Grupul american General Motors (GM) pompeaza sume de bani importante in Opel pana in 2020, astfel ca marca germana va beneficia de investitii totale de 745 milioane euro pentru a produce un nou SUV de mari dimensiuni si noi motoare si transmisii, reiese dintr-un anunt al directorului general executiv (CEO) al GM, Mary Barra.
„Acest SUV va fi al doilea model varf de lance al brandului, alaturi de Insignia”, a declarat Barra. Dupa cum s-a anuntat in luna martie din acest an, 245 milioane euro vor fi investite in fabrica Opel din Russelsheim pentru a intampina cerintele viitoare.
Presa auto internationala speculeaza ca viitorul Cadillac SRX va impartasi multe componente cu acest SUV Opel varf de gama, care va veni ca un succesor al lui Antara.
Barra a anuntat investitii suplimentare de peste o jumatate de miliard de euro in fabricile de motoare si transmisii din Russelsheim, Kaiserslautern (ambele in Germania) si Tychy (Polonia), oferind astfel Opel un impuls pentru a trece la urmatoarea etapa a ofensivei de sisteme de propulsie, cu motoare si transmisii eficiente din punct de vedere al consumului.
„Opel este de mare importanta strategica pentru GM. Ofensiva de produse cu 27 noi modele si 17 noi motoare s-a bucurat de un start de succes. Aceste investitii suplimentare vor ajuta marca sa straluceasca din nou si vor consolida si mai mult pozitia noastra in Europa. Ele sunt un semn clar al angajamentului GM fata de Opel, fata de Germania si fata de Europa”, a declarat Barra.
Un al treilea schimb va fi adaugat la uzina din Eisenach, anul viitor, pentru a satisface cererea pentru modelele ADAM si Corsa.
Aceste vesti sunt imbucuratoare pentru Opel, dupa cum a declarat CEO-ul companiei, Karl-Thomas Neumann: „General Motors si Opel sunt mai apropiate decat oricand”.
Dupa decizia de a elimina Chevrolet din Europa, Opel/Vauxhall au ramas singurele marci reprezentative ale GM in Europa. Opel/Vauxhall au avut vanzari in crestere cu 8,1% in Europa in perioada ianuarie-octombrie din 2014, de la 696.920 unitati la 753.992 unitati.