Land Rover prezinta la Salonul Auto de la Geneva un prototip al vehiculului 4×4 Defender care dispune de motor electric de 70 kW/95 CP si baterie litiu-ion de 410 kg, autonomia promisa fiind de peste 80 km. Compania spune ca bateria poate tine chiar si opt ore pe traseu off-road, iar greutatea masinii este cam 2.100 kg. Nu sunt planuri de productie in serie, insa sapte masini vor face demonstratii in 2013.
SUV-ul Defender are un motor motor electric de 70 kW/95 CP si baterie litiu-ion de 27 kWh, ce cantareste 410 kg. Autonomia poate trece de 80 km, iar pe teren accidentat, la viteze reduse, masina poate rula chiar si opt ore pana sa fie nevoie de incarcare.
click aici pentru galeria foto
La o statie speciala de 7 kW bateria poate fi incarcata in patru ore, dar exista si un incarcator portabil de 3 kW, unde durata este de zece ore. Masina 4×4 este capabila sa tracteze 12 tone si poate trece prin apa de 80 cm adancime.
Masina cantareste cam 2.100 kg si este un fel de „laborator pe roti”, astfel incat compania auto britanica sa evalueze ce viitor au astfel de SUV-uri 100% electrice si cum se comporta ele in conditii foarte grele de teren. Planuri de productie nu sunt, insa sapte masini demonstrative vor fi disponibile pentru teste spre final de 2013.