Piaggio, compania italiana care produce cunoscutele scutere Vespa, a semnat o intelegere cu grupul american Coty pentru lansarea unui parfum cu numele Vespa, informeaza Financial Times. Lamborghini, Ferrari si Jaguar sunt printre marcile auto care au in gama parfumuri, ideea fiind ca un brand cunoscut poate atrage clienti si isi poate rotunji veniturile cu ajutorul unui parfum.
Scuterele Vespa au aparut la loc de cinste in peste 150 de filme alaturi de actori celebri, precum Audrey Hepburn, Gregory Peck, John Wayne si Marlon Brando. Vespa a devenit un simbol de lifestyle, iar compania vrea sa profite de asta si a semnat intelegerea cu grupul Coty, care a lucrat si cu Lamborghini pentru lansarea unui parfum in 2008.
„Fara benzina, fara diesel, ci doar cu parfumul libertatii – asta simti cand mergi cu o Vespa in frumosul peisaj rural italian sau pe Riviera”, spune Michele Scannavini, presedinte al Coty, referindu-se la parfumul Vespa.
Scannavini spune ca parfumul va fi lansat in luna mai, atat in versiunea pentru femei, cat si pentru barbati, tinta principala fiind Europa.
Ferrari, Lamborghini si Jaguar sunt printre marcile auto care au parfumuri in gama, dar si producatorul de brichete Zippo tine sa profite de notorietatea marcii.
Primele scutere Vespa au fost produse in 1946. Acum Grupul Piaggio are peste 8.000 de angajati si produce anual circa 600.000 de unitati.