Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
Model |
Hyundai Santa Fe |
Echipare |
Luxury+ |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune |
integrala 4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.690 / 1.880 / 1.675 |
Ampatament (in milimetri) |
2.700 |
Greutate (in kilograme) |
1.900 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
64 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 585 / 1.615 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,34 |
Motor si performante dinamice |
|
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
2.199 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 197 / 145, la 3.800 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 421 intre 1.800 si 2.500 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | in fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, douaaxe cu came |
Alimentare | injectie directa |
Raport compresie | 16:1 |
Viteza maxima (km/h) |
190 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
10,1 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
8,9 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,5 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,8 |
Norma de depoluare si emisii medii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame, medie) | Euro 5, 178 |
Consum in test-drive |
9,1 litri/100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 250 kilometri |
Tren de rulare |
|
Suspensie fata | independenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
independenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | servoasistata electric, cu cremaliera |
Frane fata | discuri ventilate (320 mm diametru) |
Frane spate |
discuri pline (302 mm diametru) |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 235 / 55 R19 |
Producator anvelope si model |
Michelin Latitude Alpin |
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (preturi cu TVA) |
|
Garantie | 5 ani fara limita de kilometri si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
96% / 89% / 71% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
86% |
Pret fara TVA al modelului testat |
35.720 euro lista (33.720 euro oferta) |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
44.293 euro lista (41.813 euro oferta) |
3 comentarii
La 42 k o cam dai in Touareg…
Vorbeam de masini 0km, nu second. La optiunile pe care le are Santa Fe, Touaregul se duce in 70k euro….
Eu am avut o Hyundai Elantra [care este acum la tatal meu], o Hyundai Sonata iar in prezent o Toyota yaris si un Hyundai ix35.
Si Hyundai-ul si Toyota au cutii automate. Din punctul meu de vedere, nu pot spune ca sunt diferente sesizabile in ceea ce priveste directia, pentru sofer, intre Yaris si ix35. Sotia mea care si ea le conduce pe amandoua este de aceeasi parere cu mine. Dar poate ca sunt obiectiv …
Oricum, daca m-ati intreba acum as lua oricand a doua oara ix35-ul si Yaris-ul. Ambele sunt superbe.