Acasa BMW Cea mai accesibila decapotabila BMW, de la 37.448 euro cu TVA in Romania. Monovolumul primeste xDrive, iar noul X6 are noi motorizari

Cea mai accesibila decapotabila BMW, de la 37.448 euro cu TVA in Romania. Monovolumul primeste xDrive, iar noul X6 are noi motorizari

de Adrian Mitrea

BMW Seria 2 Cabriolet (sursa - BMW)

BMW Group Romania a anuntat ca sunt disponibile noi motorizari pentru a doua generatie a lui BMW X6, precum si tractiune integrala xDrive pentru monovolumul BMW Seria 2 Active Tourer. De asemenea, cea mai accesibila decapotabila a marcii bavareze, BMW Seria 2 Cabriolet, este acum disponibila pentru comenzi in Romania, iar livrarile vor demara in primul trimestru din 2015, potrivit reprezentantului local BMW.

BMW Seria 2 Cabriolet

Acest model combina atributele sportive BMW cu linia eleganta si extrovertita,  fiind succesorul celei mai de succes decapotabile premium din lume, in aceasta clasa (BMW Seria 1 Cabriolet), cu peste 130.000 de unitati vandute. BMW Seria 2 Cabriolet ramane singurul model premium compact decapotabil cu roti motrice spate si chiar de la lansare, in februarie 2015, va fi disponibila o versiune de inalta performanta: BMW M235i Cabriolet.

“Designul exterior, dezvoltat in paralel cu cel al modelului BMW Seria 2 Coupe, poarta particularitatile caracteristice unui BMW cabriolet si, totodata, realizeaza o diferentiere vizuala fata de modelele compacte ale gamei BMW Seria 1″, spune BMW.

Clientii isi pot personaliza modelul ales prin intermediul liniilor Advantage, Luxury si Sport Line, dar si a pachetului M Sport, fiecare cu elemente proprii de design pentru interior si exterior, dar si dotari specifice.

Comparativ cu modelul pe care il inlocuieste (BMW Seria 1 Cabriolet), Seria 2 Cabriolet are dimensiuni mai mari. Lungimea are un plus de 72 mm, ajungand la 4.432 mm, latimea s-a extins cu 26 mm (1.774 mm), ampatamentul beneficiaza de un plus de 30 mm (2.690 mm), ecartamentul fata de 41 mm (1.521 mm), iar ecartamentul spate de 43 mm (1.556 mm).

Preturi BMW Seria 2 cabriolet (sursa - BMW Group Romania)

Si specificatiile interiorului s-au imbunatatit: confort optimizat la intrarea/iesirea pasagerilor din spate, volum marit al portbagajului cu 30 de litri cand acoperisul este inchis. Capacitatea maxima a portbagajului este de 335 litri.

In plus, si partea din spate este mai lata cu 35 de milimetri in comparatie cu modelul anterior. Spatarul scaunelor din spate poate fi rabatat cu ajutorul unui levier din portbagaj, iar latimea compartimentului a crescut cu 150 mm, la 450 mm, iar inaltimea cu 28 mm, la 246 mm.

Nou dezvoltat si actionat electric, soft topul se bucura de o izolare suplimentara si ofera un confort acustic optimizat. Deschiderea si inchiderea acoperisului se realizeaza prin simpla apasare a unui buton intr-un interval de 20 de secunde, la viteze de pana la 50 km/h. Standard, modelul vine echipat cu soft top de culoare neagra, dar optional poate fi comandat intr-una din nuantele Anthracite cu efect argintiu sau Brown cu efect argintiu.

Interiorul continua sa aiba aspectul de ambarcatiune specific decapotabilelor BMW, “boat deck”.

Modelele din gama BMW Seria 2 Cabriolet dispun standard de numeroase tehnologii BMW EfficientDynamics: elementele aerodinamice Air Curtains, functie Auto Start/Stop in combinatie atat cu transmisia manuala, cat si cu cea automata, mod ECO PRO activat prin intermediul comutatorului Driving Experience Control (disponibil standard), care include functie “coasting” (mers liber, cu decuplarea automata a motorului de la transmisie la ridicarea acceleratiei) in combinatie cu transmisia automata.

