Harley-Davidson a lansat si in Romania modelul Street 750, primul complet nou lansat in ultimii 14 ani, dedicat motociclistilor din mediul urban. Harley-Davidson Street 750 Solid are un pret de pornire de 8,370 euro cu TVA, iar Harley-Davidson Street 750 Pearl porneste de la 8,618 euro cu TVA, a anuntat Harley-Davidson Bucuresti.
„Motocicleta Harley-Davidson Street 750 este prima platforma complet noua Harley-Davidson din ultimii 14 ani. Conceputa pentru medii urbane, motocicleta dispune de noul motor Revolution X, la care racirea se face cu lichid. Noul model face parte din gama Dark Custom, proiectata pentru tinerii utilizatori din intreaga lume. Agilitatea deosebita, sunetul si aspectul demonstreaza tuturor ca noul Street 750 este un produs Harley-Davidson autentic”, noteaza producatorul american de motociclete, intr-un comunicat de presa.
Potrivit lui Matt Levatich, presedinte si director operational al Harley-Davidson Motor Company, noua motocicleta Street 750 a fost conceputa pe baza a mii de ore de discutii cu tineri ce locuiesc in marile orase din intreaga lume. Aceste discutii au determinat atat atitudinea, cat si capacitatile acestei motociclete.
Harley-Davidson Street 750 dispune de noul motor Revolution X, conceput pentru a face fata solicitarilor unui trafic intens cu o agilitate deosebita, dar si pentru reactii rapide la acceleratii, pe parcursul drumurilor lungi.
Motorul Revolution X este incadrat de un sasiu nou, ingust si suplu, cu o sa foarte joasa, o suspensie noua si ghidon cu deschidere mare, care asigura incredere si manevrabilitate la abordarea virajelor stranse si a miscarilor rapide.
Motocicletele Harley-Davidson sunt reprezentate in Romania printr-un showroom de 500 mp, pe doua niveluri, amplasat in zona comerciala Baneasa. Activitatea oficiala pentru Harley-Davidson in Romania a demarat in anul 2007, cand compania Automotive Trading Services (ATS) a fostului premier Calin Popescu Tariceanu a inceput sa reprezinte oficial marca pe piata locala. De la inceputuri si pana in prezent directorul general al Harley-Davidson Bucuresti este Bogdan Bucurescu, finul lui Tariceanu.
Specificatii de baza ale Street 750 |
|||
Dimensiuni: |
|||
Lungime |
2 225 mm |
||
inaltimea seii, fara incarcatura |
709 mm |
||
Garda la sol |
145 mm |
||
inclinatie la centrul rotii (grade) |
32 |
||
Proiectia furcii la sol |
115 mm |
||
Ampatament |
1 534 mm |
||
Anvelope fata |
100/80 R17 |
||
Anvelope spate |
140/75 R15 |
||
Capacitate combustibil |
13,1 l |
||
Capacitate ulei (cu filtru) |
3,1 l |
||
Greutatea la livrare |
206 kg |
||
Greutatea in functionare |
222 kg |
||
Motor |
|||
Motor |
Racit cu lichid, Revolution X™ V-Twin |
||
Alezaj |
85 mm |
||
Cursa |
66 mm |
||
Capacitate |
749 cc |
||
Rata de compresie |
10,5:1 |
||
Sistemul de combustibil |
Mikuni, injectie cu punct unic, alezaj 38 mm |
||
Trenul de angrenaj |
|||
Cuplul principal |
raport 36/68 |
||
Raport de transmisie (general) 1 |
14,25 |
||
Raport de transmisie (general) 2 |
10,07 |
||
Raport de transmisie (general) 3 |
7,45 |
||
Raport de transmisie (general) 4 |
5,99 |
||
Raport de transmisie (general) 5 |
5,04 |
||
Raport de transmisie (general) 6 |
4,53 |
||
sasiu |
|||
Esapament |
– |
||
Roti, tip stil optional |
– |
||
Roti fata |
Negre, aluminiu turnat cu 7 spite, cu elemente vizuale prelucrate |
||
Roti spate |
Negre, aluminiu turnat cu 7 spite, cu elemente vizuale prelucrate |
||
Frane, tip etrier |
Flotante, 2 pistoane, fata si spate |
||
Performante |
|||
Metoda de testare a cuplului motorului |
CEE/95/1 |
||
Cuplu motor |
60 Nm |
Cuplu motor (rpm) |
4 000 |
Unghi de inclinare, dreapta (grade) |
28,5 |
Unghi de inclinare, stanga (grade) |
28,5 |
Consum combustibil |
Mixt 5,74 l/100 km |