completarea vechii cutii de viteze automata cu convertizor de cuplu si sase trepte de viteza disponibila pe motorul de 1,6 litri pe benzina de 120 CP.
Ramane in continuare disponibila o cutie de viteze manuala cu sase trepte, pentru toate motorizarile.
Masina are 4.300 mm lungime, 1.780 mm latime, 1.470 mm inaltime si un ampatament de 2.650 mm, cu garda la sol de 140 mm.
Hyundai i20 Coupe
In ceea ce priveste modelul Hyundai i20 Coupe, aceasta caroserie cu trei usi este de nisa si este dedicata clientilor care vor mai multa sportivitate de la modelul Hyundai de clasa B. Asadar, Hyundai i20 Coupe nu este doar o varianta cu trei usi derivata din cea cu cinci usi, ci o masina cu un design distinct, individual.
Chiar si asa, i20 Coupe ramane o masina practica, noteaza fabricantul, avand un portbagaj de 336 litri.
Productia intregii game Hyundai i20 se face in Turcia, in uzina din Izmit.
Gama de motorizari pentru i20 Coupe include un motor turbo diesel de 1,1 litri (75 CP) si unul de 1,4 litri (90 CP), iar motorizarile pe benzina disponibile sunt de 1,25 litri (84 CP) si 1,4 litri (100 CP).
Masina are 4.045 mm lungime, 1.730 mm latime, 1.449 mm inaltime si un ampatament de 2.570 mm, cu garda la sol de 140 mm.
Hyundai i40 facelift
Modelul Hyundai i40 primeste si el mici retusuri pentru 2015, pentru ambele versiuni de caroserie: sedan si break. Farurile, stopurile, grila radiatorului si bara fata au fost redesenate, iar gama de jante de 16 si 18 inch a fost imbunatatita.
Cutia de viteze 7DCT este disponibila si i40 facelift, in combinatie cu motorul diesel de 1,7 litri de 141 CP. Acest propulsor vine si intr-o varianta de putere mai redusa, 115 CP.
Hyundai i40 are 4.740 mm lungime (4.770 mm pentru break), 1.815 mm latime, 1.470 mm inaltime un apatament de 2.770 mm si o garda la sol de 140 mm.