Suspensia puntii fata este una cu dublu brat transversal, in timp ce puntea spate dispune de suspensie multibrat cu reglaj specific modelului. Echiparea standard include Electric Power Steering (servodirectie asistata electric) si sistem foarte performant de franare, in timp ce directia sport variabila, franele M Sport si suspensia M adaptiva cu amortizoare gestionate electronic completeaza lista de optionale. Printre dotarile standard – disponibile pentru toate modelele – se numara sistemul de control al stabilitatii DSC, care include functia electronica de blocare a diferentialului spate, in timp ce diferentialul mecanic cu patinare limitata M Performance este disponibil pentru BMW M235i Cabriolet in gama de accesorii BMW originale.

Comparativ cu modelul anterior, rigiditatea torsionala a caroseriei a fost imbunatatita cu 20%.

Echiparea standard de inalta calitate include acoperis operat electric si izolat acustic, radio BMW Professional cu sistem de operare iDrive cu display central in design flatscreen, control automat al aerului conditionat cu mod cabriolet. Printre dotarile optionale se numara tapiteria cu piele cu tehnologie SunReflective pentru reducerea incalzirii suprafetei la contactul direct cu soarele, cea mai noua generatie a sistemului de navigatie Professional care include controller tactil.

In plus, acesta este primul model care poate primi, optional, actualizari “over-the-air” ale datelor de navigatie prin intermediul cardului SIM integrat in automobil. Aceasta tehnologie nu este disponibila momentan in Romania.

Din portofoliul BMW ConnectedDrive se remarca: asistare a fazei lungi cu efect antiorbire, faruri adaptive, asistare la parcare, camera pentru mers inapoi, Driving Assistant, Speed Limit Info (informatii privind limita de viteza) cu afisare No Passing Info (informatie privind interdictia de depasire), sistem tempomat cu functie de franare, integrare extinsa a terminalelor smartphone si a playerelor muzicale, Real Time Traffic Information (informatii in timp real despre trafic), Online Entertainment, functionalitate extinsa oferita de aplicatii pentru servicii bazate pe internet precum Facebook si Twitter.

Variante de model:

  • BMW M235i Cabriolet: motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo (turbocompresor twin-scroll, injectie directa High Precision, distributie variabila a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 2.979 cmc, putere maxima: 240 kW/326 CP intre 5.800 si 6.000 rpm, cuplu maxim: 450 Nm intre 1.300 si 4.500 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 5,2 secunde (cu transmisie automata: 5,0 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil: 8,5 l/100 km (7,9 l/100 km), emisii CO2: 199 g/km (184 g/km), standard emisii: EU6.
  • BMW 228i Cabriolet: motor pe benzina, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor twin-scroll, injectie directa High Precision, distributie variabila a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.997 cmc, putere maxima: 180 kW/245 CP intre 5.000 si 6.500 rpm, cuplu maxim: 350 Nm intre 1.250 si 4.800 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 6,1 secunde (cu transmisie automata: 6,0 secunde), viteza maxima: 250 km/h. Consum mediu de combustibil: 6,8 l/100 km (6,6 l/100 km), emisii CO2: 159 g/km (154 g/km), standard emisii: EU6.
  • BMW 220i Cabriolet: motor pe benzina, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor twin-scroll, injectie directa High Precision, distributie variabila a supapelor VALVETRONIC, Double-Vanos). Capacitate: 1.997 cmc, putere maxima: 135 kW/184 CP intre 5.000 si 6.250 rpm, cuplu maxim: 270 Nm intre 1.250 si 4.500 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 7.5 secunde (cu transmisie automata: 7,6 secunde), viteza maxima: 231 km/h (cu transmisie automata: 226 km/h). Consum mediu de combustibil*: 6,8-6,5 l/100 km (6,4-6,2 l/100 km), emisii CO2*: 159-152 g/km (149-144 g/km), standard emisii: EU6.
  • BMW 220d Cabriolet: motor diesel, cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo (turbocompresor cu geometrie variabila a admisiei, injectie directa common-rail cu injectoare supapa solenoid, presiune maxima de injectie: 2.000 bar). Capacitate: 1.995 cmc, putere maxima: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm. Acceleratie [0-100 km/h]: 7,5 secunde (cu transmisie automata: 7,4 secunde), viteza maxima: 225 km/h (cu transmisie automata: 225 km/h). Consum mediu de combustibil*: 4,7-4,4 l/100 km(4,4-4,1 l/100 km), emisii CO2*: 124-116 g/km (116-108 g/km), standard emisii: EU6.

