- 1. Incasarile statului de pe urma poluarii auto ar putea fi de 10 ori mai mari, fara un impact major asupra buzunarelor cetatenilor
- 2. Justitia ar fi respectata
- 3. Principiul „poluatorul plateste” chiar va fi respectat
- 4. Aceasta taxa pe poluare sau timbru de mediu (numiti-l cum vreti) nu va mai fi discriminatorie
- 5. Afacerile la negru cu rable din import ar fi stopate
- 6. Si masinile inmatriculate in alte tari vor plati pentru cat polueaza in Romania
- 7. Prima de casare ar putea sa fie crescuta substantial, la 5.000 euro
- 8. Ar putea fi sustinute bonusuri ecologice de 10.000 euro pentru masini electrice, hibride reincarcabile la priza si pe hidrogen
- 9. Industria auto nationala va fi protejata
- 10. Singura solutie pentru limitarea masinilor vechi e un impozit anual regandit
Aceasta taxa pe poluare sau timbru de mediu (numiti-l cum vreti) nu va mai fi discriminatoriu
Daca azi cumpar o masina (noua sau veche, din Romania sau din import) si peste doua zile am facut-o praf intr-un accident, cum justifica statul ca mi-a incasat o taxa imensa pentru doua zile de utilizare? Daca un prieten a fost in aceeasi situatie ca mine, dar el tine masina 30 de ani, aceasta situatie nu se numeste cumva discriminare fiscala?
In plus, asa cum spuneam, cei care detin o masina pentru care nu au platit taxa pot decide sa o pastreze la nesfarsit, timp in care o utilizeaza, polueaza, dar nu platesc timbru de mediu.