Dacia a lansat noul Logan break in Romania, la preturi cu TVA cuprinse intre 7.790 euro si 12.300 euro, iar ca preferinta cand e vorba de versiunea de echipare cam 60% din clienti vor alege nivelul cu cele mai multe dotari si numai o zecime vor opta pentru varianta de intrare in gama, a spus pentru HotNews.ro, Mihai Bordeanu, director de marketing al Dacia.
Noul Logan MCV poate fi comandat de miercuri, 29 mai, si este disponibil cu trei versiuni de echipare (Acces, Ambiance si Laureate) si patru versiuni de motorizare: doua de 75 CP si doua de 90 CP.
Ce motorizari vor cauta clientii? Pe o piata extrem de atipica si in asteptarea programului Rabla Mihai Bordeanu se asteapta la un echilibru in ceea ce priveste alegerile cumparatorilor.
click aici pentru poze oficiale cu noul Logan MCV
„Depinde foarte mult de segmentarea pietei: acum suntem la 85-90% persoane juridice, insa programul Rabla sta sa inceapa si proportiile se vor schimba. Daca mizam pe un echibiliru de cateva luni – 50:50 – si apoi persoanele juridice vor redeveni majoritare, spun ca pe undeva jumatate dintre clientii MCV vor alege diesel si jumatate benzina. La benzina, cred ca jumatate vor alege motorul turbo si jumatate vor alege motorul clasic care dispune si de GPL, acesta fiind interesant pentru taximetrie si pentru diverse companii”, spune Bordeanu.
Ce versiuni de echipare vor fi cele mai cautate? Clar nu versiunea de intrare in gama, cu minime dotari.
„Din tipologia ultimelor lansari am observat ca in primele luni lumea se indreapta spre varianta cea mai bine dotata si apoi se va ajunge ca 60% sa se indrepte catre versiunea cu maxime dotari, 30% catre varianta de mijloc si 10% catre varianta Acces, cea de intrare in gama, cum ii spune si numele”, explica oficialul Dacia.
Care va fi relatia noului MCV cu Lodgy, va exista vreun fel de canibalizare?: „Nu cred. Atuul lui Lodgy este ca are sapte locuri si in prezent 70% dintre clientii acestui model aleg varianta cu sapte locuri. Lodgy isi are locul lui bine stabilit, la MCV vorbim, zic eu, de un model de mega-volum”, spune Bordeanu care adauga ca e de asteptat ca volumele de MCV sa fie mult peste cele de Lodgy.
Lansat in 2006, break-ul Logan MCV a fost achizitionat de peste 380.000 de clienti din peste 40 de tari. Dupa ce a prezentat cu succes anul trecut, noile Logan, Sandero si Sandero Stepway, Dacia isi completeaza oferta cu noul Logan MCV. Acest nou MCV a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva din martie 2013.
Noul MCV are 4,49 m lungime, cu 430 mm mai mult decat noul Sandero. Masina ofera posibilitatea de a transporta obiecte de pana la 2,7 m lungime.