* Date conform ciclului de testare EU, pot varia in functie de dimensiunile anvelopelor specificate. Toate datele de performante, consum si emisii sunt provizorii.

Noutati BMW valabile din noiembrie 2014

Actualizarea anuala a gamei de modele BMW Group din luna noiembrie vine cu o serie de motorizari noi si aduce in premiera tractiunea integrala inteligenta BMW xDrive pe BMW Seria 2 Active Tourer. In acelasi timp, creste numarul de motorizari care indeplinesc standardul Euro 6 la aproape 250, iar 128 de modele au un nivel de emisii sub 140 g CO2/km.

BMW Seria 2 Active Tourer, dupa debutul din luna septembrie, isi extinde din luna noiembrie oferta de motorizari si primeste pentru prima data BMW xDrive. Sistemul de tractiune integrala va echipa modelele de top, BMW 220d si BMW 225i.

Cu aceasta ocazie isi fac debutul in gama si noi motorizari de patru cilindri. Este vorba de o versiune diesel, 220d, care dezvolta 140 kW/190 CP si un cuplu de 400 Nm de la o turatie de 1.750 rpm.

Versiunea 220i, propulsata de un motor pe benzina, dezvolta 141 kW/192 CP si un cuplu maxim de 280 Nm de la 1.250 rpm.

Cea mai eficienta versiune de motorizare din gama, cu debutul tot de la inceputul lunii noiembrie, este 216d. Este vorba de un propulsor diesel de 3 cilindri care dezvolta 116 CP si un cuplu maxim de 270 Nm de la 1.750 rpm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10,6 secunde, in contextul unui consum masurat conform standardului UE de 3,8-3,9 litri motorina pentru 100 km parcursi, ceea ce corespunde unor emisii de 99-104 g CO2/km, in functie de tipul de pneuri.

Toate propulsoarele care echipeaza BMW Seria 2 ActiveTourer fac parte din noua familie de motoare BMW care foloseste tehnologia BMW TwinPower Turbo pentru un raspuns prompt, de la turatii joase si un consum redus.

De aceleasi tehnologii beneficiaza si BMW Seria 2 Coupe 220d. Acelasi propulsor de 140 kW/190 CP asigura pe acest model un consum de 3,8-4,1 l/100km, respectiv de 99-107 g CO2/km (date in ciclul de testare EU, in functie de dimensiunea anvelopelor, in combinatie cu o cutie automata cu opt trepte si de 4,1-4,4 l/100 km si un nivel al emisiilor CO2 de 107-115 g/km in combinatie cu o cutie manuala). Aceaste performante sunt asigurate in contextul unei acceleratii de 7,1 secunde (7,0 secunde pentru cutia automata) necesare pentru sprintul 0-100 km/h.

Cele mai semnificative calitati ale noului motor diesel cu patru cilindri sunt carterul din aluminiu, arbori de echilibrare integrati, termodinamica imbunatatita, pompa de ulei cu program de control si un turbocompresor cu eficienta optimizata, cu geometrie variabila a admisiei. Optimizata si ea, injectia directa common-rail dispune de injectoare supapa solenoid care garanteaza o furnizare foarte precisa a combustibilului la o presiune maxima de injectie de 2.000 bar.

BMW X6 isi pregateste debutul cu extinderea ofertei cu doua motorizari noi. Este vorba de BMW X6 xDrive35i, 3 litri, 6 cilindri in linie benzina care dezvolta o putere maxima de 225 kW/306 CP, in contextul unui consum masurat in ciclu UE de 8,5 litri (198 g CO2/km).

Noul BMW X6 xDrive40d dezvolta 230 kW/313 CP in contextul unui consum de 6,2 litri (163 g CO2/km).

Noutati BMW noiembrie 2014 (sursa - BMW Group Romania)

Lasa un comentariu