Honda Trading Romania recheama in service 651 de unitati CR-V din tara, produse intre anii 2002 si 2006 in Marea Britanie, deoarece circuitele electrice de la geamuri se pot topi si pot chiar provoca un incendiu.
„Intrerupatorul general pentru comanda geamurilor electrice are dispusa alimentarea cu curent (+) pe placa cu circuite. Prin infiltrarea apei sau a altor lichide in zona placii cu circuite se poate produce oxidarea placii cu circuite, rezultand astfel o rezistenta scazuta intre partea conducatoare de curent si minusul circuitului. Rezistenta redusa rezultata poate permite fluxului de curent circulatia intre partea pozitiva (+) a circuitului si partea negativa (-) a circuitului, fapt ce poate conduce la incalzirea excesiva a pieselor componente ale circuitului. Daca acest circuit oxidat nu se intrerupe, din cauza supraincalzirii componentelor circuitului se poate ajunge pana la situatia situatia de a aparea un fum in interior sau chiar topirea partilor componente ale intrerupatorului pentru geamuri. Acest fapt poate conduce in final pana la aparitia unui incendiu”, spune Honda.
Acest defect poate aparea in cazul in care intrerupatorul pentru comanda geamurilor este expus des la patrunderea apei de ploaie in interior.
Operatiunea de verificare a inrerupatorului dureaza o ora, iar daca se constata ca e nevoie de inlocuire atunci operatiunea va dura ceva mai mult.
In primavara lui 2012 Honda CR-V a facut obiectul unei alte campanii de rechemare in service, din cauza faptului ca farurile se puteau stinge accidental. Atunci au fost vizate 247 unitati comercializate in tara.
In afara de Honda, singura companie auto care a anuntat rechemari in service pe piata din Romania, in 2013, este Renault, din cauza bratelor de suspensie ale SUV-ului Koleos.